2009-07-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Sulan-
Jag har kommit två gånger i rad utan uppehåll.
En gång när jag masturbera kom jag tio ggr, slå det.

Ähem, En gång innan jag la mig så titta jag på ett bord noga, lite bokstäver som att nån skrivit på tunt papper, nästa dag är bordet fullt med massa krummelurer och bokstäver.

Tror inte på nåt övernaturligt tror jag lever i en matrix bevisen på det är väldigt många som vi alla vet.
Senast redigerad av Vreborlo 2009-07-08 kl. 23:33.
Citera
2009-07-09, 01:35
Medlem
budadis avatar
Stod och körde trimmer på en kyrkogård. Körde dom "nästan-riktigt-gamla-gravarna" dvs dom som är från -20/40 talet. Tittar ner på graven jag trimmar runt, till höger i ögonvrån, inte längst ut i synfältet, men nästan längst ut, ser jag en man med svarta byxor, vit skjorta, svarta skor, och svart hatt stå. Jag ser denne i flera sekunder och tänker typ "besökare, stänger av trimmer efter jag trimmat klart". Tittar upp, inget där Måste ha berott på värmen som var, hoppas jag då på
Citera
2009-07-09, 08:41
Medlem
enrA Ankas avatar
Inte varit med om något övernaturligt alls.
Är säkert helt onormal..
Citera
2009-07-12, 22:36
Medlem
Marlboromans avatar
Småsaker. Grejer som "hoppat", försvunnit (jävla kleptomaner), och grej som pajat!
Citera
2009-07-17, 01:35
Medlem
Har haft en regnbåge i mitt rum, det kanske är normalt så att säga.
Citera
2009-07-17, 10:44
Medlem
DaveMustaines avatar
Igår såg jag en alien utanför min port! Fan va läskigt det var.
Citera
2009-07-17, 11:13
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaveMustaine
Igår såg jag en alien utanför min port! Fan va läskigt det var.

Vilken tur att den inte lyckades komma på portkoden!

Hade den gjort det så hade du legat bunden i framstupa sidoläge med en analsond i arslet vid detta laget!
Citera
2009-07-17, 12:13
Medlem
Demodokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeba
... Sådant händer alltid när min lillasyster är med. En kväll åt vi kräftor när min syster kommer springades i panik och stor gråter med hennes kompis hack i häl. Hon säger att hon sett en vit, genomskinlig tant utan hår och mörka gropar i huvudet istället för ögon komma dansandes och hoppandes mot henne, medan hennes kompis som är ett år äldre säger "Lugna dig, lugna dig - det var ingenting där".
Jag hade nog avlidit på plats om det var jag som såg det, helvete!
Citera
2009-07-17, 13:01
Medlem
Trottoars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Are-on
Jobbar på donken.Har en polare som också jobbar där. En morgon när han kom till stället va det ostädat. De fattade inte varför. De ringde nattstädaren, va en indier som inte kunde svenska. Han sa att han inte hade kunnat städa klart. Ett spöke hade dragit sig fram genom drive in vägen. Den hade inga ben, utan drog sig med armarna.

Polaren trodde ju att han ba drev med honom. Då sa han åt dem att kolla på dörren. "Spöket" skulle ha tryckt upp ansiktet mot en av dörrarna(som är gjord av glas) så att det blev ett avtryck. Chefen gick å kollade, och mkt riktigt va det ett märke där.

Min polare städade bort det, sen släppte det. Men min chef gillar inte att prata om det.

Vene vad det kan ha varit....

vilken donken?
Citera
2009-07-17, 15:28
Medlem
Tror absolut inte på spöken och aliens osv, anser att det mesta har en förklaring.
Har dock en gång varit med om något riktigt skumt som jag ännu inte hittat en förklaring på.

Jag satt och läste tidningar uppe på mitt rum en stormig kväll för nåt år sen. Det blixtrade/åskade ganska kraftigt och jag var ensam hemma.
I vilket fall så slår då blixten ner i huset, en sjuhelvetes smäll. Det lät högt som fan och hela synfältet blev vitt. Elen slogs ut och det blev kolsvart.
Efter att jag kommit över chocken och förvirringen sprang jag ner till nedervåningen för att kolla så att det inte brann eller något. Jag sprang in till vardagsrummet och kollade så allt var okej.
Jag kollade på TVn. På skärmen syntes en stor vit text:

Blev du förvånad?

TVn var avstängd. Elen hade slagits ut i hela huset. Men texten syntes tydligt.
Skumt som fan var det. Jag är en "man of science" i vanliga fall men det där kan jag inte förklara.
Om någon har en vettig förklaring eller varit med om något liknande så skulle det lätta mitt sinne, är fortfarande ganska kluven
Citera
2009-07-17, 15:48
Medlem
Hade strömavbrott igår hemma och min väckarklocka hade stannat på 13:37. Internet äter snart upp mig.
Citera
2009-07-17, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Småsaker. Grejer som "hoppat", försvunnit (jävla kleptomaner), och grej som pajat!

Apropå hoppat så hoppa ett leverpastej paket för mig som en groda en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in