2015-06-08, 12:31
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0la
Fuck You All!

https://youtu.be/VT1J65KHX8E

Ja, vad ska man säga? Tråkigt som fan att det inte blir någon Rampage 3 av Boll nu, eller ja, man kanske inte ska deppa ihop i onödan nu då han säkerligen kan dra ihop pengar på egen hand och göra den, då han växt otroligt mycket med sina senaste alster. Tyvärr är det ju bara en massa hipsters och tv-spelsnördar på Kickstarter som ger pengar till olika projekt, medan de sanna eldsjälarna som Boll uteblir från scenen där han faktiskt kan röra om i den grytan som modern film är och lider i... Håller med det sista han säger angående The Avengers, skitfilmer som man inte ens vill ta i med tång.

Men detta är nog absolut inte det sista som vi har sett utav Boll, han kommer fortsätta att göra film hoppas jag, vara en vagel i ögat på etablissemanget och alla haters, medan vi fans får ta del av hans filmer och som faktiskt uppskattar det som han gör på allvar, utan några hipsterfasoner där allt är så dåligt så att det blir bra...

Over and out ifrån mig, peace!
Citera
2015-06-08, 16:07
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0la
Fuck You All!

https://youtu.be/VT1J65KHX8E

Är väl självklart att ingen vill sponsra en sån mega-megalomanisk ultra-douchebag. Han pissar jämt och ständigt på andra filmskapare som gör betydligt bättre filmer än han själv, men när han får kritik, då jävlar... Näe, en riktig klåpare som tar sig själv på "lite" för stort allvar.

Gillar annars kaxiga och excentriska filmskapare, men då måste de fan också ha gjort bra filmer. Har man House of the Dead, Alone in the Dark och Seed på CV:t så har man fan i mig ingen rätt att vara dryg och självgod.

Liksom, titta på denna trailer. De har ju inte ens betalat licensen för bakgrundsmusiken, därav "audio jungle" som hörs var femte sekund.
Senast redigerad av Carnage. 2015-06-08 kl. 16:15.
Citera
2015-06-08, 17:20
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Gillar annars kaxiga och excentriska filmskapare, men då måste de fan också ha gjort bra filmer. Har man House of the Dead, Alone in the Dark och Seed på CV:t så har man fan i mig ingen rätt att vara dryg och självgod.

Uwe har ju dock mognat till sig enormt på senare år även om några av hans tidigare filmer som Heart of America och Sanctimony visade att han var på G med hela världen, men tyvärr började han göra tv-spelsfilmer i stället för att fortsätta på den banan, men nu har han återgått till sina mörka filmer igen.

Hela världen och Internet kör ju ett "hatdrev" emot Uwe så inte undra på att han tröttnar och ett fuck you är ju helt i sin ordning och på plats där, sen undrar jag hur många filmer som de sett av honom som klankar ned på honom som mest, eller röstar en etta på hans filmer på IMDB utan att ha sett de.

Kom igen, ge mannen en ärlig chans och se hans andra filmer bortom tv-spelsfilmerna!
Citera
2015-06-08, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Uwe har ju dock mognat till sig enormt på senare år även om några av hans tidigare filmer som Heart of America och Sanctimony visade att han var på G med hela världen, men tyvärr började han göra tv-spelsfilmer i stället för att fortsätta på den banan, men nu har han återgått till sina mörka filmer igen.

Hela världen och Internet kör ju ett "hatdrev" emot Uwe så inte undra på att han tröttnar och ett fuck you är ju helt i sin ordning och på plats där, sen undrar jag hur många filmer som de sett av honom som klankar ned på honom som mest, eller röstar en etta på hans filmer på IMDB utan att ha sett de.

Kom igen, ge mannen en ärlig chans och se hans andra filmer bortom tv-spelsfilmerna!
Han är ett jävla skämt, finns inte normal person på denna planet som är villig att ge den där klåparen ett enda öre.
Citera
2015-06-09, 00:22
Medlem
DevilDists avatar
Att dra alla som gillar skräck över en kam och kalla oss för retards för att "vi" inte sponsrar hans filmer... Ja du, Uwe. Du vet hur man vinner över ens hjärta
Citera
2015-06-09, 15:23
Medlem
ValeNs avatar
"I have enough money to play golf until I'm dead".

Jaha? Varför behöver du crowdfunding då?
Citera
2015-06-09, 18:05
Medlem
Carnage.s avatar
Kan inte förstå att jag faktiskt tyckte att Rampage var "bra". Såg om den igår, och ja, vad fan tänkte jag med egentligen? Obeskrivligt dålig ju. Regin och fotot är huvudvärksframkallande, skådespeleriet hopplöst och manuset är ju helt obefintligt.
Citera
2015-06-10, 00:42
Medlem
Vilken otroligt tragisk människa
Citera
2015-06-10, 14:11
Medlem
JokkMokks avatar
Han är så dålig att jag inte ens förstår den ironiska kultförklaringen.
Citera
2015-06-10, 18:35
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Kan inte förstå att jag faktiskt tyckte att Rampage var "bra". Såg om den igår, och ja, vad fan tänkte jag med egentligen? Obeskrivligt dålig ju. Regin och fotot är huvudvärksframkallande, skådespeleriet hopplöst och manuset är ju helt obefintligt.

Nja. Jag tycker att den är hyfsat kompetent gjord för att vara Boll. Tycker också att killen i huvudrollen gör det ganska bra. Filmen är tight gjord även om det är långt ifrån det snyggaste jag sett. Bra praktiska effekter också.

Du borde väl egentligen inte ha några problem med avsaknad av manus? Lex Mad Max 4...
Citera
2015-06-10, 18:51
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Nja. Jag tycker att den är hyfsat kompetent gjord för att vara Boll. Tycker också att killen i huvudrollen gör det ganska bra. Filmen är tight gjord även om det är långt ifrån det snyggaste jag sett. Bra praktiska effekter också.

Du borde väl egentligen inte ha några problem med avsaknad av manus? Lex Mad Max 4...

För att vara Boll så är det väl skapligt, men det säger ju inte så mycket. Och nej, en del filmer funkar ju faktiskt även trots att manuset är nästintill obefintligt, men då behövs det ju såklart en kompetent regissör som vet vad han vill, och skådespelare som kan improvisera. Uwe Boll är inte ett dugg kompetent i regissörsstolen, och det är alldeles uppenbart att skådespelarna känner sig förvirrade och osäkra när de försöker följa hans, ehm, "regi".

De praktiska effekterna kommer jag inte ens ihåg. Idiot-CGI:n störde mig något enormt dock.
Citera
2015-06-10, 19:02
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
För att vara Boll så är det väl skapligt, men det säger ju inte så mycket. Och nej, en del filmer funkar ju faktiskt även trots att manuset är nästintill obefintligt, men då behövs det ju såklart en kompetent regissör som vet vad han vill, och skådespelare som kan improvisera. Uwe Boll är inte ett dugg kompetent i regissörsstolen, och det är alldeles uppenbart att skådespelarna känner sig förvirrade och osäkra när de försöker följa hans, ehm, "regi".

De praktiska effekterna kommer jag inte ens ihåg. Idiot-CGI:n störde mig något enormt dock.

En dussinfilm. Vilket är ett gott betyg för att vara Boll. Men obeskrivligt dålig som var epitetet som du gav håller jag ej med om. Bättre än MM4 är den i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in