2015-07-23, 22:44
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Då har man sett klart den näst sista Johan Falk filmen!

En bra film, men skulle nog inte säga att den slår blodsdiamanter eller askan ur elden. Känns som att allt uppbyggt för slutet nu. Väntar med spänning
Nej håller nog med. Den här -lockdown- var bra men inte i kaliber med Blodsdiamanter. Föga väntat heller eftersom den förra var i absolut toppklass när det gäller action.
Citera
2015-07-23, 23:05
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse82
Ser fram emot nästa film då Milo är med blir spännande med han och Seth som fiender han som spelar Milo är känd för att va grym skådis!

Synd bara att han har en tydlig finsk dialekt när han spelar ryss(?)
Citera
2015-07-24, 00:07
Medlem
shponglads avatar
En av dom svagare filmerna i den nya utlagan enligt mig.
Citera
2015-07-24, 00:24
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ser fram emot nästa film då Milo är med blir spännande med han och Seth som fiender han som spelar Milo är känd för att va grym skådis!

han påminner om Gary Oldman när han spelar i Leon

kul at den är inspelad både i Alby och Huddinge tingsrätt
när dom är i Göteborg

hon är snygg den där
Aliette Opheim
Senast redigerad av Harry_ 2015-07-24 kl. 01:01.
Citera
2015-07-24, 00:53
Bannlyst
Filmen var bra, inget snack. Men man har vant sig vid den höga nivån och Anders byggde upp för en fetare rulle än vad det var. Jag tyckte den var rätt förutsägbar och mer plågsam att se på. Blodsdiamanter och Askan var bättre. Speciellt Blodsdiamanter.

Citera
2015-07-24, 01:04
Medlem
Maravillas avatar
Rätt känslomässig film, men överlag lite svag i jämförelse med dem andra(säger en hel del om nivån på dessa filmer mer). Fast jag tror det var nödvändigt med en sån här "mellanfilm" för att kunna bygga upp för slutet som jag tror kommer bli jävligt bra.
Glad att dom sparar ryssen till slutet. Ger verkligen intryck av att vara ett monster inte ens Seth kommer kunna rå på.
Även om jag gillar Seth så hoppas jag ryssen släcker honom.

Hehe, bara jag som hoppas Conny klarar sig? Hade varit så jävla underbart om Seth på sin dödsbädd ger diamantpengarna till honom å ber honom sticka haha!
Citera
2015-07-24, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maravilla
Rätt känslomässig film, men överlag lite svag i jämförelse med dem andra(säger en hel del om nivån på dessa filmer mer). Fast jag tror det var nödvändigt med en sån här "mellanfilm" för att kunna bygga upp för slutet som jag tror kommer bli jävligt bra.
Glad att dom sparar ryssen till slutet. Ger verkligen intryck av att vara ett monster inte ens Seth kommer kunna rå på.
Även om jag gillar Seth så hoppas jag ryssen släcker honom.

Hehe, bara jag som hoppas Conny klarar sig? Hade varit så jävla underbart om Seth på sin dödsbädd ger diamantpengarna till honom å ber honom sticka haha!
¨
Hehe, hade varit episkt förstås med Conny. Men Seth ska fanemig klara sig också. Jag tycks ju vara den enda som gillar Madde (förbannat jävla snygg. Och sådan sexig utstrålning, perfekt castad).
Citera
2015-07-24, 01:11
Medlem
Sub---Zeros avatar
Citat:
Han är med i 107 patrioterna. Det är han som ska hem och gåt ut med hunden. Seth blir sur då och knuffar in han i en klocka

Japp, det är han som är Kenneth Alm, som bara kallas "Alm". Han var en av de som åkte in när snuten kom och slog till i garaget i slutet av De 107 patrioterna.

Det är därför Seth säger "...eller sitter Alm och snackar en massa skit på kåken? Vem är det som tappar respekt!?" i Alla råns moder när Felix säger att det finns risk att gänget tappar respekten för Seth.
Citera
2015-07-24, 01:15
Medlem
breakbabess avatar
Vilka hade Eric Davoda koppling till i första filmen? Skulle tippa på att något hänger ihop med honom då all musik till filmerna, även slutet ligger ute på spotify..
Där finns en låt som spelas till något klipp med eric davoda, så han bör ju därmed medverka på ett eller annat vis i sista filmen..
Citera
2015-07-24, 02:21
Bannlyst
Citera
2015-07-24, 04:00
Medlem
Alldeles för lite Seth Rydell i denna film, men men, i sista filmen lär allt handla om honom.
Citera
2015-07-24, 04:27
Medlem
Burkbubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123
Alldeles för lite Seth Rydell i denna film, men men, i sista filmen lär allt handla om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in