Citat:
Ursprungligen postat av Leffe1337
Hej!
Jag skriver här för att det är så att jag vill jättegärna ligga med min kompis mamma.
Hur skall jag lyckas för att inte kompisen skall märka något? Mamman är för övrigt skild sen längesen.
MVH
Två stora riskfaktorer, som jag ser det.
Den första är att du eller morsan råkar avslöja det på fyllan till någon tredje part, skvaller skvaller och rätt vad det är har du din polare i luren och frågan "har du haft sex med min morsa?" ekande i den pinsamma tystnaden.
Den andra är att du börjar tröttna alt träffar en tjej, vill dra dej ur, morsan börjar sakna och blackmaila sin toyboy, dvs dej.
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Inte särskilt schysst gentemot din polare, vad skulle du tycka om din polare satte på din mor?
Om morsan tänder på snubben och inte är fullständigt asexuell lär hon ju både göra och gilla det. Är hon någorlunda vettig så inser hon ju också att det högst troligt enbart handlar om att ligga och inget livslångt förhållande, då snubben troligen vill skaffa egna barn etc
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Du kanske har hört uttrycket "jag knulla din mamma"
Det är inte en komplimang och just "Jag knulla din mamma" är väl ett så nedvärderat uttal så att de flesta tar illa upp

Min uppfattning är att det och liknande uttryck mest används inom kulturer där det är viktigt att männen upplever sej ha kontroll över kvinnornas sexualitet.
Om du för ett ögonblick tänker in dej själv i motsvarande situation, dvs att du som ensamstående 50+ välbehållen alfahanne (alltså inte - har svårt att tänka mej att ts skulle vara intresserad om polarens morsa var ) tycker dej märka att din dotters polare (18-19, jävligt fräsch, givetvis med tillhörande "asså alla killar jag träffar är så omogna"(dvs kassa i sängen, som man/män generellt är i den åldern, ofta relaterat till att tjejer generellt är ännu sämre, men skit i det för tillfället)-attityd) verkar grymt intresserad av att ligga med dej, skulle du då inte bli jävligt sne ifall din dotter kom in och smått hysteriskt cockblockade skiten ur hela situationen, och inte ens kunde ge ett vettigt svar på frågan om varför det är en dålig idé?