2020-10-22, 19:05
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Gillar bara inte fuskare
Fuskar när man dopar sig i bodybuilding? Har du ens varit på ett gym? Nästan alla som tävlar i bb dopar sig och det är helt normalt. Att polisen jagar folk som vill bygga muskler istället för att lösa mord och våldtäkter är typiskt Sverige. Måste vara avundsjuka klena killar som den här Qusimoto som var polisen som tog det beslutet.
Citera
2020-10-22, 19:48
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Fuskar när man dopar sig i bodybuilding? Har du ens varit på ett gym? Nästan alla som tävlar i bb dopar sig och det är helt normalt. Att polisen jagar folk som vill bygga muskler istället för att lösa mord och våldtäkter är typiskt Sverige. Måste vara avundsjuka klena killar som den här Qusimoto som var polisen som tog det beslutet.

Lutigkurre där
Avundsjuk på vad? Klen? beror på vem man jämför med, snubben på 120 pannor och som trycker en massa skit? då är nog svaret ja, jag är nog jävligt klen jämför med han. bryr mig inte så jävla mycke om folk tar steroider skulle aldrig sätta dit nån om jag visste. deras val men jag har fortfarande min rätt att ha en åsikt om folk som tar.
Citera
2020-10-22, 20:05
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Lutigkurre där
Avundsjuk på vad? Klen? beror på vem man jämför med, snubben på 120 pannor och som trycker en massa skit? då är nog svaret ja, jag är nog jävligt klen jämför med han. bryr mig inte så jävla mycke om folk tar steroider skulle aldrig sätta dit nån om jag visste. deras val men jag har fortfarande min rätt att ha en åsikt om folk som tar.
Fast vadå för åsikt egentligen? Att man bygger muskler med preparat och det gör det till fusk? Är proteinpulver "fusk" då också? Är alkohol "fusk" när man vill känna sig skön och ha roligt? Det är ett idiotiskt resonemang. Lika idiotiskt på sosse-poliserna som inte vågar jaga gängkriminella.
Citera
2020-10-22, 20:28
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Fast vadå för åsikt egentligen? Att man bygger muskler med preparat och det gör det till fusk? Är proteinpulver "fusk" då också? Är alkohol "fusk" när man vill känna sig skön och ha roligt? Det är ett idiotiskt resonemang. Lika idiotiskt på sosse-poliserna som inte vågar jaga gängkriminella.

Att jag tycker dom är kassa, sen va det en dålig jämförelse på protein/steorider och sen har jag ingen aning hur du fick in alkohol?
Citera
2020-10-22, 20:31
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Att jag tycker dom är kassa, sen va det en dålig jämförelse på protein/steorider och sen har jag ingen aning hur du fick in alkohol?
För att? Det är nog du som är kass.
Citera
2020-10-22, 20:43
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
För att? Det är nog du som är kass.

Det är mycke jag är kass på så som: Gitarr, Slalom, curling, biljard listan skulle kunnas göra lång på saker jag är kass men det hör inte till topicen.
Citera
2020-10-22, 21:44
Medlem
Citat:
Protein=lagligt
Alkohol=lagligt
Steroider=olagligt

Menar du att pga av att alla som tävlar i BB preppar så är det okay? Iom att det är olagligt så är det väl fusk. Gäller alla idrotter.
Bodybuilding är väl inget undantag?

Mycket konstigt resonemang från din sida.
Senast redigerad av beamer2580 2020-10-22 kl. 21:49.
Citera
2020-10-22, 22:17
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Protein=lagligt
Alkohol=lagligt
Steroider=olagligt

Menar du att pga av att alla som tävlar i BB preppar så är det okay? Iom att det är olagligt så är det väl fusk. Gäller alla idrotter.

Inte för att förstöra din världsbild om att steroider är fusk, men du kan lugnt räkna med att det "fuskas"
i nästan alla idrotter när det handlar om att nå toppen. ALLA idrotter, och lika vanligt bland kvinnor.

Mest vanligt i fysiska sporter såklart men doping i alla dess former förekommer överallt så ha inga som helst illusioner om att idrott är rent spel utan fusk.

Du ska få ett exempel, kolla in Zlatans viktökning de första månaderna han va i Italien....
Det va knappast pizza och frisk Italiensk luft han la på sig 10 kilo muskler av...
Citera
2020-10-22, 22:17
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Protein=lagligt
Alkohol=lagligt
Steroider=olagligt

Fusk mot lagen alltså? Det om nåt är ett sjukt konstigt resonemang. Kallar du en person som röker cannabis för fuskare också?
Citera
2020-10-22, 22:34
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Protein=lagligt
Alkohol=lagligt
Steroider=olagligt

Jag är med på att det är fusk om man tänkt vara med i någon idrottsgren och tävla mot andra.

Men någon som gymmar för sig själv som inte tänkt tävla mot andra? Inte kan det vara fusk då? Olagligt enligt våran lagstiftning ja, fusk nej.
Citera
2020-10-22, 23:14
Medlem
Vrikolakass avatar
För det första så går de allra flesta elit idrottare på något som förbättrar deras resultat, vissa preparat är olagliga och andra har inte hunnit bli det än. Inom vissa sporter behöver man inte ens några preparat för att betraktas som fuskare. Ni som tror att mjölk, sömn och grönsaker räcker till för att få tillhöra eliten kan ju gå och lägga er alternativt läsa på lite. Är det fusk om alla gör det?

Sen så förstår jag mig inte på dem här babblande idioterna som stör sig på människor som strävar efter något som dem själva inte gör. Ingen tycker om idioter!
Finns ju fler utav er, ni med ryggbälte och gymhandskar som motionscyklar för att sedan stretcha samtidigt som ni hatar på någon som NI anser har en bättre fysik.
Allt är inte för alla, acceptera det och gå vidare.
Citera
2020-10-22, 23:29
Medlem
Vrikolakass avatar
Att en sån här nolla till polis ska kunna skapa "operation mjölksyra" för att sen gå fram till någon som han genom sina "tränade" ögon tror sig tar någon är helt sjukt. Är nästan säker på att han skämt ut sig på något gym och nu kräver "hämnd" för att han blivit sårad. Undrar hur många personer som anklagats felaktigt på grund av hans "tränade" ögon. Som om det inte finns annat att ta tag i...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in