2013-03-06, 21:46
  #3241
Medlem
Hade precis sjukaste gamet. Jag spelar nidalee top mot en renekton och efter 2 mins får jag dc. Renekton douchebag numero uno tar självklart tillfället i akt och flashar in ignite+stun och han får firstblood. Jag fortsätter dca och inser snart att jag har en konstig bug som gör att jag dcar varje gång jag kollar på minions. Renekton har nu tagit ner 2 torn och pushar som en galning, min botlane vinner och mid är jämnt. Det slutar med att jag får sitta och kolla i basen samtidigt som jag klickar runt på minimapen. Efter 25 minuter har jag äntligen råd med en sunfire cape och det ökar chanserna med att få minions.

Detta var i solo q och jag väntande mig en massa flame, men icke! Renekton hade 5-0 efter 15 minuter och jag 0-5,men mitt lag sa att det var ''no problem nida it happens''
Vi lyckas vinna matchen och jag spelar hela tiden från basen med hjälp av minimapen.
Blir nästan tårögd då jag inte fick något flame riktat mot mig och att de lät mig få minionwaves osv.
Motståndarlaget var även jätte snälla och döda mig inte om jag dcade. Renekton var dock en douche hela matchen. Gav alla honor efter matchen såklart förutom renek.
Efter denna matchen så har jag lärt mig att aldrig flamea folk igen, om det går dåligt för någon ska man ge tips och hjälpa!
Citera
2013-03-06, 21:46
  #3242
Medlem
iPlankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antinomos
iPlankan och edberg24 :

Läser ni medvetet fel angående det replique säger? Känns som ni läser in mer än det som faktiskt står där.

Eventuellt

men
"Vinner alla games som jag carryar, resten kunde jag ha spelat bättre."

Dvs ifall han spelar sitt bästa, så vinner han?
Citera
2013-03-06, 21:53
  #3243
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
Eventuellt

men
"Vinner alla games som jag carryar, resten kunde jag ha spelat bättre."

Dvs ifall han spelar sitt bästa, så vinner han?

Är du trög på riktigt eller har du aldrig haft dåliga matcher?
Citera
2013-03-06, 21:59
  #3244
Medlem
iPlankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Är du trög på riktigt eller har du aldrig haft dåliga matcher?

Jag har precis skrivit att jag inte spelade mitt livs bästa match, men det jag citerade kan tolkas som att "jag vinner när jag carryar, resten kunde jag spelat bättre men orkade/ville inte".

Helt onödigt att du ska komma med kränkande ord mot mig för övrigt.
Citera
2013-03-06, 22:00
  #3245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
Eventuellt

men
"Vinner alla games som jag carryar, resten kunde jag ha spelat bättre."

Dvs ifall han spelar sitt bästa, så vinner han?
Drama i lol-tråden.

Att han vinner varje match han carryar betyder inte att han carryar varje gång han spelar sitt bästa.
Citera
2013-03-06, 22:00
  #3246
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
Jag har precis skrivit att jag inte spelade mitt livs bästa match, men det jag citerade kan tolkas som att "jag vinner när jag carryar, resten kunde jag spelat bättre men orkade/ville inte".

Helt onödigt att du ska komma med kränkande ord mot mig för övrigt.

Nej, det kan inte tolkas så. Man skulle kunna tro det, då har man dock fel. Om jag carryar (bär mitt lag) så vinner jag. Man kan inte carrya och förlora för då bar man ju trots allt inte sitt lag, eller hur?

Kan lägga till att jag och iPlankan är vänner IRL, så inga hard feelings. Vi gillar bara att prata.
Citera
2013-03-06, 22:01
  #3247
Medlem
iPlankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Drama i lol-tråden.

Att han vinner varje match han carryar betyder inte att han carryar varje gång han spelar sitt bästa.

Nej men det innebär att han carryar varje match han vinner, dvs han är alltid den bästa i laget, vilket jag är ytterst tveksam till.
Citera
2013-03-06, 22:03
  #3248
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
Nej men det innebär att han carryar varje match han vinner, dvs han är alltid den bästa i laget, vilket jag är ytterst tveksam till.

Nej, att jag vinner varje game jag carryar är inte samma sak som att jag carryar varje game jag vinner.
Citera
2013-03-06, 22:06
  #3249
Medlem
iPlankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Nej, att jag vinner varje game jag carryar är inte samma sak som att jag carryar varje game jag vinner.

Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Har droppat 100 LP på 1 dygn, jag carryade inte -> jag förlorade.

= Har du aldrig blivit carryad?
Citera
2013-03-06, 22:07
  #3250
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
= Har du aldrig blivit carryad?

Jo och då bar jag inte? Som sagt, bara för att jag vinner varje gång jag carryar (vilket gäller alla, såklart) så carryar jag ju inte varje gång jag vinner.
Citera
2013-03-06, 22:10
  #3251
Medlem
Antinomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Drama i lol-tråden.

Ja, svårt att välja - Svenska Hollywoodfruar eller LoL-tråden...same same
Citera
2013-03-06, 22:13
  #3252
Medlem
fags avatar
stannar på "authentication succesful - checking login queue status", går över till: "logging in" för att sedan få upp något error som jag aldrig sett förut.

lösning? någon annan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in