2013-01-27, 23:00
Nej jag vet inte var klitoris sitter och jag bryr mig inte, kör bara in kuken i fittan
Citera
2013-01-28, 02:29
Medlem
Yes, kommer dock från att jag är nörd, bryr mig och är besatt av att bli bäst på vad jag företar mig. Att killar inte fattar att dem ska använda saliv eller tjejens safter på fingrarna är lite mind boogling. Sen finns det också tjejer som skrapar tänderna mer på ollonet än dem använder sin saliv, klara instruktioner och kolla hur ens parter reagerar sen är det bara att njuta
Citera
2013-01-28, 05:09
Medlem
ovXs avatar
Självklart. Dock varierar det något extremt från tjej till tjej. Nu är jag dock i ett förhållande och vet exakt hur hon vill ha det!
Citera
2013-01-28, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trololdeg
Men varierar det verkligen SÅ mycket från tjej till tjej? Nu är ju inte jag kille så kan inte sätta mig in i er situation, men tycker inte det borde finnas så värst många olika sätt att göra det på? Snabbt eller långsamt, stora eller små rörelser, typ det. Eller? Och det borde gå ganska snabbt att räkna ut vad som föredras från tjejen om hon visar det så att säga. Men jag förstår givetvis att det blir svårare när man inte har en egen fitta.

Utöver vad Joe Cool skrev, så varierar det ibland från gång till gång med samma tjej, baserat på känsligheten för stunden. Det är inte en exakt vetenskap direkt.
Citera
2013-01-28, 17:58
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Nej jag vet inte var klitoris sitter och jag bryr mig inte, kör bara in kuken i fittan

Du verkar vara en charmig kille, ligga?
Citera
2013-01-28, 19:25
Medlem
origamis avatar
Citat:
Vem har sagt att du måste slicka? Har du inga händer?
Hur skulle jag annors ha skrivit?
Nej men klart jag kan fingrera en tjej om man ska, luktar det kiss och så så vill jag ju inte göra det.
Citera
2013-01-28, 19:58
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av origami
Hur skulle jag annors ha skrivit?
Nej men klart jag kan fingrera en tjej om man ska, luktar det kiss och så så vill jag ju inte göra det.

Att du inte slickar, men kan använda händerna?

Händerna är ju en helt annan grej än tungan. Även om det skulle lukta (vilket det sällan gör om det är en frisk fitta du "fingrerar") så är det väl inte hela världen då du bara kan tvätta händerna efteråt. Kan förstå att du inte vill gå ner med ansiktet på nåt krogragg, men att inte ens våga använda händerna i vissa fall låter lite fjolligt..
Citera
2013-01-28, 23:32
Medlem
origamis avatar
Citat:
Att du inte slickar, men kan använda händerna?

Händerna är ju en helt annan grej än tungan. Även om det skulle lukta (vilket det sällan gör om det är en frisk fitta du "fingrerar") så är det väl inte hela världen då du bara kan tvätta händerna efteråt. Kan förstå att du inte vill gå ner med ansiktet på nåt krogragg, men att inte ens våga använda händerna i vissa fall låter lite fjolligt..

Det är inte fjolligt om det är min preferens... Gillar one night stands för de får mig att komma och jag behöver inte göra så mycket för tjejen i sängen om jag inte vill se henne igen.
Citera
2013-01-29, 01:14
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Och nu ska jag inte skylla allt på killen då jag själv är rätt dålig på att berätta hur jag vill ha det, men är det många av er killar som inte har superkoll på klitoris? Tycker ni den är svår att hitta/stimulera?

Erm faktiskt så är det ENBART ditt fel om du blir missnöjd när du är så dålig på att berätta hur du vill ha det.

Det blir killens fel när du väl har öppnat käften och sagt någonting och han inte lyssnar på vad du säger, först DÅ har du rätt att skylla något på honom. Innan dess it's all on you!

Att "hitta" den är ju inte så svårt. Den sticker ju trots allt ut ganska mycket.

Att stimulera den "rätt" däremot är omöjligt om tjejen inte ger minsta lilla omdöme på den punkten. Vissa gillar att man är extrem hårdhänt mot den, trycker och gnider tills man tror att armen ska lossna. Andra klarar inte mer än fjäderlätt beröring. Vad som är rätt för just dig är omöjligt att veta om du bara ligger och biter ihop/håller käften.

Lär dig att tala människa!
Citera
2013-01-29, 01:29
Medlem
vasaduellers avatar
Killar, har ni bra koll på exakt var klitoris sitter och hur ni ska stimulera?

Tror det är strax bakom gasspjället om det är en vanlig B20...?
Citera
2013-01-29, 09:59
Medlem
Har tydligen inga större problem med det, var faktiskt lite nervös när jag skulle ligga med en ny tjej för ett tag sen efter att bara legat med samma i över 5 år. Men till min förvåning så kom hon på bara någon minut eller så när jag slickade/pullade henne så tydligen hade jag lite koll.

Sen om det är slumpen att hon gillar det precis som jag chansade vet jag ju inte...Men man får ju försöka vara lite uppmärksam på hur det "låter" och ta det därifrån.
Citera
2013-01-29, 19:52
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Erm faktiskt så är det ENBART ditt fel om du blir missnöjd när du är så dålig på att berätta hur du vill ha det.

Det blir killens fel när du väl har öppnat käften och sagt någonting och han inte lyssnar på vad du säger, först DÅ har du rätt att skylla något på honom. Innan dess it's all on you!

Att "hitta" den är ju inte så svårt. Den sticker ju trots allt ut ganska mycket.

Att stimulera den "rätt" däremot är omöjligt om tjejen inte ger minsta lilla omdöme på den punkten. Vissa gillar att man är extrem hårdhänt mot den, trycker och gnider tills man tror att armen ska lossna. Andra klarar inte mer än fjäderlätt beröring. Vad som är rätt för just dig är omöjligt att veta om du bara ligger och biter ihop/håller käften.

Lär dig att tala människa!

Nu var denna tråd inte menad som någon sorts anklagelse mot er killar, utan snarare en fundering kring hur pass bra koll ni egentligen har. Det är inte så att jag ligger helt tyst och förväntar mig att killen på något magiskt sätt ska klura ut hur han ska få mig att komma, det förstår väl jag också, men jag vet liksom inte hur jag ska förklara på ett tydligt sätt. Har försökt både genom tal och rörelse att guida killen, men det blir ändå inte riktigt som jag vill ha det..Så uppenbarligen är jag väl lite otydlig eller nåt, men vet inte vad annars jag ska göra..?

Citat:
Ursprungligen postat av origami
Det är inte fjolligt om det är min preferens... Gillar one night stands för de får mig att komma och jag behöver inte göra så mycket för tjejen i sängen om jag inte vill se henne igen.

Vet inte vilka du har legat med, men de flesta tjejer vill väl njuta lika mycket som killen under sexet, oavsett om det är ett one night stand eller inte?
Senast redigerad av Trololdeg 2013-01-29 kl. 19:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in