Precis blivit promotad till bronze 3, där jag nu har 2 raka vinster (har total 4 raka vinster), 3 med taric och 1 med morgana (
http://www.lolking.net/summoner/euw/169717). Börjar bli riktigt bra med support faktiskt, gör väl lite små misstag lite då och då, men mitt spel som support(speciellt taric) är så bra det kan faktiskt. Fått spela lite andra roller ibland går ju sådär, fastnat för support. Vet inte varför faktiskt, folk blir genast mycket trevligare när man säger att man vill lira support.
Vet inte riktigt om jag ska fortsätta och bara lira support eller om jag ska försöka slipa på top/mid mer kanske. Vad tycker folket?