Jojo, självklart kan man inte vinna alla matcher. Jag ville bara ytterligare påpeka möjligheten de ändå hade, om Fizz spelat som han borde. Det viktigaste med spelet lär väl vara att kunna hantera förluster, eftersom de är oundvikliga.
Visst, jag förtjänade kanske inte att vinna matchen eftersom jag inte vann lanen, men vi hade kunnat vinna ifall fizz hade gankat, eller om folk hade kommit när jag och leona var där. Inte kan man själv vinna varenda match, klart man måste få lite pisk också..
Visst, jag förtjänade kanske inte att vinna matchen eftersom jag inte vann lanen, men vi hade kunnat vinna ifall fizz hade gankat, eller om folk hade kommit när jag och leona var där. Inte kan man själv vinna varenda match, klart man måste få lite pisk också..
Du kan ju inte be om att bli carryad och undra varför du förlorar. Hade det fungerat så hade alla bara ökat elo ju
Nej? Vafan, är folk efterblivna som fan helt plötsligt. Om jag carryar mitt game så vinner jag, konstigare än så är det inte. Lyckas jag inte carrya så förlorar jag oftast.