2013-05-04, 19:06
  #6265
Medlem
h4xors avatar
Skriva "IZI" i all chat ger ban? haha
De är inte ens ett ord?
Citera
2013-05-04, 19:09
  #6266
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Skriva "IZI" i all chat ger ban? haha
De är inte ens ett ord?

Du försökte fortfarande provocera motståndarna, så vad spelar det för roll om det är ett ord eller ej?
Citera
2013-05-04, 19:34
  #6267
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Du försökte fortfarande provocera motståndarna, så vad spelar det för roll om det är ett ord eller ej?

Kan inte se hur det kan vara värt en ban. Blir själv dödshotad ett par ggr i veckan antar att inget händer med dom. Suger motståndarna så ska dom få veta det. Allt för många som tkr att dom är bra när dom är helt värdelösa.
Citera
2013-05-04, 19:48
  #6268
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Kan inte se hur det kan vara värt en ban. Blir själv dödshotad ett par ggr i veckan antar att inget händer med dom. Suger motståndarna så ska dom få veta det. Allt för många som tkr att dom är bra när dom är helt värdelösa.

Ge konstruktiv kritik i så fall. Det har vart känt ganska länge att just "EASY"/"EZ" etc kan ge ban
Citera
2013-05-04, 19:58
  #6269
Medlem
NinthAvenues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Kan inte se hur det kan vara värt en ban. Blir själv dödshotad ett par ggr i veckan antar att inget händer med dom. Suger motståndarna så ska dom få veta det. Allt för många som tkr att dom är bra när dom är helt värdelösa.

Du matchas ju ihop med spelare i samma nivå som dig själv, alltså är du lika dålig.
Citera
2013-05-04, 20:26
  #6270
Medlem
Incipios avatar
Kan bekräfta om någon undrar:

Miggar man tillbaka till den servern man ursprungligen miggade ifrån så får man tillbaka samma rank/league.
Citera
2013-05-04, 20:55
  #6271
Medlem
sakkwalds avatar
Har bara lirat LoL i ungefär 1½ månad, men känner redan att jag är bättre än dom som har samma ELO. Problemet blir ju att det är svårt att komma upp i divisions när man lirar med ett gäng nötter... Hur i hela friden ska man avancera snabbast? Kör helst top eller jungle om det skulle vara någon som är sugen på att lira.
Citera
2013-05-04, 20:58
  #6272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Har bara lirat LoL i ungefär 1½ månad, men känner redan att jag är bättre än dom som har samma ELO. Problemet blir ju att det är svårt att komma upp i divisions när man lirar med ett gäng nötter... Hur i hela friden ska man avancera snabbast? Kör helst top eller jungle om det skulle vara någon som är sugen på att lira.


Den frågan har ställts tusen gånger. Ställs minst en gång på varje sida.

Köp wards, roama när du kan, ha timer på dragon/Baron/red/blue.
Citera
2013-05-04, 21:06
  #6273
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Dem spelar inte summer promo games för dem har kvalat vidare sig till nästa säsong eller vad jag ska kalla det av LCS. I och med att Promogames idag blev framflyttade till imorgon - alternativ längre fram så vågar jag inte säga "LCS Börjar igen dag x", utan det är bara vänta & se. Jag skulle anta att iaf att det kommer börja inom en-två veckor, men jag vet inte hur stora problemen med serverna är.
Promo games schemat är ju framskjutet två dagar i nuvarande tillstånd, gårdagens matcher skulle spelas idag men det verkar inte gå så det blir alternativ ikväll eller imorgon. Sen har vi 4st bo5 matcher med minst 3 matcher i varje bo5, så anta att det tar längre tid.

Så måste jag vänta ett par månader för EG gamesen eller ska de lira snart?
Citera
2013-05-04, 21:09
  #6274
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinthAvenue
Du matchas ju ihop med spelare i samma nivå som dig själv, alltså är du lika dålig.

Vrf skulle jag vara lika dålig? bara för att 2 spelare har samma elo så betyder itne det att dom är lika bra/dåliga. med ditt resonemang så är alltså last picken alltid sämst i ett lag och fp bäst?
Citera
2013-05-04, 21:10
  #6275
Medlem
robintyskenns avatar
Jag har länge funderat på att börja spela LoL, men har aldrig kommit till att testa det. Har spelat på en väldigt hög nivå i både HoN/DotA och har allmänt lätt för att bli riktigt duktig på spel. Anledningen till att jag aldrig riktigt börjat lira är att jag tröttnat innan jag nått level 30.

Blir spelet roligare när man kan lira ranked? Ungefär hur lång tid tar det att nå level 30? Hur ser tävlings-scenen ut i LoL? Finns det turneringar som sämre lag kan deltaga i? Bör man försöka hitta en polare att lira med, eller funkar det att köra soloq?

Bör jag som ny spelare fokusera på att bemästra ett fåtal hjältar fullt ut, eller är det bättre att variera och spela runt lite?

Och sist men inte minst, bör jag ge det en ärlig chans? Väldigt vag fråga, jag vet, men det finns säkerligen folk som känt som mig innan de "fastnat" för spelet och hoppas ni har någonting att dela med er av.
Citera
2013-05-04, 21:10
  #6276
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Den frågan har ställts tusen gånger. Ställs minst en gång på varje sida.

Köp wards, roama när du kan, ha timer på dragon/Baron/red/blue.
Det gör jag redan, hjälper dock inte när folk feedar konstant...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in