Citat:
Ursprungligen postat av irken
Vad är det du inte förstår? xPeke vann flera matcher över Alex igår än vad Alex vann över honom. Den matchen var knappast avgörande.

Och för den delen så har jag aldrig sagt att alex inte kommer gå om xPeke, bara att en match i soloq inte spelar någon roll.
Folk votear väll på Alex nu igen för att innan har han sagt att han INTE ville spela all-stars matchen, men han har ändrat sig nu.
Vad jag inte förstår?
- Alex fick 17/7 i sista matchen igår, Xpeke 5/5.
- En match som gick vid 11-tiden med över 30.000 tittare om man ser till båda streamsen. Troligen mer tittare då än tidigare.
- Visst så förlorade Alex matchen men han stompade XPeke rätt hårt mid. Något som inte hände i de tidigare matcherna.
- Hur kan du säga att den soloq matchen var betydelselös när det skiljde ~0,5% mellan de två innan och att Alex nu leder med 0,3%?
Allt jag försöker bevisa är att matchen hade betydelse. Att motsäga det känns bara dumt då du inte har något underlag för att motbevisa det.
Självklart kan Alex uttalande vara en avgörande faktor! Frågan är då varför Diamond fortfarande leder sin kategori med ca. 20% när han har sagt sedan länge att han inte kommer åka?