2013-12-12, 22:38
Medlem
Big Bosss avatar
AP Tristana är helt broken? Två matcher i normal blind pick o hon snowballar o one shottar alla utan tanks.
Citera
2013-12-12, 22:43
Medlem
Norrbottenss avatar
Förlorade just en match som vi ledde med 18 - 0 i kills.....

Vissa matcher alltså... Det kan börja koka lite lätt
Citera
2013-12-12, 22:47
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Jag håller med dig till 110%

Jag har också en copy/paste line jag skriver i champselect när jag går in.

Support pref / Respect pick order / I suck as adc / Trolling is reported instantly / Ty!
Support pref / Respect pick order / I suck as adc / Trolling is reported instantly / Ty!

Det brukar hjälpa.

Samma sak innan man startar första buffen så brukar jag skriva något i stil med, Please, no flaming, you are making noone play better and yourself play worse... If someone is noob, bad, whatever, fuck it and keep playing... thx

Jag, som ibland har mycket nära till rage försöker iaf att tänka på mitt humör just innan match (har faktiskt till och med en liten lapp vid datorn - Inget rage nu - )
Utan tvekan är det mitt humör som till STOR del antingen hjälper eller stjälper... Och jag misstänker starkt att jag inte är den enda.
Det finns säkert många bra spelare i silver/brons som jag tippar är kvar där för att de inte kan hantera sitt humör.

Exakt så jag gått från silver 5 till silver 1 på promotion till guld. Var på silver 2 förut, spelade ganska länge där uppe och ner. Åkte ner till 5, slutade i 2 mån så kom jag tillbaka nyligen och bestämde mig för att tygla humöret och har åkt rakt upp. Jag har slutat att skriva på matcherna och klagar inget.
Citera
2013-12-12, 22:52
Medlem
När kommer 1v1 modet till live, någon som vet?
Citera
2013-12-12, 23:34
Medlem
irkens avatar
Patch 3.15 kommer strax, ni kan läsa patch notes här;
http://euw.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/patch/patch-315-notes
Citera
2013-12-13, 02:13
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken

Väldigt nyfiken över tweaken på pantheon, att W kan användas på creeps. Han är redan en duglig junglare, kanske blir helt okej nu? Skulle tro att man får ha en manalös jungalre, så man får gå lös på blå, men han kan helt klart funka. Får bli nåt test!
Citera
2013-12-13, 09:49
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Jag ser inte varför Lee Sin behövde nerfas. Att nerfa hans W är imo en väldigt stor del och tar bort en hel del från hans pushpower. Att han kunde låta creepwaven ta 3 mer skott var ingenting som behöver balanseras väl?
Citera
2013-12-13, 10:11
Medlem
d-times avatar
Hejsan! Hur spelar folk här mot Nasus? Jag känner att jag har stora problem Nasus när jag möter honom top då jag inte riktigt vet hur jag ska spela mot honom. Det blir ju 99% av gångerna endast ett farm-krig som jag själv då självklart torskar på...
Citera
2013-12-13, 10:18
Medlem
Poke-champs/freeza lanen

Har själv börjat picka Kha Zix med 9 armor pen marks, å sen från lvl 1 drar jag AA-Q, in lane bush för att procca passive igen å fortsätter så, för mycket damage för att ignorera vad gäller nasus bla.

Även Shyvana är broken stark atm och är därför ett bra pick
Citera
2013-12-13, 11:18
Medlem
Någon som har mött den nya gubben ännu?
Citera
2013-12-13, 11:28
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-time
Hejsan! Hur spelar folk här mot Nasus? Jag känner att jag har stora problem Nasus när jag möter honom top då jag inte riktigt vet hur jag ska spela mot honom. Det blir ju 99% av gångerna endast ett farm-krig som jag själv då självklart torskar på...

Det värsta jag mött som Nasus måste vara Lee Sin. Börja med dorans blade (eller red pot) och spela hyperaggressivt från ögonblicket du ser han. För att Nasus ska kunna vinna en trade early måste han bränna både W och E vilka kostar mycket mana. Till slut bör du kunna döda han eller mer troligen så tvingas han backa.

TLDR: Lee Sin med ADHD.
Citera
2013-12-13, 11:37
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Tack Riot för ni nerfade Rammus taunt och Fiddle fear, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in