Citat:
Ursprungligen postat av Raidersson
Nej givetvis har dessa män aldrig tittat på porr i hela deras liv.
Endast patetiska män utan sexliv tittar på porr, och vad för man skulle titta på porr istället för sin flickvän? Är han så patetisk att han inte kan välja en fru som tillfredställer honom?
Har hört om vissa patetiska män som runkar fast dom har förhållande. Hur patetiska är inte dessa?
Som sagt i princip alla män är riktigt patetiska, dom riktiga männen är nöjda med sin fru, tänder enbart på henne.
Kan inte se sig om efter andra kvinnor, hjälper till med disken och städningen, dom köper blommor varje dag till sin fru, dom ÄLSKAR barn, och är världens trevligaste, på kvinnans tjejkvällar går dessa män runt i förkläde och servar frun och hennes väninnor, eftersom han är en så mogen och bra man och vet att hans fru uppskattar detta.
Han offrar sig själv och sina värderingar för hennes, han lyder kvinnan för han vet att hennes känslor inte får bli sårade, då är han en mansgris.
Denna mannen vet att man sitter ner och kissar så det inte råkar komma något på kanten.
Han gillar att mysa i flera timmar utan att ha sex, för det viktigaste är att känna närhet med frun.
Denna mannen är även känslig och uppmärksam på kvinnans humör, om hon skäller ut honom inför vänner eller på annat sätt är otrevlig och respektlös emot honom så ler han brett och säger, ja du har rätt förlåt mig. För han vet att kvinnor har mycket hormoner i kroppen vilket gör att han skall ta oförtjänt mycket skit utan att säga ifrån.
Det är så det är förstår ni, UNGA pojkar.
När ni blir lite äldre och mognare, och sett mer av livet, så kommer ni lära er allt detta.
Krävs erfarenhet för att bli en sånhär man. Det har jag blivit, för jag älskar att trycka ner min manlighet.
Ja, när du blir äldre och mognare kommer du att förstå att din bild av vad som gör alla män kåta och tillfredsställda inte alls stämmer. En del kanske vill ha mys och närhet, andra svettigt sex i timmar, en del kanske vill titta på porr med partnern, andra vill inte titta på porr alls.
Nån kanske gärna snackar med partnern om vilka andra personer som partnern tänder på medan andra inte vill höra talas om om att partnern även kan tända på andra trots att man vet att detta naturligtvis händer.
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Precis, sexlusten förändras med åren. Och är man sen inte intresserad av vare sig väldigt unga kvinnor eller tillfälligt sex så blir det ju fler önskningar som ska uppfyllas för att en kvinna ska vara intressant.
Precis. Man orkar inte engagera sig varje 20-åring smed nygg kropp utan man kräver något mer för att det ska vara intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av SMBH
Kanske är det jag som är annorlunda men för mig så spelar personligheten som kvinnan har i stundens hetta noll roll. Det räcker absolut inte med ett utseende, men det är inte så att jag blir vrålkåt på min flickväns åsikter kring våldsmonopolet utan snarare att "hon gör den där grejen med tungan".
Så vad säger du om till exempel "fräsch men värdelös oskuld ala dödfisk"?
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att man kan se och notera att andra människor ser bra ut är inte särskilt "känsloväckande" faktiskt. Vore det så skulle människor går runt och "känsloväckas" dagarna i ända, eftersom man vanligen råkar på andra människor som faktiskt ser bra ut.
Det är du som inte förstår skillnaden mellan att kunna se och registrera att någon har ett attraktivt utseende och att känna attraktion - vilket är två skilda saker.
Jo, har man redan en partner som man finner attraktiv så räcker ju det för de flesta. Sen kan ju nån vara så pass attraktiv att det kan tänkas vara ett alternativ om det skulle ta slut med partnern.