2021-01-01, 16:21
Medlem
TwoThousands avatar
Anlände till spökhuset och blev genast mottaglig nog för kontakt med spöken.

Väl inne i huset gick från rum till rum den döde försökte gömma sig för mig.

När väl fick uppmärksamheten inledde kommunikation med spöket i huset.

Har förklarat för den avlidne har bestämt sig för att vandra vidare till ljuset.

Avslutar denna dag med att göra något annat och koppla av ett längre tag.
Citera
2021-01-03, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Kan du inte undvika din död?
Du vet ju hur och när den kommer att ske så vad händer om du inte passar barnet den kvällen?
Eller du är redo att dö och accepterar ditt öde om det nu skulle ske?

För några år sedan fick jag också "syner" om man kan kalla det så.
Tänker på det rätt så ofta och blir ibland orolig att sakerna jag såg verkligen kommer hända
Men det får tiden avslöja

Ja, frågan är om jag har sett dessa syner för att jag kommer att dö eller om det är en varning om att något kommer att hända mig? Kanske undvika att köra bil? Jag kommer bo utomlands när det sker. Ska försöka undvika den situationen så mkt som möjligt.

Vad för syner har du sett?
Citera
2021-01-03, 18:45
Medlem
OversteSenaps avatar
Var på krogen för länge sedan tillsammans med ett par vänner. Det var för mycket folk på undervåningen så vi gick en trappa upp där det var lite mindre folk. På övervåningen vid trappan stod vakter som höll koll och en del krogbesökare stod och snackade. Jag var påväg ned för trappen då jag får en hård knuff i ryggen och faller handlöst ned och slår i huvudet så att jag rullar ned för trappen, slår upp hela ena ögonbrynet och blir medvetslös. Blöder väldigt mycket. Ligger på sjukhus i två dagar innan jag vaknar upp.

En anmälan görs efter samtal med mina vänner. De påstod att jag blivit knuffad av en kille jag ofta hamnat i tjafs med när jag var ute på krogen. Jag hade själv inget minne från händelsen, minns inget än idag av det. Det är helt svart. Jag minns inte ens att jag var påväg ned för trappen.

Övervakningskamerorna visade bara att jag får en knuff i ryggen men man kunde tydligt se att ingen ens var i närheten av mig. Han vi trodde hade knuffat mig var flera meter bort i bild och vakterna hade heller inte sett någon knuffa mig.

Ärendet lades ner och jag bad om ursäkt till han jag misstänkte. Vi är idag väldigt bra vänner.
Citera
2021-01-03, 18:49
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Har du fått se så har Gud ändrat ödet ifall du fick se syner i sömnen..

Han lät dig se så du ska vara medveten om vad han har gjort för dig.

Din amatör, din hedning, du gör mig irriterad..
Hedning?? Varför blir jag kallad det?
Om han lät mig se saker han gjort för mig så är det ju inga bra saker så att säga

Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Ja, frågan är om jag har sett dessa syner för att jag kommer att dö eller om det är en varning om att något kommer att hända mig? Kanske undvika att köra bil? Jag kommer bo utomlands när det sker. Ska försöka undvika den situationen så mkt som möjligt.

Vad för syner har du sett?
Jag hade gjort sammas sak som dig och försökt undvika det hela som tur va såg jag inte min egna död men massor av andra.
Kan skriva vad jag såg i pm till dig om du vill veta?
Känner mig inte så sugen på att skriva det här, kanske kan göra det efter jag pm:at dig
Citera
2021-01-03, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Nej. Blir bara knäpp ibland bara så där.

