• 1
  • 2
2013-01-22, 21:47
Medlem
Trololdegs avatar
Har hänt att killen man ligger med antingen inte är riktigt MITT PÅ med finger/tunga, eller så hålls det på lite halvhjärtat med nån sorts fingerrörelse utan att man knappt är våt just där vilket gör att det inte blir nåt "glid" eller hur man ska beskriva det - det känns ingenting med andra ord, eller det känns, men inte på ett särskilt skönt sätt. Och nu ska jag inte skylla allt på killen då jag själv är rätt dålig på att berätta hur jag vill ha det, men är det många av er killar som inte har superkoll på klitoris? Tycker ni den är svår att hitta/stimulera?
Citera
2013-01-22, 21:54
Medlem
Tjockstarks avatar
Det är ju olika från tjej till tjej. Jag brukar nästan alltid fråga vad hon gillar om jag märker att mina moves inte fungerar.

Vissa gillar ju "mitt på" andra inte.
Citera
2013-01-22, 21:58
Medlem
EnLitenSvamps avatar
73 läsningar och 1 svar!!! Säger en del.
Citera
2013-01-22, 22:01
Medlem
MrUnderligs avatar
Ja jag vet vart klitoris sitter och vet hur jag ska stimulera men gör jag inte rätt få¨r jag en tillsägelse eller så frågar jag om jag gör rätt.
Citera
2013-01-22, 22:01
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
73 läsningar och 1 svar!!! Säger en del.
detta är inte ett låst forum, icke forum medlemmar kan även läsa, om du nu inte visste detta :P

klart man vet var mini kuk ollonet sitter på en tjej, sedan så verkar ju alla tjejer vara olika på vad dom gillar :P
Citera
2013-01-22, 22:05
Medlem
Thepudiones avatar
Inte den blekaste, jag kör bara. Sen går jag hem
Citera
2013-01-22, 22:09
Medlem
Bongomans avatar
Killar tvingas analysera tjejens stön och pip för att veta om han träffat rätt. Inte helt lätt förrän man känner tjejen och då vet man redan ganska bra vad hon vill och gillar. Bäst är om hon är tydlig genom ljud eller andra signaler. Se punkt 5.

Citera
2013-01-22, 22:12
Medlem
Freddex4s avatar
Nog har man koll på var sin flickväns klitoris sitter och hur den skall stimuleras, jo tack.
Citera
2013-01-22, 22:15
Medlem
"Vart" är väl inte så svårt.
"Hur" är enligt mina erfarenheter jävligt varierande från tjej till tjej. Borde vara rätt självklart!
Citera
2013-01-22, 22:21
Medlem
BatmanLigists avatar
Tjejer kan inte förvänta sig att man ska hitta klitoris på pricken rätt och pulla dem precis som de gör själv hemma i sin rosa säng till kärleksporr, precis som vi killar inte kan förvänta oss att de ska runka av oss precis som vi gör hemma med handkrämen framför dataskärmen.
Citera
2013-01-22, 22:40
Medlem
InnesIs avatar
Att veta var klitoris sitter är inte svårt givetvis. Hur tjejen i fråga föredrar att man stimulerar den är en helt annan sak. Det är olika från person till person men jag har lagt märke till att det skiftar beroende på vad samma tjej känner för dagen. Generellt är jag dock mycket bättre att stimulera en kvinna med min tunga än vad jag är med mina händer.
Citera
2013-01-22, 22:52
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
detta är inte ett låst forum, icke forum medlemmar kan även läsa, om du nu inte visste detta :P

klart man vet var mini kuk ollonet sitter på en tjej, sedan så verkar ju alla tjejer vara olika på vad dom gillar :P

LMAO! förstår inte hur jag har kunnat sagt klitoris, från och med nu heter det mini kuk ollonet och inget annat

Ont: Ja det är förjävla svårt, skulle varit mycket lättare om alla bitches också haft en balle
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in