2013-01-22, 23:07
Medlem
endures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
LMAO! förstår inte hur jag har kunnat sagt klitoris, från och med nu heter det mini kuk ollonet och inget annat

Ont: Ja det är förjävla svårt, skulle varit mycket lättare om alla bitches också haft en balle
Nja, minikukollonet heter det om man inte särskriver Det grundar sig i att män och kvinnor hade samma kön till en början, men när pojken får mer hormoner av ett visst slag så utvecklades det som kvinnor förblev klitoris till ett ollon. Klitoris är alltså ett ollon som inte har vuxit ut.

OnT: De flesta tror nog att de vet vad de ska göra, men det finns gott om rum för förbättring.
Citera
2013-01-23, 00:00
Medlem
Skägg-Krales avatar
Att hitta den lilla rackaren är inga problem, för de flesta antar jag. Men sedan hur det skall stimuleras? Ack, ja. Lika många olika sätt finns det, som det finns tjejer på en höft.
Citera
2013-01-23, 19:52
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aastsvet
"Vart" är väl inte så svårt.
"Hur" är enligt mina erfarenheter jävligt varierande från tjej till tjej. Borde vara rätt självklart!

Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Att veta var klitoris sitter är inte svårt givetvis. Hur tjejen i fråga föredrar att man stimulerar den är en helt annan sak. Det är olika från person till person men jag har lagt märke till att det skiftar beroende på vad samma tjej känner för dagen. Generellt är jag dock mycket bättre att stimulera en kvinna med min tunga än vad jag är med mina händer.

Citat:
Ursprungligen postat av Skägg-Krale
Att hitta den lilla rackaren är inga problem, för de flesta antar jag. Men sedan hur det skall stimuleras? Ack, ja. Lika många olika sätt finns det, som det finns tjejer på en höft.

Men varierar det verkligen SÅ mycket från tjej till tjej? Nu är ju inte jag kille så kan inte sätta mig in i er situation, men tycker inte det borde finnas så värst många olika sätt att göra det på? Snabbt eller långsamt, stora eller små rörelser, typ det. Eller? Och det borde gå ganska snabbt att räkna ut vad som föredras från tjejen om hon visar det så att säga. Men jag förstår givetvis att det blir svårare när man inte har en egen fitta.
Citera
2013-01-23, 20:14
Medlem
Joe Cools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trololdeg
Men varierar det verkligen SÅ mycket från tjej till tjej? Nu är ju inte jag kille så kan inte sätta mig in i er situation, men tycker inte det borde finnas så värst många olika sätt att göra det på? Snabbt eller långsamt, stora eller små rörelser, typ det. Eller? Och det borde gå ganska snabbt att räkna ut vad som föredras från tjejen om hon visar det så att säga. Men jag förstår givetvis att det blir svårare när man inte har en egen fitta.

Det varierar faktiskt SÅ sjukt mycket. Allt från att klitoriskappan ska bort och klittan ska gnuggas frenetiskt till att det inte ens går att smeka fjäderlätt över övre delen av fittan. För vissa är det nog att försiktigt smeka mellan inre och yttre blygdläpparna eller tom "ta tag" om yttre blygdläpparna och försiktigt massera in mot klittan. Det är helt enormt vilken skilnad det är vad gäller känslighet.

Fast jag skulle säga att 80-90% uppskattar någon sorts standard lätt knådande cirkelrörelse utanpå kappan med ett par blöta fingrar och utifrån det är det ju inte svårt att hitta rätt rörelser men extremfallen kan vara lite kluriga om kommunikationen inte funkar.

Visar hon tydligt vad hon gillar så är det sällan några problem att göra "rätt", jag har bra mycket bättre koll på hur min partners fitta funkar än vad hon själv har faktiskt även om hon nog är bättre på just klitorisstimulans.
Citera
2013-01-23, 23:44
Medlem
Kruzs avatar
Tycker mig ha ganska god kunskap om detta. Säger inte att jag är en expert, absolut inte. Men de jag varit med har i alla fall njutit av det, efter att jag genom att se hur dem reagerat på beröringen, hittat ett sätt som passar just henne. Tycker det kan vara lite knepigt innan man liksom hittar en bra teknik som passar, men sen flyter det på bra.
Citera
2013-01-24, 06:18
Medlem
origamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thepudione
Inte den blekaste, jag kör bara. Sen går jag hem
Älskar ditt ärliga svar. Själv slickar jag sällan fitta. Smakar så jävla illa efter krogen, därför bryr jag mig inte om klitoris
Citera
2013-01-24, 17:19
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av origami
Älskar ditt ärliga svar. Själv slickar jag sällan fitta. Smakar så jävla illa efter krogen, därför bryr jag mig inte om klitoris

Vem har sagt att du måste slicka? Har du inga händer?
Citera
2013-01-24, 18:54
Medlem
Jag har inga problem med detta alls överhuvudtaget få alltid höra att jag är en gud med mina fingrar, min tunga, min kuk o allt jag gör
Citera
2013-01-27, 07:04
Medlem
WhaleCores avatar
Det är väl klart att man hittar den. Sedan chansar jag bara och ibland går det bra. Trial and error.
Citera
2013-01-27, 07:48
Medlem
Azraels avatar
Citat:
Men varierar det verkligen SÅ mycket från tjej till tjej?

Ja, och framförallt så tycker många kvinnor att det är obehagligt med slimulans direkt på klittan. Eller ja, många och många - 5-10% iaf. Sedan skiljer det sig avsevärt på hur ni vill ha klittan manipulerad.

Att få en kvinna att komma är en kombination av lyhördhet, fingerfärdighet och inspiration.
Citera
2013-01-27, 21:52
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Cool
Det varierar faktiskt SÅ sjukt mycket. Allt från att klitoriskappan ska bort och klittan ska gnuggas frenetiskt till att det inte ens går att smeka fjäderlätt över övre delen av fittan. För vissa är det nog att försiktigt smeka mellan inre och yttre blygdläpparna eller tom "ta tag" om yttre blygdläpparna och försiktigt massera in mot klittan. Det är helt enormt vilken skilnad det är vad gäller känslighet.

Fast jag skulle säga att 80-90% uppskattar någon sorts standard lätt knådande cirkelrörelse utanpå kappan med ett par blöta fingrar och utifrån det är det ju inte svårt att hitta rätt rörelser men extremfallen kan vara lite kluriga om kommunikationen inte funkar.

Visar hon tydligt vad hon gillar så är det sällan några problem att göra "rätt", jag har bra mycket bättre koll på hur min partners fitta funkar än vad hon själv har faktiskt även om hon nog är bättre på just klitorisstimulans.

Enligt mina erfarenheter har killarna inte ens kört på denna "standardrörelse" eller så har de gjort det, men då har jag istället inte varit våt där vilket gör det hela rätt obehagligt.. Tycker det borde vara rätt enkelt, men så kanske ni killar också tänker då tjejerna ska ta sig an era egna skapelser?
Citera
2013-01-27, 22:44
Medlem
Skägg-Krales avatar
Citat:
Enligt mina erfarenheter har killarna inte ens kört på denna "standardrörelse" eller så har de gjort det, men då har jag istället inte varit våt där vilket gör det hela rätt obehagligt.. Tycker det borde vara rätt enkelt, men så kanske ni killar också tänker då tjejerna ska ta sig an era egna skapelser?

Min teori i det här är att en del killar, kanske, inte har fått klart för sig vad tjejer gillar? Dålig kommunikation helt enkelt vid för många ligg.

Om man haft några långa förhållanden så har man nog större chans att ha lärt sig hemligheterna där nere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in