2013-03-06, 20:10
  #3229
Medlem
Gregsons avatar
Jojo, självklart kan man inte vinna alla matcher. Jag ville bara ytterligare påpeka möjligheten de ändå hade, om Fizz spelat som han borde. Det viktigaste med spelet lär väl vara att kunna hantera förluster, eftersom de är oundvikliga.
Citera
2013-03-06, 20:21
  #3230
Medlem
iPlankans avatar
Visst, jag förtjänade kanske inte att vinna matchen eftersom jag inte vann lanen, men vi hade kunnat vinna ifall fizz hade gankat, eller om folk hade kommit när jag och leona var där. Inte kan man själv vinna varenda match, klart man måste få lite pisk också..
Citera
2013-03-06, 20:22
  #3231
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
Visst, jag förtjänade kanske inte att vinna matchen eftersom jag inte vann lanen, men vi hade kunnat vinna ifall fizz hade gankat, eller om folk hade kommit när jag och leona var där. Inte kan man själv vinna varenda match, klart man måste få lite pisk också..

Du kan ju inte be om att bli carryad och undra varför du förlorar. Hade det fungerat så hade alla bara ökat elo ju
Citera
2013-03-06, 20:26
  #3232
Medlem
iPlankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Du kan ju inte be om att bli carryad och undra varför du förlorar. Hade det fungerat så hade alla bara ökat elo ju

Vinner du varje game du spelar hyfsat bra?
Citera
2013-03-06, 20:27
  #3233
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
Vinner du varje game du spelar hyfsat bra?

Vinner alla games som jag carryar, resten kunde jag ha spelat bättre.
Citera
2013-03-06, 20:47
  #3234
Medlem
Skywallkers avatar
Fan vad rolig Varus är ändå! han passar ju bra in i dagens HP meta också.
Citera
2013-03-06, 20:56
  #3235
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Vinner alla games som jag carryar, resten kunde jag ha spelat bättre.

Yet silver division...
Citera
2013-03-06, 21:05
  #3236
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Yet silver division...

what? vad har det med något att göra? Har droppat 100 LP på 1 dygn, jag carryade inte -> jag förlorade.
Citera
2013-03-06, 21:09
  #3237
Medlem
iPlankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Vinner alla games som jag carryar, resten kunde jag ha spelat bättre.

Så du kan välja när du vill vinna?
Citera
2013-03-06, 21:11
  #3238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
Så du kan välja när du vill vinna?
Man väljer väl inte när man kommer att göra misstag såvida man inte gör misstag avsiktligt.
Citera
2013-03-06, 21:26
  #3239
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
Så du kan välja när du vill vinna?

Nej? Vafan, är folk efterblivna som fan helt plötsligt. Om jag carryar mitt game så vinner jag, konstigare än så är det inte. Lyckas jag inte carrya så förlorar jag oftast.
Citera
2013-03-06, 21:27
  #3240
Medlem
Antinomoss avatar
iPlankan och edberg24 :

Läser ni medvetet fel angående det replique säger? Känns som ni läser in mer än det som faktiskt står där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in