Citat:
Ursprungligen postat av
Halshuggning
Jag har sett min egen död i slutet av år 2022, nämligen någonstans mellan 25-30 november 2022.
Jag såg min död redan år 2016 i en meditation men jag har sedan dess alltid gått och tänkt på detta. Med tanke på hur världen ser ut idag så tycker jag mer och mer att detta kommer att inträffa. Nu är jag inte ett dugg rädd för att dö och andlig sedan liten men det skall bli intressant att se ifall jag blir jagad ur min tjejkompishem om 2 år. Jag är alltså barnvakt åt en hennes unge och barnet är 1-2 år gammal. Tyvärr händer något som gör att vi måste dra och ungen måste jag ta med mig. Jag sätter oss i den svarta kombin av märket Audi och kör iväg. Aldrig ens ägt en Audi. Halt på vägen, mulet , runt 0 grader i luften. Blir bländad av en lastbil på motsatt körsida och kör in i denna. Både jag och barnet dör.
Aldrig dock förstått varför jag blir jagad från första stund.
Kan annars hänvisa till ett inlägg jag gjorde för 1 år sedan i en annan tråd angående andevärldens kontakt med mig och varningar. Om 4 månader tar jag mitt pick och pack och drar ner covid förhoppningsvis har lagt sig någorlunda.
(FB) Har någon testat att gå till medium?
Kan du inte undvika din död?
Du vet ju hur och när den kommer att ske så vad händer om du inte passar barnet den kvällen?
Eller du är redo att dö och accepterar ditt öde om det nu skulle ske?
För några år sedan fick jag också "syner" om man kan kalla det så.
Tänker på det rätt så ofta och blir ibland orolig att sakerna jag såg verkligen kommer hända

Men det får tiden avslöja