2021-02-26, 20:53
Medlem
TwoThousands avatar
Suttit mottaglig allt för länge nu, det är på riktigt folk sitter i en seans varenda dag i det här helvetet.

Kan lägga märke till en konstant närvaro på sättet markerar det tydligt för vilken dödssynd hade anlänt till platsen tar det sista andetaget för djävulen hånskrattar med dom syndfulla människor.

Och dom syndfulla människor tar vår kropp till sömns för att återuppstå först på den tredje dagen igen.

Det är en hemsk värld döden kan inträffa närsomhelst och då får Gud tag på dig för vad du gjort i livet.
Ingen vågade vandra gentemot ljuset för alla dom ondskefulla saker dom hade gjort medans var i livet.

Det finns både onda och goda spöken där ute, kom ihåg det.

Utan den heliga ande till hjälp skulle aldrig kunna skilja på dom olika spöken.
Citera
2021-03-01, 18:09
Medlem
TwoThousands avatar
Hallå du kan inte fortsätta låtsas vara mig, paranormalt folkslag satt mottaglig sedan tidiga morgonen.

Att du ens sitter med åsikten att har rätt att yttra sig om någonting inte sysslar med..
Alla vittnesmål underlättar för människor som lever livet med paranormala förmågor..

Kommer i hemligheten hemsöker dina drömmar förbannad på att någon smulat ner på golvet innanför dörren när äntligen hade kommit in i din trygga tillvaro.
Knäckebröd.

Hur du får bukt med den förbannade häxan som besvärar er ifall vill ta till er rätten med att använda självförsvar gentemot spirituella angrepp.
Citera
2021-03-07, 01:29
Medlem
TwoThousands avatar
Var till graven för ett okänt paranormalt folk, fick med paranormalt folkslag hem från kyrkogården!
Sa till spöke att inte vill ha med någon hem, men ibland ignorerar dom det nåväl sällskap efter allt!
Nu ska jag tala med spöken hela natten innan själv blir till ett spöke för att varit född med förmågor!

Varenda vittnesmål därmed varenda bevis ni lämna här.
Underlättar i denna levande mardröm för ockulta folket.

På tvåtusen talet kunde förlora livet till paranormala fenomen och ockult aktivitet.
Senast redigerad av TwoThousand 2021-03-07 kl. 01:32.
Citera
2021-03-08, 07:03
Medlem
Drömde läskigt om en kvinna (var en speciell i drömmen) som flutit i land död och stympad från jag tror nån skånsk kuststad men blivit mördad i en annan kommun/plats på en kyrkogård, en ö tror jag det kändes som, kom upp olika namn på platser men minns inte nu, bara om jag ser det igen.
Hon var inlindad i något när hon hittades.
Huvudet tror jag var borta. B la
Mörkhårig. Mörkbrunt.
Drömde inatt.
Citera
2021-03-08, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Drömde läskigt om en kvinna (var en speciell i drömmen) som flutit i land död och stympad från jag tror nån skånsk kuststad men blivit mördad i en annan kommun/plats på en kyrkogård, en ö tror jag det kändes som, kom upp olika namn på platser men minns inte nu, bara om jag ser det igen.
Hon var inlindad i något när hon hittades.
Huvudet tror jag var borta. B la
Mörkhårig. Mörkbrunt.
Drömde inatt.

På vilket sätt skulle det vara nåt övernaturligt…?
Etablerad vetenskap känner väl till att den mänskliga hjärnan kan ha en hel del hyss för sig när vi sover, det kalas drömmar och har inget alls med nåt övernaturligt att göra utan är helt naturligt och kan förklaras av vetenskapen.

Förövrigt tippar jag på att minst 95% av alla inlägg i denna tråd är bara fantasier, anekdoter, och rena hittepå för att få lite uppmärksamhet, lögner typ… och alltså inte har nåt alls med nåt övernaturligt att göra.

Och resten, nån ynka procent, sådant som kanske kan ha hänt så som beskrivs, men som kan förklaras vara nåt helt naturligt.
Citera
2021-03-08, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
På vilket sätt skulle det vara nåt övernaturligt…?
Etablerad vetenskap känner väl till att den mänskliga hjärnan kan ha en hel del hyss för sig när vi sover, det kalas drömmar och har inget alls med nåt övernaturligt att göra utan är helt naturligt och kan förklaras av vetenskapen.

Förövrigt tippar jag på att minst 95% av alla inlägg i denna tråd är bara fantasier, anekdoter, och rena hittepå för att få lite uppmärksamhet, lögner typ… och alltså inte har nåt alls med nåt övernaturligt att göra.

Och resten, nån ynka procent, sådant som kanske kan ha hänt så som beskrivs, men som kan förklaras vara nåt helt naturligt.
Den var annorlunda drömmen.
Och har drömt sanndrömmar förut.
Tror att ett otäckt sexköp lett till mord på en missbrukande kvinna.
I drömmen var hon en kvinna jag vet vem det är...
Citera
2021-03-08, 09:54
Medlem
Citat:
Den var annorlunda drömmen.
Och har drömt sanndrömmar förut.
Tror att ett otäckt sexköp lett till mord på en missbrukande kvinna.
I drömmen var hon en kvinna jag vet vem det är...

Drömmar är inget övernaturligt
Citera
2021-03-08, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Drömmar är inget övernaturligt
Om det är från en verklig händelse som man inte känner till så är det det.
Kvinnan i drömmen heter AnnSofie.
Citera
2021-03-08, 18:48
Medlem
Citat:
Om det är från en verklig händelse som man inte känner till så är det det.
Kvinnan i drömmen heter AnnSofie.

Fast det vet du väl inte? För några seriösa bevis än dina anekdoter lär du väl inte kunna ge oss…?
Och så länge det inte finns med stöd för dina påståenden om dina drömmar så är det extremt mycket mer sannolikt att det bara är din fantasi och vanliga drömmar, vilket inte är nåt övernaturligt utan helt naturligt.

Faktum är väl att även om man själv inte för stunden, eller kanske någonsin, kommer på en naturlig förklaring till nåt man har upplevt (eller tyckt sig uppleva) så är inte ens det nåt bevis på nåt övernaturligt. Därför att det kan faktiskt fortfarande vara så att det hela var nåt helt naturligt, vara det att man inte själv lyckas fatta det….
Citera
2021-03-08, 19:33
Medlem
2 utomkroppsliga upplevelser. En vid c:a 8 års ålder den andra vid c:a 27.

Förutom minnen av tidigare liv.
Citera
2021-03-12, 01:56
Medlem
TwoThousands avatar
När väl var framme på platsen mottaglig satt ständigt i konversation med den döde framförde ett personligt meddelande till deras anhöriga kvar i livet.
Citera
2021-03-12, 08:30
Medlem
Galen-Ekorres avatar
Jag var 17 eller 18 och hade precis gått och lagt mig. När jag hade legat i kanske 10-15 minuter kände jag plötsligt av en ondskefull närvaro i rummet. Jag trodde att jag bara inbillade mig men ändå tände jag lampan för att se efter, men mycket riktigt var jag ensam i rummet. Släckte igen och försökte sova men då hörde jag tydligt ljudet av fotsteg. Det var inte som att fotstegen kom från en annan lägenhet eller ens ett annat rum; fotstegen hördes i rummet där jag själv befann mig. Jag tände lampan igen men jag var fortfarande ensam i rummet. Jag lämnade rummet för att kolla om någon av de jag delade boende med var uppe men alla låg och sov så vem eller vad som skapade ljudet av fotsteg vet jag inte än idag. Kan tillägga att jag fick svårt att sova den natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in