2013-05-29, 00:14
  #7465
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r
Har det varit långsammare att levla förut? Fick upp mitt konto från 1-30 på cirka 1månad, men då spelade jag ju en jävla massa iofs, förstår absolut att inte alla kan lägga ner den tiden. När levlade du och hur mycket spelade du då?
Ja, det var det. Anpassat efter en mindre publik = svårt att levla.

Har ingen tidsuppfattning vad gäller mitt levlande till 30 men jag kommer såväl ihåg när Garen släpptes och då var man väl lvl 20 typ.
__________________
Senast redigerad av Adava 2013-05-29 kl. 00:17.
Citera
2013-05-29, 00:22
  #7466
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Ja, det var det. Anpassat efter en mindre publik = svårt att levla.

Har ingen tidsuppfattning vad gäller mitt levlande till 30 men jag kommer såväl ihåg när Garen släpptes och då var man väl lvl 20 typ.

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/List_of_champions

Jäklar april 2010 släpptes Garen.

Jag har för mig att Fizz släpptes typ samtidigt som jag tog level 30.
Citera
2013-05-29, 10:43
  #7467
Bannlyst
Kul. Frågade support om dom kunde berätta för mig när kontot skapades men dom vägrade för att det skulle strida mot någon säkerhet. va?
Citera
2013-05-29, 11:22
  #7468
Medlem
http://quickfind.kassad.in/ går det att se när kontot skapades. Dock visar den när du transferade från east > west ifall du gjorde det, dvs inte rätt datum.
Citera
2013-05-29, 11:28
  #7469
Medlem
skapligt less på att få connection timeout hela jävla tiden nu, mitt internet funkar och allt och så får jag connection error o skit och lol stängs ner, har förlorat hur mkt lp som helst på det här. Någon som vet om jag kan göra nåt för att förhindra detta?
Citera
2013-05-29, 11:30
  #7470
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grymtaren
http://quickfind.kassad.in/ går det att se när kontot skapades. Dock visar den när du transferade från east > west ifall du gjorde det, dvs inte rätt datum.
Tack.

Det ser knepigt ut på min då det står 2011. Wut. Kan omöjligt ha varit Augusti 2011.

När jag skrev in till support att mitt konto skapades 2010 (när jag skulle återställa lösenordet pga någon som hade hackat mitt konto) så bekräftade dom uppgifterna som giltiga. Skrev 2010.

Jag har bytat från Nordic till West så det kanske blivit fel där eller?
__________________
Senast redigerad av Adava 2013-05-29 kl. 11:34.
Citera
2013-05-29, 12:13
  #7471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Tack.

Det ser knepigt ut på min då det står 2011. Wut. Kan omöjligt ha varit Augusti 2011.

När jag skrev in till support att mitt konto skapades 2010 (när jag skulle återställa lösenordet pga någon som hade hackat mitt konto) så bekräftade dom uppgifterna som giltiga. Skrev 2010.

Jag har bytat från Nordic till West så det kanske blivit fel där eller?

Jo som jag skrev så visar den när du transferade(om man gjort det), istället för när kontot skapades.

På mitt ursprungliga konto som fortfarande är kvar på East står det juli 2010, vilket stämmer bra.
Citera
2013-05-29, 12:25
  #7472
Medlem
irkens avatar
MakNoon ska lämna Shield.. Blir sjukt jävla intressant vilket lag han joinar. Känns som att joina KT B och att ssumday går till KT A är ganska rimligt, annars vet jag inte. Varken frost eller blaze behöver en toplaner, sk t2 kan väll behöva en antar jag, menmen.. Den som lever får se.
http://www.inven.co.kr/board/powerbbs.php?come_idx=2744&l=1756
Citera
2013-05-29, 14:11
  #7473
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
MakNoon ska lämna Shield.. Blir sjukt jävla intressant vilket lag han joinar. Känns som att joina KT B och att ssumday går till KT A är ganska rimligt, annars vet jag inte. Varken frost eller blaze behöver en toplaner, sk t2 kan väll behöva en antar jag, menmen.. Den som lever får se.
http://www.inven.co.kr/board/powerbbs.php?come_idx=2744&l=1756

CLG MakNoon

KT B trodde Voyboy och Wingsofdeath. fast jag vet inte, du har nog bättre koll än dom på den asiatiska scenen
Citera
2013-05-29, 14:15
  #7474
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
CLG MakNoon

KT B trodde Voyboy och Wingsofdeath. fast jag vet inte, du har nog bättre koll än dom på den asiatiska scenen
CLG kommer han nog inte hamna då dem faktiskt just fick Nien i sitt rooster och det är lite av en stor flytt, Ifrån Korea till kina.. Men, det kan ju hända. Ingeting är omöjligt men ja.
KT B tycker jag låter mest möjligt, men KT B har ju spelat hela OGN med ssumday och dem har rätt lika i hur dem spelar, maknoon är inte 10 gånger bättre än ssumday vilket kanske skulle behövas för att dem skulle byta ut ssumday. Meene, vi får se väll.
Citera
2013-05-29, 14:19
  #7475
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
CLG kommer han nog inte hamna då dem faktiskt just fick Nien i sitt rooster och det är lite av en stor flytt, Ifrån Korea till kina.. Men, det kan ju hända. Ingeting är omöjligt men ja.
KT B tycker jag låter mest möjligt, men KT B har ju spelat hela OGN med ssumday och dem har rätt lika i hur dem spelar, maknoon är inte 10 gånger bättre än ssumday vilket kanske skulle behövas för att dem skulle byta ut ssumday. Meene, vi får se väll.

Är det inte något lag som kickat hela deras rooster? Najon Sword skapade väl MakNoon från grunden, kanske han vill göra något liknanade igen? Eller är jag helt ute och cyklar
Citera
2013-05-29, 14:21
  #7476
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1f968h/korean_lol_users_will_receive_a_free_skin_in/

Jag lägger den här länken här.

Tydligen ska alla på Koreanska servern som loggade in mellan 5 dagar få Silent Night Sona eftersom dom hade problem med servern då (tydligen det problem som vi på EUW haft sen till och från November).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in