2014-05-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Skoj! Då skall jag se den någon dag här framöver när jag får tid.
Gillar du några av Uwe Bolls andra filmer?
Citera
2014-05-19, 23:20
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Den är bra, men hade kunnat vara mycket bättre om inte Boll stod bakom manuset.. Man märker väldigt väl att den är skriven av en tysk snubbe, som inte är riktigt haj på hur amerikaner snackar.

Just det kan man ju bortse ifrån då resten av filmen är en enda stor njutning att se!
Citera
2014-05-20, 00:13
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Gillar du några av Uwe Bolls andra filmer?

Du, jag har inte sett en enda av hans filmer tidigare. Aldrig varit direkt intressant för mig men så hittade jag Rampage som hade ett jäkligt bad-ass omslag och så råkade jag bara se att det var Boll som regisserat den. Han är ju en ganska omtalad regissör (än om jag hör mest negativt från gamers) så nåt borde man ju ta och se nån gång.
Citera
2014-05-20, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Du, jag har inte sett en enda av hans filmer tidigare. Aldrig varit direkt intressant för mig men så hittade jag Rampage som hade ett jäkligt bad-ass omslag och så råkade jag bara se att det var Boll som regisserat den. Han är ju en ganska omtalad regissör (än om jag hör mest negativt från gamers) så nåt borde man ju ta och se nån gång.
Då är det en bra film att börja med! Han får oförtjänt mycket skit. Se även dom andra filmerna jag nämnde, plus Darfur och Tunnel Rats.
Citera
2014-05-20, 13:20
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Då är det en bra film att börja med! Han får oförtjänt mycket skit. Se även dom andra filmerna jag nämnde, plus Darfur och Tunnel Rats.

Boll har gjort en hel del bra filmer, Tunnel Rats är grym och klaustrofobisk Vietnamfilm, men han får ju som du säger mycket skit på grund av sina tv-spelsfilmer och de flesta har ju enbart sett dessa som de baserar sina åsikter på i stället för att ge honom en ärlig chans. Har nog sett tjugo filmer av Boll nu och det kanske bara är tre-fyra stycken som varit riktigt dåliga.
Citera
2014-05-20, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Boll har gjort en hel del bra filmer, Tunnel Rats är grym och klaustrofobisk Vietnamfilm, men han får ju som du säger mycket skit på grund av sina tv-spelsfilmer och de flesta har ju enbart sett dessa som de baserar sina åsikter på i stället för att ge honom en ärlig chans. Har nog sett tjugo filmer av Boll nu och det kanske bara är tre-fyra stycken som varit riktigt dåliga.
Har inte sett alltför många av hans tv-spelsfilmer eller andra "dåliga filmer", mest sett hans nyare filmer.
Citera
2014-05-20, 14:52
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Har inte sett alltför många av hans tv-spelsfilmer eller andra "dåliga filmer", mest sett hans nyare filmer.

Hans tidiga filmer som Amoklauf borde du se då!
Citera
2014-05-20, 15:17
Medlem
Citat:
Hans tidiga filmer som Amoklauf borde du se då!
Den har jag sett, hade sina stunder. Scenen med kuddrunket etsade sig fast i minnet! Men störde mig mycket på "reprisskjutningarna" och sånt, blev väldigt långdraget.

Såg nyss på IMDb att Rampage 2 håller på att filmas! Hoppas Postal 2 också blir av!
Citera
2014-05-20, 15:22
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Såg nyss på IMDb att Rampage 2 håller på att filmas! Hoppas Postal 2 också blir av!

Glädjande nyheter om Rampage 2, ska se om första filmen sinom tid igen då jag verkligen gillade den sist. Boll sökte väl finansiärer till Postal 2 på Kickstarter också om jag inte minns helt galet nu?
Citera
2014-05-20, 15:26
Medlem
Citat:
Glädjande nyheter om Rampage 2, ska se om första filmen sinom tid igen då jag verkligen gillade den sist. Boll sökte väl finansiärer till Postal 2 på Kickstarter också om jag inte minns helt galet nu?
Jo den gjorde han, verkar inte som det gick vidare bra med tanke på att man inte hört nå mer sedan dess.
Citera
2014-05-20, 15:37
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Jo den gjorde han, verkar inte som det gick vidare bra med tanke på att man inte hört nå mer sedan dess.

Jag tror att insamlingen för att förtidspensionera Boll så att han slutar göra film fick mycket fler underskrifter än detta kickstarterprojekt

Lite synd egentligen eftersom Postal är den enda av hans usla tv-spelsfilmer som har någon form av underhållningsvärde.
Citera
2015-06-08, 10:55
Medlem
Fuck You All!

https://youtu.be/VT1J65KHX8E
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in