Trevlig tråd, jag bor i ett runt 100 År gammalt hus som någon gubbe byggde, när jag var liten så byggde mina föräldrar ut huset, slog ut en vägg och sånt, under tiden de gjorde det så var det en gubbe som kom fram till mig (i mitt hem) och pratade med mig, samtalet gick ungefär såhär:
G: Hejsan, var gör ni för någonting?
J: Mamma och pappa bygger om huset.
G: Så ni är inte trötta på det?
J: nej det tror jag inte
G: Okej (han gick iväg med ett smil på läpparna)
Modern min frågade vem jag pratade med och jag sa att det var han som gick iväg, hon förstod ju ingenting. när jag var runt 15 så hittade min mor blyerts avteckningar på EXAKT samma gubbe som jag talat med, jag kunde inte hålla mig på benen då.
En annan händelse som inte hänt för så länge sedan var då min tjej och jag pratat i telefon, runt 23:00 la vi på och jag la mig, runt 23:30-00:00 så var det någon som gick in i mitt rum, ställde sig vid gaveln av min säng och bara stod där, det konstiga var som att det var som i en dröm(jag såg ur hans ögon nästan) ett par dagar senare så slö pratade jag och min tjej och då tog hon upp en händelse hon hade fått 00:00 att det var någon som gått mot hennes dörr (som då var stängd) och tryckt sig mot den och knackat, det fortsatte i ett par veckor tills hon tröttnade på det, smög med nöd och näppe till dörren och öppnade, hon kom inte ihåg vad som hände förutom att hon vaknat upp på golvet, Spooky
Dra ett PM om någon haft samma upplevelser som det jag och min tjej åkt ut för
när jag var 3 och krockade med bil så var det någon som la ut mig i diket, han som var först till plats ringde polisen och massa skit, kanske inte så paranormalt bara lite psykat att nån la ut mig i diket utan att ringa en ambulans då mina föräldrar var fast kilade och genomborrade av metall ifrån bilen vi krashat med
satt och läste en bok ang PI och paranormala Fenonem och telepati och sånt skit, satt totalt uppslukad i boken, när jag läst klart Telepati kapitlet behövde jag pissa, när jag gick ut ur mitt rum så var det i rummet brevid en boll som släpptes mitt i rummet, jag var totalt ensam hemma, jag kollade in i rummet i hopp att någon jävlades med mig, totalt tomt, jag blev skit rädd och sprang ut ur huset och gick inte in efter ett par timmar
Förlåt för alla felstavningar och skit, må varit med om paranormala saker men inte många svenska lektioner