2014-02-13, 13:55
  #15853
Medlem
MrWalross avatar
Grabbar bara skriva in "thereisnourflevel" så går de å spela på EUWEST, är ingame nu =)
Citera
2014-02-13, 14:22
  #15854
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProDeo
okej, men då kör ni samma build som mig mer eller mindre. Jag köper brutalizer ibland, beror på hur det går =)

Vad tycker ni om trinity?


Samt, är lolreplay ett av de bättre program för att kunna spela in sina matcher? Är det safe?
Trinity fungerar nästan enbart på alla junglare om man steamrollar & blir väldigt fed väldigt snabbt annars är det en onödigt "stor" item som kostar alldeles för mycket där delarna inte är speciellt bra.

Lolreplay fungerar, men att tanka ett stream-program & spela in sina matcher så är nog lte enklare & lite mindre krångel.
Citera
2014-02-13, 14:23
  #15855
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Grabbar bara skriva in "thereisnourflevel" så går de å spela på EUWEST, är ingame nu =)
eller så loggar man bara in?
Citera
2014-02-13, 14:41
  #15856
Medlem
Robertuzs avatar
Äntligen dags för ranked! Väntat sedan 05!
Citera
2014-02-13, 14:48
  #15857
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProDeo
okej, men då kör ni samma build som mig mer eller mindre. Jag köper brutalizer ibland, beror på hur det går =)

Vad tycker ni om trinity?


Samt, är lolreplay ett av de bättre program för att kunna spela in sina matcher? Är det safe?

Jag skulle inte föredra Trinity för oftast på kha så vill man gå in och ut (med reset)...
Citera
2014-02-13, 14:51
  #15858
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Trinity fungerar nästan enbart på alla junglare om man steamrollar & blir väldigt fed väldigt snabbt annars är det en onödigt "stor" item som kostar alldeles för mycket där delarna inte är speciellt bra.

Lolreplay fungerar, men att tanka ett stream-program & spela in sina matcher så är nog lte enklare & lite mindre krångel.

Okej, men då struntar jag i att köpa trinity, gjort den 1-2 gånger max, har för mig det är rekomenderat så därför jag funderade :P

CDr boots, hydra, sunfire, GA, last whisper, och vad som sista item om matchen gått långt och jag då säljer mitt jungle item? BT eller något annat item?

har du ngt bra program för att spela in? med fraps så blir det så sjukt stora filer :P
Citera
2014-02-13, 14:54
  #15859
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
Jag visste att nån skitnödig person skulle komma och säga det där. "Dom" är knappast oacceptabelt. En hel post som ser ut att vara skriven av en tolvåring är dock det.

Stor skillnad på oacceptabelt & oacceptabelt. Oacceptabelt att använda den typen av grammatik som personen du citerade? Ja. Att använda "dom" i samma mening som grammatik är således också oacceptabelt.

Nog med det, nu är det en League of Legends tråd och inte grammatik.

Citat:
Ursprungligen postat av irken
Trinity fungerar nästan enbart på alla junglare om man steamrollar & blir väldigt fed väldigt snabbt annars är det en onödigt "stor" item som kostar alldeles för mycket där delarna inte är speciellt bra.

Lolreplay fungerar, men att tanka ett stream-program & spela in sina matcher så är nog lte enklare & lite mindre krångel.

Trinity Force som du tidigare sagt är ett item som är alldeles för dyrt för att kunna köpa som junglare. Även dess item-path är kontraproduktivt för en junglare då inget av dem är särskilt extra bra.

Som Kha'zix föredrar många att bygga Spirit of the elder lizard; Hydra; LW; sedan defensive typ GA (beror väldigt på vad du möter). Brutalizer är riktigt trevligt early-game.
Citera
2014-02-13, 15:32
  #15860
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Trinity Force som du tidigare sagt är ett item som är alldeles för dyrt för att kunna köpa som junglare. Även dess item-path är kontraproduktivt för en junglare då inget av dem är särskilt extra bra.
Det går att bygga Tri-force om man blir väldigt fed väldigt snabbt (5-7 kills vid ~10 minuter) och sen snowbolla på det, annars är det bara onödigt att bygga den imo.
Citera
2014-02-13, 16:17
  #15861
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det går att bygga Tri-force om man blir väldigt fed väldigt snabbt (5-7 kills vid ~10 minuter) och sen snowbolla på det, annars är det bara onödigt att bygga den imo.

Ja, men det är fortfarande väldigt risky. Bättre att få klart Spirit alternativt Hydra istället för Tri force.
Citera
2014-02-13, 19:46
  #15862
Medlem
Vilka runes är bäst till nida?
Citera
2014-02-13, 22:27
  #15863
Medlem
pozies avatar
varför i hela fittans helvete låser sig LoL's kamera fast ibland? går inte o stänga av det utan måste starta om klienten. testat massvis med hotkeys som folk sagt, ögat funkar inte heller att klicka på...
Citera
2014-02-13, 22:31
  #15864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
varför i hela fittans helvete låser sig LoL's kamera fast ibland? går inte o stänga av det utan måste starta om klienten. testat massvis med hotkeys som folk sagt, ögat funkar inte heller att klicka på...

Håll inne vänsterklick på kartan i några sekunder.

The glörius klient spökar igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in