2015-07-24, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkbubba
Citera
2015-07-24, 06:54
Medlem
Alla förutsättningar för att den sista filmen blir det bästa någonsin.

Övertygad om en liten glimt av Frank, som nu mera har en krog på stranden i Florida.

#

Det kommer visa sig vem som ligger bakom all skit, tror det slutar med något från de första filmerna..
Citera
2015-07-24, 07:29
Medlem
Burkbubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123
Citera
2015-07-24, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Nej håller nog med. Den här -lockdown- var bra men inte i kaliber med Blodsdiamanter. Föga väntat heller eftersom den förra var i absolut toppklass när det gäller action.

Förstår inte riktigt hypen över blodsdiamanter. Den var bra, men inte mer än så. Precis som Lockdown.

Kodnamn Lisa är den absolut bästa falk-filmen hittills.
Citera
2015-07-24, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Men vem vet, en långsökt utgång är väl att Maddes ex mördar Madde som i sin tur hinner säga till Seth att han ska ta hand om hennes grabb. Maddes ex (Glömmer fan bort vad han heter hela tiden, Mika?) dör, Seth får ihop det med Sophie och tillsammans bildar de familj och flyttar till Spanien så grabben får se Barca spela. Jävligt långsökt men vem vet, slutscenen kanske blir att Seth och Sophie ligger på beachen i Barcelona och glassar.

Det skulle vara ett perfekt slut Men känns inte så troligt med tanke på hur det såg ut i den senaste filmen.
Citera
2015-07-24, 08:56
Medlem
hurricane07s avatar
Citera
2015-07-24, 09:14
Medlem
klettermauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maravilla
Hehe, bara jag som hoppas Conny klarar sig? Hade varit så jävla underbart om Seth på sin dödsbädd ger diamantpengarna till honom å ber honom sticka haha!
Conny måste ju bara få en spinoff!
Citera
2015-07-24, 10:56
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cello85
Förstår inte riktigt hypen över blodsdiamanter. Den var bra, men inte mer än så. Precis som Lockdown.

Kodnamn Lisa är den absolut bästa falk-filmen hittills.
Jag fastnade för Seth/Jack delen, den var tung.

Lockdown var kass.
Citera
2015-07-24, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Jag fastnade för Seth/Jack delen, den var tung.

Lockdown var kass.

Den delen var bra i blodsdiamanter.

Tycker verkligen inte att den är kass. Lockdown är spännande och välgjord även om jag är missnöjd med att det inte blir som jag vill mellan vissa karaktärer. att man sedan ger karaktären Wiik mer utrymme är en gåta. Hon borde inte ha varit med överhuvudtaget.
Citera
2015-07-24, 11:59
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Wooow!
Det är det jag bäst kan beskriva Lockdown!

Makalöst bra film, spännande, välskrivet och som vanligt...bra producerat.

Är det bara jag som blir kåt på Sophie när hon öser på i full Polismundering, helt galen i blicken och bara såå jävla läcker?

Det är nått speciellt med tjejer med lite skinn på näsan.

Kollar du mycket film över lag?

Makalöst bra, välskrivet och bra producerat. Jag tycker att man rätt ofta sitter och skäms när man kollar dessa filmer pga bristen av kvalitet. Visst, de är underhållande och spännande får stund till stund, men makalöst bra kan jag inte kalla dessa filmer. Den enda filmen jag anser skulle vara BRA (=välgjord) är Kodnamn Lisa.
Citera
2015-07-24, 13:10
Medlem
Klibidiklabbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klibidiklabbe
Vad tror vi om det här då? Varför ligger dom här två och kramas på mattan?
När det kommer till läckan tror jag att vi alla kommer bli överraskade. De här småscenerna med mannen med snusdosan kan betyda vafan som helst en luring helt enkelt och allt vi har om läckan i filmväg är den informationen dom vill att vi ska ha så jag tror inte på det simpla,men det är bara jag

https://www.youtube.com/watch?v=dCL-59qcK2Y

Senast redigerad av Klibidiklabbe 2015-07-24 kl. 13:37.
Citera
2015-07-24, 14:58
Medlem
ragingcows avatar
Tror att
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in