• 4
  • 5
2013-02-01, 11:59
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemreset
Om du inte kan tillfredställa en kvinna så kommer ingen kvinna vilja ha dig i längden, kort sagt.

Ontopic: Jag vet hur man ska göra för att stimulera min kvinnas klitoris, får beröm varje gång

Det finns kvinnor som inte ens kommer om du så inhandlar den senaste bergborren från Atlas Copco. Jag vet, jag hade en sådan. Hon drog, kanske hon trodde det var mitt fel men vad jag fick ur henne hade hon kanske fått 2 orgasmer i sitt 30-åriga liv. Ut med henne och in med en som nästan kommer när man kysser nacken.

Klitoris? Vad är den till? Jo, för reprisen behövs den.
Citera
2013-02-01, 20:05
Medlem
origamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemreset
Om du inte kan tillfredställa en kvinna så kommer ingen kvinna vilja ha dig i längden, kort sagt.

Ontopic: Jag vet hur man ska göra för att stimulera min kvinnas klitoris, får beröm varje gång

Behöver inte en kvinna "i längden" jag klarar mig bra som fan som jag har det nu... Kanske sakerna ändras men fan heller orkar jag all drama med kvinnor...
Citera
2013-02-01, 21:08
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av origami
Behöver inte en kvinna "i längden" jag klarar mig bra som fan som jag har det nu... Kanske sakerna ändras men fan heller orkar jag all drama med kvinnor...

Lever du hellre ensam resten av livet?
Citera
2013-02-01, 21:19
Medlem
origamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trololdeg
Lever du hellre ensam resten av livet?
Dude, jag jobbar. Blir jag rik så finns det alltid trophywives. Menar jag tar inte stress över att verkligen vela lära mig knulla. Är det aktuellt någon gång att faktist bli tillsammans med en tjej (efter att man har jävligt med pengar) så tar hon antagligen och vill lära hur man knullar bättre. Är det scenariot så kan jag lära mig.

Btw. Var i ett parförhållande ett par år sedan. Då ville jag nog knulla bra. Nu orkar jag inte helt enkelt mera. Sorry om jag glömde berätta det.
Citera
2013-02-01, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trololdeg
Har hänt att killen man ligger med antingen inte är riktigt MITT PÅ med finger/tunga, eller så hålls det på lite halvhjärtat med nån sorts fingerrörelse utan att man knappt är våt just där vilket gör att det inte blir nåt "glid" eller hur man ska beskriva det - det känns ingenting med andra ord, eller det känns, men inte på ett särskilt skönt sätt. Och nu ska jag inte skylla allt på killen då jag själv är rätt dålig på att berätta hur jag vill ha det, men är det många av er killar som inte har superkoll på klitoris? Tycker ni den är svår att hitta/stimulera?
Ja, har koll
Nej, inga problem att stimulera
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här