2013-01-20, 13:45
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe1337
Hur skall jag presentera hela iden då?

"Hej vill du ligga med mig?"

Hur skall jag lägga fram frågan?

TS du är efterbliven eller?

Ring och fråga henne om hon har lust att äta middag med henne nu när hon är själv och kanske vill ha sällskap på fredag kväll och att du lagar middagen då hon förtjänar att ta det lugnt när hion jobbat hela veckan.
Gå sedan in på någon recept sida och leta reda på en romantisk rätt. Köp dubbla satser så att du laga det hemma en gång så att du får fason på det om du känner dig osäker på rätten. Givetvis så ska du gå till bolaget och köpa 1-2 flaskor rödvin. Man får ett gott vin för mellan 90-150 och det verkar heller inte så snålt. Glöm ej att gå in i en matbutik och köp en liten ostbricka samt lite kex + vindruvor.

Frågor på det?
2013-01-20, 14:25
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Hej!

Jag skriver här för att det är så att jag vill jättegärna ligga med min kompis mamma.

Hur skall jag lyckas för att inte kompisen skall märka något? Mamman är för övrigt skild sen längesen.

MVH

Två stora riskfaktorer, som jag ser det.

Den första är att du eller morsan råkar avslöja det på fyllan till någon tredje part, skvaller skvaller och rätt vad det är har du din polare i luren och frågan "har du haft sex med min morsa?" ekande i den pinsamma tystnaden.

Den andra är att du börjar tröttna alt träffar en tjej, vill dra dej ur, morsan börjar sakna och blackmaila sin toyboy, dvs dej.

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Inte särskilt schysst gentemot din polare, vad skulle du tycka om din polare satte på din mor?

Om morsan tänder på snubben och inte är fullständigt asexuell lär hon ju både göra och gilla det. Är hon någorlunda vettig så inser hon ju också att det högst troligt enbart handlar om att ligga och inget livslångt förhållande, då snubben troligen vill skaffa egna barn etc

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Du kanske har hört uttrycket "jag knulla din mamma"

Det är inte en komplimang och just "Jag knulla din mamma" är väl ett så nedvärderat uttal så att de flesta tar illa upp

Min uppfattning är att det och liknande uttryck mest används inom kulturer där det är viktigt att männen upplever sej ha kontroll över kvinnornas sexualitet.

Om du för ett ögonblick tänker in dej själv i motsvarande situation, dvs att du som ensamstående 50+ välbehållen alfahanne (alltså inte - har svårt att tänka mej att ts skulle vara intresserad om polarens morsa var ) tycker dej märka att din dotters polare (18-19, jävligt fräsch, givetvis med tillhörande "asså alla killar jag träffar är så omogna"(dvs kassa i sängen, som man/män generellt är i den åldern, ofta relaterat till att tjejer generellt är ännu sämre, men skit i det för tillfället)-attityd) verkar grymt intresserad av att ligga med dej, skulle du då inte bli jävligt sne ifall din dotter kom in och smått hysteriskt cockblockade skiten ur hela situationen, och inte ens kunde ge ett vettigt svar på frågan om varför det är en dålig idé?
2013-01-20, 14:33
Medlem
Fasads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
TS du är efterbliven eller?

Ring och fråga henne om hon har lust att äta middag med henne nu när hon är själv och kanske vill ha sällskap på fredag kväll och att du lagar middagen då hon förtjänar att ta det lugnt när hion jobbat hela veckan.
Gå sedan in på någon recept sida och leta reda på en romantisk rätt. Köp dubbla satser så att du laga det hemma en gång så att du får fason på det om du känner dig osäker på rätten. Givetvis så ska du gå till bolaget och köpa 1-2 flaskor rödvin. Man får ett gott vin för mellan 90-150 och det verkar heller inte så snålt. Glöm ej att gå in i en matbutik och köp en liten ostbricka samt lite kex + vindruvor.

Frågor på det?

Mja, de viktigaste för ts är att få igång ett samtal med tanten, då märker han direkt hur läget är. Ditt förslag blir lite väl "out of the blue".

Lycka till ts, your in for a ride!
2013-01-20, 14:37
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fasad
Mja, de viktigaste för ts är att få igång ett samtal med tanten, då märker han direkt hur läget är. Ditt förslag blir lite väl "out of the blue".

Nja håller inte med dig. Om TS ringer och frågar henne om hon vill äta middag med henne nu när hon är själv och allt så bör han väl kunna tolka på samtalet vart det ev kan leda till. Eller?
2013-01-20, 14:45
Medlem
Fasads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Nja håller inte med dig. Om TS ringer och frågar henne om hon vill äta middag med henne nu när hon är själv och allt så bör han väl kunna tolka på samtalet vart det ev kan leda till. Eller?

Helt klart, men de är samtidigt det enklaste sättet att skjuta sig i foten om hon inte har tänkt på ts ur någon sexuell synvinkel.

Ett samtal med henne innan dejt avgör den saken. See my point?
2013-01-20, 15:08
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fasad
Helt klart, men de är samtidigt det enklaste sättet att skjuta sig i foten om hon inte har tänkt på ts ur någon sexuell synvinkel.

Ett samtal med henne innan dejt avgör den saken. See my point?

Gotcha!
2013-01-21, 04:16
Medlem
Leffe1337s avatar
Så ni påstår att jag skall ta över henne till mig och laga mat åt henne och sen sätta henne?

Sounds cheezy, är det inte enklare att bara gå pang på liksom?
2013-01-21, 10:02
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Så ni påstår att jag skall ta över henne till mig och laga mat åt henne och sen sätta henne?

Sounds cheezy, är det inte enklare att bara gå pang på liksom?
Hur då, hade du tänkt dig? Ringa henne och fråga om hon vill knulla? Kör på det du.
2013-10-04, 19:19
Medlem
Citat:
Bump!

du gjorde aldrig något åt saken antar jag ? bara flörta lite med henne och se om hon flörtar tillbaks.. hon har säkert lekt med tanken på hur hon kan uttnjyttja dig, utan problem
2014-10-15, 13:39
Medlem
Leffe1337s avatar
Och jag vill fortfarande spänna henne.

Är jag en fegis?
2014-10-15, 19:46
Medlem
GodeGorans avatar
Citat:
Och jag vill fortfarande spänna henne.

Är jag en fegis?

Bara spekulationer från min sida, men jag tror att en rätt rak på approach skulle funka bra på en äldre kvinna. Bekänn för henne på ett eller annat sätt att du tycker hon är riktigt het, hon kommer säkert uppskatta det och förhoppningsvis blir det älskog. Ja lite feg är du nog allt eftersom du uppenbarligen tänkt på detta mycket och länge men fortfarande inte gjort något åt saken men det är inte helt lätt givetvis. Skulle säga att det gäller för alla möjligheter/utmaningar i livet att det känns bättre att ha försökt och misslyckats än att gå runt och undra vad kunde ha hänt om man bara fått tummen ur. Givetvis är det allra bästa att försöka och lyckas men det är inte alltid det går så klart.
2014-10-15, 19:52
Medlem
Även om i vissa fall detta kan ses som tabu, så vill jag bara säga att: får du chansen att banga henne, gör det!

Jag fick en likadan möjlighet erbjuden när jag yngre - polarens morsa (som var grymt het då) var het på gröten och verkligen visade upp sitt intresse för mig - Just då var jag oerfaren och vågade inte ta steget, men hade jag haft ballar av stål, så hade fått banga polarens morsa (säkerligen även flera ggr om).

Ångrar än idag att jag inte gjorde något slag i saken...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in