Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-24, 13:54
  #1
Medlem
Någon som vet om det är planerat att göra några nya Johan Falk filmer, som en fortsättning efter den senaste filmen Kodnamn Lisa?

De lämnade definitivt plats för det, och avslutade inte allt i den sista filmen.
Citera
2013-01-24, 13:58
  #2
Medlem
TerminatorGundes avatar
Det kommer ett gäng filmer till Står om det i tråden om Johan falk kodnamn lisa tror jag.
Citera
2013-01-24, 13:58
  #3
Medlem
BenzoGrabbens avatar
Hörde dem skulle göra 6 nya (2013) Blir utan Joel, blir nog Seth som huvudperson, men det blir ju awesome!
Citera
2013-01-24, 14:04
  #4
Medlem
TerminatorGundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoGrabben
Hörde dem skulle göra 6 nya (2013) Blir utan Joel, blir nog Seth som huvudperson, men det blir ju awesome!


Härligt, hoppas inte Seth ska börja toffla efter snut tjejen och byta bana bara.
Citera
2013-01-24, 14:07
  #5
Medlem
Härligt! Varför skall inte Joel vara med mer? Är han upptagen i Hollywood?
Citera
2013-01-24, 14:08
  #6
Medlem
TerminatorGundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twistedking
Härligt! Varför skall inte Joel vara med mer? Är han upptagen i Hollywood?

Han har väl spelat klart sin roll antar jag =)
Citera
2013-01-24, 15:13
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerminatorGunde
Han har väl spelat klart sin roll antar jag =)

Är du säker?
Citera
2013-01-24, 15:17
  #8
Medlem
TerminatorGundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrosoftSam
Är du säker?


Nej =) Men vad skulle han göra i dom nya filmerna liksom ? Man kanske får se honom när han blir jagad av något gäng eller så det skulle ju vara kul,men sin roll som infiltratör är ju körd
Citera
2013-01-24, 15:40
  #9
Medlem
BenzoGrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrosoftSam
Är du säker?

Jag är nästan 99,9 % säker att joel inte kommer vara med överhuvedtaget då han har fått stora roller i usa! men med seth kommer det ju bli awesome han spelar ju så sjukt tungt! ja hoppas han inte svansar så mycket efter pliten !!!
Citera
2013-01-24, 16:36
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoGrabben
Jag är nästan 99,9 % säker att joel inte kommer vara med överhuvedtaget då han har fått stora roller i usa! men med seth kommer det ju bli awesome han spelar ju så sjukt tungt! ja hoppas han inte svansar så mycket efter pliten !!!

Okej, synd att Joel slutar isåfall. Nej, jag vill att Seth ska fortsätta i sin roll som förr.
Citera
2013-01-24, 22:35
  #11
Medlem
Frank Wagners roll är avslutad, det var tänkt som så från början så det har inte med hans framgång i usa att göra om jag förstått det rätt
Citera
2013-01-25, 15:24
  #12
Medlem
Biorrs avatar
Enligt mig var Frank Wagner bäst i filmerna, syn om han slutar

Men de sista filmerna har hållt så jävla hög klass så det är definitivt nåt man ser fram emot!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback