2014-02-13, 10:08
Medlem
ProDeos avatar
Har ni något tips på hur man skall jungla med khazix ? Vilka items och vilken väg i jungel ?

Jag brukar köra blå-vargarna-röd Och börja med machete 5hp pots samt skyndar mig jungle item med dmg (kmr ej ihåg vad det heter) sedan boots CD-R sedan hydra sedan synfire om vi ligger dåligt till
Citera
2014-02-13, 10:13
Medlem
nån som vill köra lite duo ranked på EU North East? är guld 4 atm och spelar oftast mid,adc,top!

lägg till mig isåfall, jag heter apsvettman
Citera
2014-02-13, 10:13
Medlem
woaaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProDeo
Har ni något tips på hur man skall jungla med khazix ? Vilka items och vilken väg i jungel ?

Jag brukar köra blå-vargarna-röd Och börja med machete 5hp pots samt skyndar mig jungle item med dmg (kmr ej ihåg vad det heter) sedan boots CD-R sedan hydra sedan synfire om vi ligger dåligt till

Om gamet går bra:
Machete + 5 pots
Jungle itemet
Boots
Brutalizer
Bloodthirster
Hydra
GA / Last Whisper

Blir det väldigt lategame så säljer jag jungle itemet och köper en Last Whisper / GA.
Citera
2014-02-13, 11:11
Medlem
Kommer inte in på EUW, Står att severn har vart offline i 11! timmar. http://euw.islolup.com/
Läste också att många har disconnectat osv innan, vet någon vad som har hänt?
Citera
2014-02-13, 11:17
Medlem
Citat:

Själv brukar jag köra ungefär exakt samma route i princip. Sen kör jag samma start items följt av Spiritstone - boots/gör klart Elder lizard beroende på hur bra det har gått. Sen när man har båda så kör jag Hydra - Bygger klart boots, nästan alltid mercery då dom har cc - Lastwhisper och en GA.
Matcherna brukar inte vara längre för att bygga så mycket mer men sen är det lite vad man känner för.
Citera
2014-02-13, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Jag är så jäääääääävla förbannad! Så förbannad att jag skulle kunna knivhugga nästa person som yttrar sig kaxigt mot mig, verkligen! Helvetes horfitta!

Jag har kämpat i ranked i SJU jävla månader, konstant, varje dag, slått sönder saker, skrikit, kämpat och förra säsongen lyckades jag ta mig till Silver 1 efter 1000 games och försök att nå guld. Nya säsongen resettade min rank, började i Bronze 3, och kämpade som fan, fastnade i Silver 5 i typ 100 games... För några dagar sen drog jag en sjuk streak med Master Yi och gick från Silver 5 till Silver 1 (guld promo igår) och jag mådde så jävla bra, jag var så SJUKT nära efter alla utbrott, all tid och all investering...

Gick på en loss-streak, idag är jag Silver 2, och det enda jag fruktar är att när jag kommer tillbaka till Silver 1 kommer det blir clamping (dvs att jag bara får ca 5 LP per game), kan någon bekräfta om detta kommer hända?

Isådanafall slutar jag med LoL, är så otroligt less, nästan så man vill börja gråta när man insett all tid man slösat. Just därför kan jag inte lägga av innan jag nått Gold...
Om du slutar ta spelet så sjukt jävla seriöst kommer din ilska att lätta. Då kommer du lättare kunna se vilka misstag du gör och vad du ska göra för att förbättra dig. Nu när du spelar verkar du vara blind av ilska och riktigt toxic (och även noob).
Citera
2014-02-13, 11:58
Medlem
ProDeos avatar
okej, men då kör ni samma build som mig mer eller mindre. Jag köper brutalizer ibland, beror på hur det går =)

Vad tycker ni om trinity?

Samt, är lolreplay ett av de bättre program för att kunna spela in sina matcher? Är det safe?
Citera
2014-02-13, 12:03
Medlem
Citat:
okej, men då kör ni samma build som mig mer eller mindre. Jag köper brutalizer ibland, beror på hur det går =)

Samt, är lolreplay ett av de bättre program för att kunna spela in sina matcher? Är det safe?
Spelar inte Kha'Zix, men kan svara på din fråga ändå. Trinity funkar väl okej på zix, men inte direkt ett av de bättre itemsen för honom. Det är väl isåfall om man spelar honom på ett sätt som gör att man får proccen av sheen hela tiden, men då går man lite miste om hans sjuka burst. Phage proccen är ju inte direkt heller optimerad för honom, då den mestadels är till för att man ska kunna chasea ner motståndarna men med khazix kan man ju ändå bara bursta ner dom på någon sekund.
Citera
2014-02-13, 12:37
Medlem
Varför är West nere nurå ?
Citera
2014-02-13, 13:13
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:

Har för mig att det slutat utvecklas för ett tag sedan, Riot har jobbat nåt år på att utveckla ett eget program. Men annars kan du ju spela in med OBS, tar inte så mycket plats, krävs nästan inget av datorn och det blir bra kvalite!
Citera
2014-02-13, 13:23
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
Dom fann nog din grammatik oacceptabel.

Eller ett mer seriöst svar: skicka en ticket och säg som det var. Dom kanske visar sympati.

Läs fetmarkerade. Man ska inte kasta sten i glashus.

Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly
Varför är West nere nurå ?

Det var 'maintenance' som gick fel och fick problem. http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=14876574#post14876574

"Update: 11:49 GMT: Maintenance is currently ongoing. Due to the unfortunate roadblocks that have occurred earlier on today, maintenance is running much longer than expected. Most of our tools have recovered as of this point and a bulk of of the maintenance has been completed."
Senast redigerad av Guesswhoiam 2014-02-13 kl. 13:26.
Citera
2014-02-13, 13:37
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Läs fetmarkerade. Man ska inte kasta sten i glashus.

Jag visste att nån skitnödig person skulle komma och säga det där. "Dom" är knappast oacceptabelt. En hel post som ser ut att vara skriven av en tolvåring är dock det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in