2013-03-20, 16:10
  #3853
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSx
http://www.lolking.net/summoner/na/384988#ranked-stats

Kolla Season 1 och 2 också.
Sen har vi ju Dmace också.
http://www.lolking.net/summoner/na/19184070#ranked-stats
Citera
2013-03-20, 16:10
  #3854
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Alla tjejer spelar soraka och teemo....

Känner samma sak, haha. Även Sona och Kayle har jag hört kan slinka in ibland av dem jag känner.
Citera
2013-03-20, 16:31
  #3855
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSx
http://www.lolking.net/summoner/na/384988#ranked-stats

Kolla Season 1 och 2 också.

Det sorgligaste är att genomsnittliga CS fortfarande är under 100
Citera
2013-03-20, 16:35
  #3856
Medlem
Herr.Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
@ Herr.banan Jo, det är ju just det som är problemet. Att split pusha på låg elo fungerar nästan aldrig. Ens team börjar ragea på en istället. Fungerar bättre på hög elo där folk faktiskt vet hur dem ska göra när en split pushar. Jo, man har trippelt liv men man gör ju inte speciellt hög damage så.. ja. Går väll att va med i teamfights, men ap trynda är bygger man för att döda torn snabbt bara.
Thought more about normals, still funny to play AP Trynda even if it's not very effective in team fights. You get away real easy if there would be a critical situation.

Btw, I've bought Vi now. What's the optimal build för her in the jungle?
Citera
2013-03-20, 16:47
  #3857
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Banan
Thought more about normals, still funny to play AP Trynda even if it's not very effective in team fights. You get away real easy if there would be a critical situation.

Btw, I've bought Vi now. What's the optimal build för her in the jungle?
Röd buff jungle itemet vad fan det nu heter -> Brut -> Botrk -> warmogs -> cdr / mercs / tabi boots -> cleaver -> BT/Frozen mallet imo
Citera
2013-03-20, 17:01
  #3858
Medlem
Precis blivit promotad till bronze 3, där jag nu har 2 raka vinster (har total 4 raka vinster), 3 med taric och 1 med morgana (http://www.lolking.net/summoner/euw/169717). Börjar bli riktigt bra med support faktiskt, gör väl lite små misstag lite då och då, men mitt spel som support(speciellt taric) är så bra det kan faktiskt. Fått spela lite andra roller ibland går ju sådär, fastnat för support. Vet inte varför faktiskt, folk blir genast mycket trevligare när man säger att man vill lira support.


Vet inte riktigt om jag ska fortsätta och bara lira support eller om jag ska försöka slipa på top/mid mer kanske. Vad tycker folket?
Citera
2013-03-20, 17:01
  #3859
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Det sorgligaste är att genomsnittliga CS fortfarande är under 100

Han junglade nästan uteslutande i både S1 och S2 enligt egen utsago.
Citera
2013-03-20, 17:39
  #3860
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Det sorgligaste är att genomsnittliga CS fortfarande är under 100
Är väll inte så konstigt när han kör mundo support också. Snittet lär ju dras ner rätt mycket då.
Är nog rätt svårt att hålla hög cs "nivå" när man spelar en gubbe support/mid/top/jungle över lång tid
__________________
Senast redigerad av irken 2013-03-20 kl. 17:41.
Citera
2013-03-20, 17:52
  #3861
Medlem
Vad är bästa builden till Jax atm? Provade igår med Boots - Hextech - Zephyr - Triforce - Warmogs - Rageblade. Motståndarna hade också en Jax som byggde Boots - BORK - Rageblade - Triforce - Warmogs - GA.
Jag mötte honom fullt ut 1v1 när vi båda hade våra första 3 items, jag hade Tabis och han Mercs, jag fick råstryk så jag blev lite fundersam på vad som egentligen är effektivast. Ska man fortfarande ha Hextech på Jax? Man kan bygga honom på många olika sätt, vilket är det mest effektiva?
Citera
2013-03-20, 17:56
  #3862
Medlem
r0starNs avatar
På tal om att lira samma champ hela tiden, så har vi ju Athene också.

http://www.lolking.net/summoner/euw/21997679#ranked-stats
Citera
2013-03-20, 18:06
  #3863
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0x
Vad är bästa builden till Jax atm? Provade igår med Boots - Hextech - Zephyr - Triforce - Warmogs - Rageblade. Motståndarna hade också en Jax som byggde Boots - BORK - Rageblade - Triforce - Warmogs - GA.
Jag mötte honom fullt ut 1v1 när vi båda hade våra första 3 items, jag hade Tabis och han Mercs, jag fick råstryk så jag blev lite fundersam på vad som egentligen är effektivast. Ska man fortfarande ha Hextech på Jax? Man kan bygga honom på många olika sätt, vilket är det mest effektiva?
Det beror väll helt på vilka man möter & vilka man spelar med. Rätt svårt att säga optimal builds.
Men BOTRK, triforce, warmogs är väll 3 items som man nästan köper alltid.
Både Hextech & Zephyr är inte så värst bra. Zephyr kan du köpa istället för boots, men att köpa det som andra item är bara dumt. Hextech är väll "ok" men jag köper nog hellre en GA eller någon annan item.
Citera
2013-03-20, 18:09
  #3864
Medlem
actionbikes avatar
Varför får man inte picka Ashe för 90% av alla man spelar med just nu? Jag är inte den som skriker om att vara ADC men om jag blir den som får det ansvaret tar jag Ashe eftersom jag tycker hon passar min spelstil bättre än de andra, har just nu 13-0 med henne. Det som är störigt är att jag vill inte att folk i laget ska tro att vi har förlorat innan matchen startar eller dra ner deras moral, vad säger man egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in