Hade precis sjukaste gamet. Jag spelar nidalee top mot en renekton och efter 2 mins får jag dc. Renekton douchebag numero uno tar självklart tillfället i akt och flashar in ignite+stun och han får firstblood. Jag fortsätter dca och inser snart att jag har en konstig bug som gör att jag dcar varje gång jag kollar på minions. Renekton har nu tagit ner 2 torn och pushar som en galning, min botlane vinner och mid är jämnt. Det slutar med att jag får sitta och kolla i basen samtidigt som jag klickar runt på minimapen. Efter 25 minuter har jag äntligen råd med en sunfire cape och det ökar chanserna med att få minions.
Detta var i solo q och jag väntande mig en massa flame, men icke! Renekton hade 5-0 efter 15 minuter och jag 0-5,men mitt lag sa att det var ''no problem nida it happens''
Vi lyckas vinna matchen och jag spelar hela tiden från basen med hjälp av minimapen.
Blir nästan tårögd då jag inte fick något flame riktat mot mig och att de lät mig få minionwaves osv.
Motståndarlaget var även jätte snälla och döda mig inte om jag dcade. Renekton var dock en douche hela matchen. Gav alla honor efter matchen såklart förutom renek.
Efter denna matchen så har jag lärt mig att aldrig flamea folk igen, om det går dåligt för någon ska man ge tips och hjälpa!