• 1
  • 2
2013-01-19, 23:27
Medlem
Leffe1337s avatar
Hej!

Jag skriver här för att det är så att jag vill jättegärna ligga med min kompis mamma.

Hur skall jag lyckas för att inte kompisen skall märka något? Mamman är för övrigt skild sen längesen.

MVH
2013-01-19, 23:29
Medlem
glaspsykes avatar
Antar att din kompis bor hemma? Tror du mamman skulle vara med på det?

mvh
2013-01-19, 23:31
Medlem
Leffe1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glaspsyke
Antar att din kompis bor hemma? Tror du mamman skulle vara med på det?

mvh

Min kompis lämnar landet för i cirka 7 månader snart. Vet inte, men är ganska säker på att hon inte legat på ett bra tag.
2013-01-19, 23:32
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Har mamman på något sätt visat signaler att hon skulle vilja att det skedde eller pratar vi bara ur en pojkdröms perspektiv?
2013-01-19, 23:35
Medlem
Leffe1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Har mamman på något sätt visat signaler att hon skulle vilja att det skedde eller pratar vi bara ur en pojkdröms perspektiv?

Vet att hon gillar mig mycket och så som en bra kompis till hennes son. Hon är inte rädd för att framhäva sin underbara klyfta inför mig. Blir svintänd när jag tänker på henne.
2013-01-19, 23:35
Medlem
micaeles avatar
Du tar en risk. Vare sig du ligger med henne eller inte får du ta chansen att hon berättar för din kompis eller inte. Eftersom det handlar om hennes son (som man får anta inte får reda på hennes sexuella partners identitet) har du statistiskt sett en fördel i detta läget. Go for it, tiger!
2013-01-19, 23:41
Medlem
MortalDiseases avatar
Inte särskilt schysst gentemot din polare, vad skulle du tycka om din polare satte på din mor?
(det förutsätter väl kanske att din mor är singel)
Kan tänka mig att han skulle reagerat på ett negativt sätt och er vänskap kommer nog förändras drastiskt om han är normalt funtad..

Du kanske har hört uttrycket "jag knulla din mamma"

Det är inte en komplimang och just "Jag knulla din mamma" är väl ett så nedvärderat uttal så att de flesta tar illa upp
2013-01-20, 00:06
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Hur gammal är du och hon, alt ålderskillnaden?
2013-01-20, 00:08
Medlem
Leffe1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Hur gammal är du och hon, alt ålderskillnaden?

Hon är 52-53 och jag 20.
2013-01-20, 00:22
Medlem
8xxSeriess avatar
Varför skulle kompis få reda på detta? Jag tror knappast att mamman skulle berätta detta förs in son. Go for it!
2013-01-20, 00:26
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe1337
Hon är 52-53 och jag 20.

Ligg med henne så fort du kan är mitt råd

Jag låg med en tjej/kvinna på 48 år när jag var 19 och det var ett oslagbart knull kan jag lova dig.
Kan nämna att det hände flera gånger.
Det var förövrigt min kompis tjejs morsa på den tiden hehehe...

Detta är inget påhitt för er som nu tror det.
2013-01-20, 00:43
Medlem
Wronskianens avatar
Gå för det om du verkligen tror att du har en chans, låter inte som det lättaste att klara av. Men lycka till, lär bli oförglömligt om du lyckas komma i säng med henne.

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Du kanske har hört uttrycket "jag knulla din mamma"

Haha
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in