Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Har bara lirat LoL i ungefär 1½ månad, men känner redan att jag är bättre än dom som har samma ELO. Problemet blir ju att det är svårt att komma upp i divisions när man lirar med ett gäng nötter... Hur i hela friden ska man avancera snabbast? Kör helst top eller jungle om det skulle vara någon som är sugen på att lira.
Den frågan har ställts tusen gånger. Ställs minst en gång på varje sida.
Köp wards, roama när du kan, ha timer på dragon/Baron/red/blue.