2014-02-12, 18:21
  #15829
Medlem
420anonyms avatar
Rankat nere på EUNE?
Citera
2014-02-12, 18:33
  #15830
Medlem
TheReefs avatar
alright guys reginald is back
Citera
2014-02-12, 18:46
  #15831
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Säker? Källa?

Ja. Patchnotes 4.1 tror jag. Du får hitta dom själv om du tvivlar.
Citera
2014-02-12, 19:27
  #15832
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wazzy
Ddosad av DERP...

Seriöst igen?

Riktigt fittigt att förstöra för andra på det här sättet.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Du borde gå till en psykolog angående din ilska. Blir du så förbannad som du säger så .. tror jag nog det är bäst att du slutar spela lol, för din och dina framtida lagkamraters skull.

Shuu, du vill väll inte bli knivhuggen va?
Citera
2014-02-12, 19:36
  #15833
Medlem
30 min kötid på att logga in ENE?!?! The hell boys. 20000+ som försöker logga in, är det troll i görningen?
Citera
2014-02-12, 22:08
  #15834
Medlem
Överviktigs avatar
Hur är det med EUW egentligen, har folk i regel mycket problem med anslutningen eller hör det till den aktuella Metan att 1-2 st i laget går afk nästan varje runda?
Citera
2014-02-12, 22:32
  #15835
Medlem
... Gick precis in i ett ranked game guld 1. Gamet kraschade 4 gånger lyckades reconnecta efter ha försökt 5 gånger. matchen hade gått 5 minuter körde swain mid mot gragas som va i lvl 5. Riven (junglern) gankade några gånger så jag fick några kills på gragas och farmade mycket tills jag va i samma lvl som alla andra jag körde färdigt gamet 8-2-9 swain. team stats 65-42 så vi van ganska lätt men nu efter gamet när man kommer till lobbyn kommer det upp att jag har blivit bannad i en väcka -.- Va bara afk 5 min på grund av riot som inte fixar alla lagg/buggs. I gamet laggade det ganska mycket. En då blir jag bannad cp -.-
Citera
2014-02-12, 22:43
  #15836
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Hur är det med EUW egentligen, har folk i regel mycket problem med anslutningen eller hör det till den aktuella Metan att 1-2 st i laget går afk nästan varje runda?

I bronze är det standard att de går afk. det är jätte kul =)
Citera
2014-02-12, 23:17
  #15837
Medlem
Mantisss avatar
Bara jag som blev disconnectad från mitt game?
Citera
2014-02-13, 00:08
  #15838
Medlem
SuperGuidettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
alright guys reginald is back

Märkte det, men ibland så är han inne men afk och lirar games
Citera
2014-02-13, 07:04
  #15839
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokadebara
... Gick precis in i ett ranked game guld 1. Gamet kraschade 4 gånger lyckades reconnecta efter ha försökt 5 gånger. matchen hade gått 5 minuter körde swain mid mot gragas som va i lvl 5. Riven (junglern) gankade några gånger så jag fick några kills på gragas och farmade mycket tills jag va i samma lvl som alla andra jag körde färdigt gamet 8-2-9 swain. team stats 65-42 så vi van ganska lätt men nu efter gamet när man kommer till lobbyn kommer det upp att jag har blivit bannad i en väcka -.- Va bara afk 5 min på grund av riot som inte fixar alla lagg/buggs. I gamet laggade det ganska mycket. En då blir jag bannad cp -.-

Dom fann nog din grammatik oacceptabel.

Eller ett mer seriöst svar: skicka en ticket och säg som det var. Dom kanske visar sympati.
Citera
2014-02-13, 08:10
  #15840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rokadebara
... Gick precis in i ett ranked game guld 1. Gamet kraschade 4 gånger lyckades reconnecta efter ha försökt 5 gånger. matchen hade gått 5 minuter körde swain mid mot gragas som va i lvl 5. Riven (junglern) gankade några gånger så jag fick några kills på gragas och farmade mycket tills jag va i samma lvl som alla andra jag körde färdigt gamet 8-2-9 swain. team stats 65-42 så vi van ganska lätt men nu efter gamet när man kommer till lobbyn kommer det upp att jag har blivit bannad i en väcka -.- Va bara afk 5 min på grund av riot som inte fixar alla lagg/buggs. I gamet laggade det ganska mycket. En då blir jag bannad cp -.-


Du blir inte bannad för att du dcar i fem min. Dessutom går det inte så fort. Du har säkert fått väldigt mycket reports tidigare. Den där dcn bör inte ens ha med saken att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in