Citat:
Ursprungligen postat av
TacoKryddmix
Fan jag har ett tips!
När vännen har lämnat landet i sisådär en månad så ska du besöka henne för att du vill "prata". Säg att du saknar din vän, hon kommer sakna sin son... ni börjar prata lite minnen... efter en timme frågar du efter ett glas vin ( är hon singel runt 50 så oddsen för att boxen står på diskbänken ospelbara :P)...
Sippar lite vin, går ifrån minnen till mer alldagliga ting... Sen är det bara att koppla på som vanligt med vilken tjej som helst! Vin + Sentimentalitet + Äldre Kvinna + Stilig ung man... Går inte att faila..
Klockrent ! Just precis så är det.
När jag va 24, fick jag knulla en ytlig kompis morsa på 52. Vi var båda onyktra, men inte fulla. Det böjade just på det viset, jag agerade "hobbypsykolog" åt henne när hon berättade om sitt dåliga äktenskap med sin ex-gubbe.
Gud vad vild och galen hon blev när hon åter fikk känna ung hård kuk, och blev tagen med virilitet och energi. Hon fick sjukt starka orgasmer, och både skrek och grät.
Detta var på sommarn, och vi knullade som djur utöver den hösten, lättare att smyga när det blir mörkare kvällar. Hemligt, förbjudt och grymt upphetande. Ingen fick nånsinn reda på nåt, härligt .