2013-03-30, 21:21
Medlem
Tänkte lära mig att spela Cassiopea, någon som har tips eller vet någon bra build, video osv.

Tack på förhand!
Citera
2013-03-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sviinto
Tänkte lära mig att spela Cassiopea, någon som har tips eller vet någon bra build, video osv.

Tack på förhand!
Kul champ, men grymt svår.

Tips är att vara bra på att träffa din q, att ha bra positionering. Bra build är lindrays,rylais och standard AP.

Jag hatar dodge systemet, hur tänkte riot? Förstår de inte att de flesta dodgar för att man har trolls i champ select? Så grymt drygt att jag förlorat 10 lp idag för jag dodgat games där det varit trolls.
Citera
2013-03-30, 23:01
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sviinto

Tack på förhand!

Riktigt rolig champion, underskattad men ändå enkelt att ta ut i lane om man inte är van med henne.

Jag brukar köra

Citera
2013-03-30, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo

Tips är att vara bra på att träffa din q, att ha bra positionering. Bra build är lindrays,rylais och standard AP.

Jag hatar dodge systemet, hur tänkte riot? Förstår de inte att de flesta dodgar för att man har trolls i champ select? Så grymt drygt att jag förlorat 10 lp idag för jag dodgat games där det varit trolls.

Dom måste ju ge nåt straff annars dodgar man bara tills man får ett perfekt team. Och det skulle vara sjukt jävla irriterande.
Citera
2013-03-31, 01:38
Medlem
Herr.Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleskdoris
Dom måste ju ge nåt straff annars dodgar man bara tills man får ett perfekt team. Och det skulle vara sjukt jävla irriterande.
Du kan ju inte spela på en halvtimme, och dodgar du igen samma dag kan du inte spela på en hel timme. Som Cap.teemo sa så dodgar ju folk för att man hamnar med troll, ibland kan det ju hända att någon leavar för att motståndarna ser ut att ha ett mycket starkare lag, men jag tycker inte att dodges är så stort problem att man borde får LP-straff. Ser helt klart att man ska kunna dodga för att slippa trolls och få ett rimligt straff (tid) istället för att man ska behöva spela med troll eller halka ner i ranking vilket man antagligen ändå hade gjort om man behövt spela med den matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
gnäll
Du är ju den absolut drygaste människan jag har stött på här. Du slår ploppmannen med hästlängder
Citera
2013-03-31, 04:09
Medlem
StandardKamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Fan va jag har underskattat Nami, gick lite trögt i början men vann tillslut efter att jag och adc soloa baron och pushat i stortsett själva :3

slutade med 6/7/22

Har aldrig riktigt gillat Nami.. Hennes bubbla har alldeles för lång burst time, hennes heal är för svag och hennes ultimate gör knappt någon skillnad i teamfights..
Känner att hon helt enkelt inte är viable om man möter icke-hjärndöda spelare.
Citera
2013-03-31, 07:29
Medlem
Sletenkatts avatar
Fan va negativa ni är.

Själv blev man precis av med ens lol acc av en hacker så man ser till att sänka hans internet resten av dagen
Citera
2013-03-31, 10:33
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo

Sluta dodga så slutar du förlora lp? jag har aldrig dodgat även när jag har fått trolls, det är bara att försöka carrya ändå. Oftast så försöker trollsen ändå och ibland går det vägen och man vinner.
Citera
2013-03-31, 10:49
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Fan va negativa ni är.

Själv blev man precis av med ens lol acc av en hacker så man ser till att sänka hans internet resten av dagen

Du vet nog om det själv men om du köpt RP så är det ju väldigt enkelt att få tillbaka kontot via supporten
Citera
2013-03-31, 11:20
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandardKamelen
Har aldrig riktigt gillat Nami.. Hennes bubbla har alldeles för lång burst time, hennes heal är för svag och hennes ultimate gör knappt någon skillnad i teamfights..
Känner att hon helt enkelt inte är viable om man möter icke-hjärndöda spelare.
Hennes ulti zonar ju av folk helt ifrån teamfights om du lägger en bra ulti? Hon är ungefär som Sona med hennes ulti..
Citera
2013-03-31, 11:55
Moderator
Snuffelbutts avatar
Vill ni gnälla på varandra gör ni det i pm.

//Mod
Citera
2013-03-31, 12:14
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Hennes ulti zonar ju av folk helt ifrån teamfights om du lägger en bra ulti? Hon är ungefär som Sona med hennes ulti..

Hon är ju typ precis som sona. Förutom att Nami har en CC mer men gör mindre skada

Fyfan, jag började lite smått i S2 att bara köra support på ett konto i ranked. Tagit upp det igen och har 11/9 Silver III och spelat support alla games förutom 2. Jag är förvånad av det dåliga resultatet och funderar på om jag tappat som support eller om jag använder fel metoder.

Någon som gör något liknande? Endast nöter en position för att se hur långt du kan lyckas komma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in