2008-08-04, 21:32
Bannlyst
Fan, måste se om House of the dead, lääängesen jag såg den.
Citera
2008-08-05, 00:11
Medlem
antagonistens avatar
Han är ett missförstått geni!
Jag förstår inte vad folk har emot herr Bolls filmer.
Visst, det är inte direkt några oscarskandidater, men tar man dem för vad de är så är de faktiskt rätt underhållande.
Citera
2008-08-05, 00:17
Bannlyst
Kan vi inte förbjuda denna apa från att få skapa film?
Citera
2008-08-05, 00:42
Medlem
Germanias avatar
du kan alltid skriva på uppropet, drygt 300 000 har redan skrivit på.
http://www.petitiononline.com/RRH53888/petition.html
Citera
2008-08-05, 01:13
Medlem
Phantom_103s avatar
Skrev under igen bara för att visa att det är fan på allvar!
Citera
2008-08-05, 02:42
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Han är ett missförstått geni!
Jag förstår inte vad folk har emot herr Bolls filmer.
Visst, det är inte direkt några oscarskandidater, men tar man dem för vad de är så är de faktiskt rätt underhållande.

beror på hur man ser det, jag de är så dåliga att de blir underhållande men de förtjänar inte ett betyg över 3!
Citera
2008-08-05, 03:27
Avslutad
Det roliga är att han själv menar på att han är ett missförstått geni inom film och att han ska ha credd för han gav hollywood fingret o allt vad fan han babblar om, en riktig jävla dåre som kommer förstöra varenda spel som finns...
Citera
2008-08-05, 10:49
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe
Det roliga är att han själv menar på att han är ett missförstått geni inom film och att han ska ha credd för han gav hollywood fingret o allt vad fan han babblar om, en riktig jävla dåre som kommer förstöra varenda spel som finns...

Grejjen med Boll är att han är på sätt och vis ett missförstått geni, om han nu inte hade sabbat varenda spelserie som finns ute med kassa filmer och enbart gått i första hand och gjort B-skräck hade jag mot all förmodan tyckt om vad han regisserade, men nu är det bara praktexempel på oskolning och riktigt kassa filmer. Boll har kapaciteten och inspirationen ifrån Buttgereit, Schnaas och Ittenbach som också är ifrån Tyskland men sabbar sina filmer med manus ifrån spel i stället.
Citera
2008-08-05, 15:06
Bannlyst
Var det inte något om att om en miljon skrev under skulle han sluta göra film?
Citera
2008-12-15, 23:35
Medlem
Lantbruks avatar
Jag bara känner att jag måste flika in här nu alltså, iochmed hans senaste film In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale: http://www.imdb.com/title/tt0460780/

Jag brukar alltid läsa recensioner om filmer innan jag ser dem, vanligtvis så brukar mitt spontana intryck, utan att ha sett filmerna, vara att de (även om recensenterna inte gillar dem) förtjänar en chans från min sida, och jag köper dem när de kommer ut på DVD.

I det här fallet så förmådde jag mig inte att vänta, då jag såg att Uwe Boll låg bakom en fantasy-film (), jag såg filmen på en sunkig dataskärm istället för en högkvalitativ TV-skärm, och försökte att verkligen ge den en ärlig chans. Men tyvärr Uwe, det här var något av det mest värdelösa jag varit med om.

Tragiskt!

Men vad anser ni om hans nyaste film, ni som förmår er att se något positivt med hans filmer?

Mvh
Citera
2008-12-16, 05:17
Bannlyst
Har inte sett den där fantasy filmen och kommer inte göra det heller. Men tack för tråden ändå då jag hittade den där petionen. Vad fan är den där idioten doktor i?
Citera
2008-12-16, 14:45
Medlem
The Meatballs avatar
Såg Postal the Movie och fann den faktiskt underhållande, dock så kände jag att uttrycket "så dålig att den blir bra" kanske bör nämnas i samband med den filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in