Har hänt att killen man ligger med antingen inte är riktigt MITT PÅ med finger/tunga, eller så hålls det på lite halvhjärtat med nån sorts fingerrörelse utan att man knappt är våt just där vilket gör att det inte blir nåt "glid" eller hur man ska beskriva det - det känns ingenting med andra ord, eller det känns, men inte på ett särskilt skönt sätt. Och nu ska jag inte skylla allt på killen då jag själv är rätt dålig på att berätta hur jag vill ha det, men är det många av er killar som inte har superkoll på klitoris? Tycker ni den är svår att hitta/stimulera?
Killar tvingas analysera tjejens stön och pip för att veta om han träffat rätt. Inte helt lätt förrän man känner tjejen och då vet man redan ganska bra vad hon vill och gillar. Bäst är om hon är tydlig genom ljud eller andra signaler. Se punkt 5.
Till alla tjejers listor om oss män säger jag bara; HÄR HAR NI! ;-)
1. Bröst är till för att tittas på och därför gör vi det. Försök inte ändra på det.
2. Lär dig hur toa-sitsen fungerar. Du är en stor flicka. Om ringen är uppe, fäll ner den. Vi måste ha den uppfälld, ni behöver ha den nerfälld. Ni hör aldrig oss klaga över att ni har lämnat den nerfälld.
3. Shopping är INTE nån sport. Och vi k...ommer aldrig att kunna tänka oss att det är det.
4. Att gapa och skrika är UTPRESSNING.
5. Fråga efter det du vill ha. Låt oss komma på det klara med detta:
*Inlindade antydningar funkar inte!
*Övertydliga antydningar inte heller!
*Uppenbara antydningar inte heller!
*SÄG DET RAKT UT BARA!
6. "Ja" och "Nej" är helt godtagbara svar på de flesta frågor.
7. Kom till oss med dina problem. Så gör vi karlar. Sympati är vad dina tjejkompisar kan visa.
8. Huvudvärk som pågår längre än 17 månader är ett problem. Sök läkare!
9. Något som sagts för 6 månader sen eller längre tillbaks, har ingen giltighet i händelse av gräl. Alla kommentarer blir till noll och intet efter 7 dagar.
10. Du kan antingen be oss att göra nånting eller så berättar du för oss hur du vill ha det gjort.
*Inte bådadera.
*Om du redan vet hur det skall göras på bästa sätt, så GÖR DET SJÄLV!
11. När så är möjligt, var hygglig och säg det under TV-reklamen.
12. Alla män kan bara se i 16 färger, precis som Windows standard-inställningar.
*Persika t ex, är en frukt, inte en färg. Det är pumpa också.
*Vi har ingen aning om vad malva är.
13. Om vi frågar om vad som står på och du svarar "inget", kommer vi att ta det som om att inget är fel. Vi vet att du ljuger, men det är bara så att det inte är värt att käbblas om.
14. Om du ställer en fråga, som du inte vill ha svar på, ska du inte förvänta dig ett svar som du vill höra.
Tjejer kan inte förvänta sig att man ska hitta klitoris på pricken rätt och pulla dem precis som de gör själv hemma i sin rosa säng till kärleksporr, precis som vi killar inte kan förvänta oss att de ska runka av oss precis som vi gör hemma med handkrämen framför dataskärmen.
Att veta var klitoris sitter är inte svårt givetvis. Hur tjejen i fråga föredrar att man stimulerar den är en helt annan sak. Det är olika från person till person men jag har lagt märke till att det skiftar beroende på vad samma tjej känner för dagen. Generellt är jag dock mycket bättre att stimulera en kvinna med min tunga än vad jag är med mina händer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!