2020-03-05, 14:27
Medlem
Jag har aldrig upplevt något övernaturligt, och det har ingen annan heller.
Citera
2020-03-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Jag har aldrig upplevt något övernaturligt, och det har ingen annan heller.

Nä såklart ingen har...
Haha jävla nöt.
Citera
2020-03-06, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Nä såklart ingen har...
Haha jävla nöt.
Ja, det är självklart. Övernaturliga saker existerar per definition inte. Spökens existens strider mot allt vad vetenskapen har lärt oss.
Citera
2020-03-06, 14:41
Medlem
Citat:
Ja, det är självklart. Övernaturliga saker existerar per definition inte. Spökens existens strider mot allt vad vetenskapen har lärt oss.

Ja inget går in i en flaska som är full.
Helt ok du tror så, men låt andra tro vad dom vill utan att du ska säga vad du tror.
Bara att scrolla förbi.
Trevlig helg!
Citera
2020-03-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ja inget går in i en flaska som är full.
Helt ok du tror så, men låt andra tro vad dom vill utan att du ska säga vad du tror.
Bara att scrolla förbi.
Trevlig helg!
Du får givetvis inbilla dig vad du vill, men jag får givetvis påpeka att det bara är inbillningar.
Citera
2020-03-06, 16:31
Medlem
Citat:
Du får givetvis inbilla dig vad du vill, men jag får givetvis påpeka att det bara är inbillningar.

Nej det är inte bara inbillning, sen får du tro vad du vill men du har fel till 100%.

Jag fortsätter följa min egen väg och du följer dom andra fåren för dom säger du ska gå åt det hållet.
Citera
2020-03-06, 20:09
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Gör den? Nej, sanningen är faktiskt att vetenskapen inte har bevisat att spöken inte finns.
Citera
2020-03-06, 20:13
Avstängd
makduis avatar
Har sett andar och samma andar har jag hört tala med mig telepatiskt så har de hjälpt mig med grejer...
Citera
2020-03-06, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Gör den? Nej, sanningen är faktiskt att vetenskapen inte har bevisat att spöken inte finns.
Vetenskapen har bevisat att vi bara består av materia, våra fysiska kroppar. Hur kan spöken vara medvetna när de saknar en hjärna? Hur kan de se något när de saknar ögon? Hur kan de flytta på saker när de saknar händer? O.s.v.

När under evolutionens lopp tror du att människor började bli spöken efter sin död?
Citera
2020-03-07, 12:44
Medlem
Citat:
Vetenskapen har bevisat att vi bara består av materia, våra fysiska kroppar. Hur kan spöken vara medvetna när de saknar en hjärna? Hur kan de se något när de saknar ögon? Hur kan de flytta på saker när de saknar händer? O.s.v.

När under evolutionens lopp tror du att människor började bli spöken efter sin död?

Wow inte konstigt du inte tror på det..förstår ju inte alls hur det funkar.
SJÄLEN mannen och energier.
Du borde verkligen testa DMT vilken upp och ner vändning på din värld.
Forska själv med ett öppet sinne och kanske fråga folk snällt så kanske du får hjälp annars förstår jag inte vad du gör här?
Citera
2020-03-07, 13:05
Medlem
Citat:
Wow inte konstigt du inte tror på det..förstår ju inte alls hur det funkar.
SJÄLEN mannen och energier.
Du borde verkligen testa DMT vilken upp och ner vändning på din värld.
Forska själv med ett öppet sinne och kanske fråga folk snällt så kanske du får hjälp annars förstår jag inte vad du gör här?
Själen är ett ytterst ologiskt och ovetenskapligt påhitt vars existens det inte finns minsta stöd för.

Att testa DMT kommer inte förändra min ståndpunkt det minsta eftersom jag redan vet att de hallucinationer jag kommer att uppleva bara är hallucinationer - helt och hållet skapade av hjärnan.
Citera
2020-03-07, 15:56
Medlem
Furiennas avatar
Citat:

Jag får helt enkelt säga som Capteno, att det är som att du inre förstår vad det rör sig om.
Spöken kan inte beskrivas och förklaras naturvetenskapligt, för de tillhör en annan dimension än vi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in