Citat:
Mediterar redan.. Ser redan saker, det jag vill veta är hur jag använder den där magin, som jag gjorde...Först testade jag attraktionslagen, och fick bevis som fick mig att tro på något större. Testade ändå två gånger, den första gången så ifrågasatte jag det lite, bad om ytterligare bevis för att verkligen köpa att det inte var slump... den där gången var svaret tredimensionellt... jag lyssnade på musik, och musikens innehåll kopplades i samma veva till en viss fras, när jag såg soluppgången, och att det var liksom en "ahaaa" känsla över låten.. sjukt.
Sen fick jag stoppa mig själv, vill ju inte vara girig ju. Dagar går, och när det är fullmåne, verkar som detta kopplas alltså till månen, så sträckte jag ut min hand, varav jag kände en stark känsla av att jag vidrörde någonting som är osynligt för blotta ögat, något väldigt kraftfullt... sätter igång musiken i samma veva och jag får en setlist som var fylld av meningsfulla låtnamn (symbolism) och jag kände verkligen energin, och temat var lite "rebirth"...
Alltså så sjukt häftigt.. får väl se nästa fullmåne om det är något som kommer hända i samband med fullmånen. Vill som sagt ha mer av det där... var sjukt uppfriskande i ett annars ganska katastrofalt liv.
Varit med om massa synkroniciteter också vilket är häftigt... Mitt liv har skiftats från sökandes efter sanning till sökandet efter mening.