• 3
  • 4
2014-10-15, 20:23
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Fan jag har ett tips!
När vännen har lämnat landet i sisådär en månad så ska du besöka henne för att du vill "prata". Säg att du saknar din vän, hon kommer sakna sin son... ni börjar prata lite minnen... efter en timme frågar du efter ett glas vin ( är hon singel runt 50 så oddsen för att boxen står på diskbänken ospelbara :P)...
Sippar lite vin, går ifrån minnen till mer alldagliga ting... Sen är det bara att koppla på som vanligt med vilken tjej som helst! Vin + Sentimentalitet + Äldre Kvinna + Stilig ung man... Går inte att faila..
2014-10-16, 16:11
Medlem
Micropoppans avatar
Har själv legat med flera av min vänners farsor. Inget fel med det. Kör hårt. Alltid bra med nya erfarenheter!
2023-08-10, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TacoKryddmix
Fan jag har ett tips!
När vännen har lämnat landet i sisådär en månad så ska du besöka henne för att du vill "prata". Säg att du saknar din vän, hon kommer sakna sin son... ni börjar prata lite minnen... efter en timme frågar du efter ett glas vin ( är hon singel runt 50 så oddsen för att boxen står på diskbänken ospelbara :P)...
Sippar lite vin, går ifrån minnen till mer alldagliga ting... Sen är det bara att koppla på som vanligt med vilken tjej som helst! Vin + Sentimentalitet + Äldre Kvinna + Stilig ung man... Går inte att faila..
Klockrent ! Just precis så är det.

När jag va 24, fick jag knulla en ytlig kompis morsa på 52. Vi var båda onyktra, men inte fulla. Det böjade just på det viset, jag agerade "hobbypsykolog" åt henne när hon berättade om sitt dåliga äktenskap med sin ex-gubbe.
Gud vad vild och galen hon blev när hon åter fikk känna ung hård kuk, och blev tagen med virilitet och energi. Hon fick sjukt starka orgasmer, och både skrek och grät.
Detta var på sommarn, och vi knullade som djur utöver den hösten, lättare att smyga när det blir mörkare kvällar. Hemligt, förbjudt och grymt upphetande. Ingen fick nånsinn reda på nåt, härligt .
2023-08-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe1337
Hej!

Jag skriver här för att det är så att jag vill jättegärna ligga med min kompis mamma.

Hur skall jag lyckas för att inte kompisen skall märka något? Mamman är för övrigt skild sen längesen.

MVH
Kom med något nytt. Det vill alla i 15års åldern.....
2023-08-10, 23:28
Medlem
Kaptenkirks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Kom med något nytt. Det vill alla i 15års åldern.....
Sådär 10 år senare.
2023-08-11, 08:45
Medlem
knacka på och säg att du bara ville kika förbi så hon inte har så tråkigt när din kompis är borta, om hon vill ha middagssällskap.. var nyduschad och lukta något annat än axe.
2023-08-11, 12:56
Medlem
Kaptenkirks avatar
Senaste uppdateringen är ju från 2014.
Så man kan ju undra hur det gick?
2023-08-13, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe1337
Hon är 52-53 och jag 20.
Du är nu 20 bast och har hängt på FB sen 12 år tillbaka?
2023-08-14, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrasilencer
Du är nu 20 bast och har hängt på FB sen 12 år tillbaka?

Du citerar ett 10 år gammalt inlägg.
2023-08-14, 20:06
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Du citerar ett 10 år gammalt inlägg.

Precis. Låset på här. Antagligen har TS förverkligat sin önskan vid det här laget eller gått vidare i livet.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in