Helt ok gumman

Har sett en kolsvart hund med röda ögon mitt vägen en natt , fick väja kraftigt ,
kollade i backspegeln och då va den borta ?
Citera
2021-01-04, 00:58
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
En annan kul grej var att jag bara dagen före Charles Manson dog, fick en förnimmelse att han skulle dö
Citera
2021-01-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Hedning?? Varför blir jag kallad det?
Om han lät mig se saker han gjort för mig så är det ju inga bra saker så att säga

Jag hade gjort sammas sak som dig och försökt undvika det hela som tur va såg jag inte min egna död men massor av andra.
Kan skriva vad jag såg i pm till dig om du vill veta?
Känner mig inte så sugen på att skriva det här, kanske kan göra det efter jag pm:at dig
Skicka pm.
Citera
2021-01-10, 20:49
Medlem
Är agnostiker, jag tror inte på Guden. Har under senare halvan av mitt liv, de senaste 15 åren, känner att någon är med mig. Jag har gått igenom extremt mycket, mer än vad de flesta upplever under ett helt liv.

Under förra året hade jag en tuff period och fick vad vissa kallar ett religiöst ögonblick. Och för ni som har upplevt det, ni vet hur det känns (och nej, det går inte att uppleva med droger).

Det är som Carl Jung säger, "Jag behöver inte tro, jag vet.".
Citera
2021-01-17, 11:42
Medlem
psykosnyckels avatar
Jag har en liten modern skröna inget stort men skickade iväg en person köpa körsbärs coca cola hon kom tillbaka med dr pepper som smakade körsbär, har smakat godis körsbär sen dess! men jag ska inte klaga jag brukade gilla sånt där pulver godis med ätbar pinne & körsbärsgodissmak som liten. hon ändrade alltså smaken på en gammal amerikansk dryck, hon kanske är en häxa eller en sjukdom, magi kanske. vät inte ja int nu ska jag gå å sätta jordäpplen/potäter.
Senast redigerad av psykosnyckel 2021-01-17 kl. 11:47.
Citera
2021-01-17, 21:22
Medlem
Sensivs avatar
Jag har tydligen haft svart magi förbannelse på mig utan att jag hade någon aning om det. Jag var otroligt nära på att dö innan GUD visade mig sanningen om allt som hade hänt mig....
Citera
2021-01-19, 00:06
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykosnyckel
Jag har en liten modern skröna inget stort men skickade iväg en person köpa körsbärs coca cola hon kom tillbaka med dr pepper som smakade körsbär, har smakat godis körsbär sen dess! men jag ska inte klaga jag brukade gilla sånt där pulver godis med ätbar pinne & körsbärsgodissmak som liten. hon ändrade alltså smaken på en gammal amerikansk dryck, hon kanske är en häxa eller en sjukdom, magi kanske. vät inte ja int nu ska jag gå å sätta jordäpplen/potäter.
Dr. Pepper Är körsbärsmak om jag minns rätt så hon ändrade inte smaken på någon läsk
Citera
2021-01-19, 16:15
Medlem
nikkycases avatar
När jag var ute och promenerade i söndags såg jag en kvinna typ gå upp i rök. Jag promenerade förbi en lågstadieskola. På väg in mot dörren såg jag en kvinna som hade en jacka med pälskrage. Jag tänkte snabbt, "är skolan öppen idag, ah hon jobbar väl kanske övertid, nån lärare, vad skön den där jackan ser ut".
Kollade snabbt på min stegräknare, när jag tittade upp igen var kvinnan borta. Jag stannade till och kollade. Jag borde hört om hon öppnat nån dörr eller hört den slå igen. På ett par sekunder var hon bara borta. Jag vände och gick tillbaka. I snön utanför dörren där jag sett henne fanns inte ett enda fotspår. Jag lämnade ju själv tydliga spår. Hon borde också gjort det. Men jag SÅG henne. Avstånd kanske 10 meter. Detta hände mitt på ljusa dagen. Inget ödsligt eller spöklikt område alls. Att se ett spöke var det sista jag hade förväntat mig!

Jag såg henne bakifrån bara, svårt att bedöma ålder, men hon hade en vinterjacka med pälskrage. Inget iögonfallande, såg precis ut som en vanlig kvinna. Men till skillnad från normala kvinnor gick denna upp i rök.
Detta är min första riktigt oförklarliga upplevelse. Jag hoppas få se henne igen på min promenad som går förbi denna skola. Då ska jag hojta på henne.
Senast redigerad av nikkycase 2021-01-19 kl. 16:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in