2024-06-23, 13:57
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det löser sig nog. Ingen upplevelse inget vinsug 🙂

Får hoppas på det. Men det minsta man kan göra är att ta ett extra medan man lever.
Citera
2024-06-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Får hoppas på det. Men det minsta man kan göra är att ta ett extra medan man lever.

Ja det är mycket viktigt. Carpe diem-giganterna i tråden dricker garanterat ett par vinare per dag. Dom lever som dom lär.
Citera
2024-06-23, 15:51
Medlem
Citat:
Haha ja så är det 😂 Ingen människa förlorar på att hjärnan dör men vi försöker undvika det så länge det är möjligt pga våra gener. Dom är lömska dom små jävlarna. Skål chefen!

Om man inte skall veta att livet hänt sedan, finns man nu liksom? Allt är så sjukt konstigt och meningslöst att jag tror jag får ett psykbryt snart. VAD I HELVETE ÄR DET HÄR?! haha
Citera
2024-06-23, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Om man inte skall veta att livet hänt sedan, finns man nu liksom? Allt är så sjukt konstigt och meningslöst att jag tror jag får ett psykbryt snart. VAD I HELVETE ÄR DET HÄR?! haha

Haha ja det är en konstig känsla. Ungefär som att man precis har skrivit klart en roman och går till köket och hämtar brickan med champagne för att fira att boken är färdig. På vägen tillbaka så snubblar man på mattan och ramlar rakt in i datorn och råkar trycka på delete.
Citera
2024-06-23, 17:10
Medlem
Citat:
Haha ja det är en konstig känsla. Ungefär som att man precis har skrivit klart en roman och går till köket och hämtar brickan med champagne för att fira att boken är färdig. På vägen tillbaka så snubblar man på mattan och ramlar rakt in i datorn och råkar trycka på delete.

Haha underbart. Måtte jag få mitt hjärtstopp snart så jag får en mardrömslös sömn.
Citera
2024-06-23, 17:10
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ja det är mycket viktigt. Carpe diem-giganterna i tråden dricker garanterat ett par vinare per dag. Dom lever som dom lär.

Haha, jag vågar satsa på att pessimisterna är hetare på flaskan och är de riktiga Carpe diem vinnarna egentligen!
Citera
2024-06-23, 17:24
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Vet inte om det är jag som avses, men nej, jag dricker väldigt måttligt. Däremot löptränar jag varje dag i en s k run streak, som dock kommer att avbrytas snart pga långresa. Men det är bara börja om. På påskafton tog jag iofs ett par nubbar och en rätt alkoholstark öl, men några timmar efter det gick jag ändå ut och körde intervaller.
Citera
2024-06-23, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Haha underbart. Måtte jag få mitt hjärtstopp snart så jag får en mardrömslös sömn.

Men det är ingen brådska och innan du trillar av pinn så borde du kolla in en go film som handlar om hur mystiskt allt kan vara. Man blir nästan yr i huvudet när man ser den. Coherence heter den 🙂
Citera
2024-06-23, 18:47
Medlem
Citat:
Men det är ingen brådska och innan du trillar av pinn så borde du kolla in en go film som handlar om hur mystiskt allt kan vara. Man blir nästan yr i huvudet när man ser den. Coherence heter den 🙂

Tackar för tips!

Ja det finns inte ett jota som är vettigt med det här stället eller situationen. Å andra sidan vet jag ärligt talat inte vad man skulle kunna komma till ro med för slags förklaring. Allt skulle liksom inte kännas mer okej för att man hade alla svar egentligen, så det är kanske lika gott att inte veta. Vetefan om inte det skulle kännas minst lika ångestframkallande. haha

Jag har sett den filmen faktiskt minns jag. Den var bra!
Senast redigerad av Tandan 2024-06-23 kl. 18:51.
Citera
2024-06-23, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Vet inte om det är jag som avses, men nej, jag dricker väldigt måttligt. Däremot löptränar jag varje dag i en s k run streak, som dock kommer att avbrytas snart pga långresa. Men det är bara börja om. På påskafton tog jag iofs ett par nubbar och en rätt alkoholstark öl, men några timmar efter det gick jag ändå ut och körde intervaller.

Haha ja inte bara dig det finns nog många därute. Men carpe diem är inte så dumt faktiskt, det är väl det bästa vi kan göra. Och träning är jäkla fint, jag antar att du får en större kick av din löpträning än av drinkvagnen 🙂
Citera
2024-06-23, 19:58
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Haha ja inte bara dig det finns nog många därute. Men carpe diem är inte så dumt faktiskt, det är väl det bästa vi kan göra. Och träning är jäkla fint, jag antar att du får en större kick av din löpträning än av drinkvagnen 🙂
Ska sanningen fram så smakar en kall bärs otroligt bra efteråt.
Citera
2024-06-24, 10:11
Medlem
DeletedUsers avatar
Att ha jobbat för mycket och levt ett liv som varit styrt av andras förväntningar verkar vara två saker som är vanliga att ångra på dödsbädden, folk har nämligen intervjuat människor som ligger för döden.
Så det kan vara lite tänkvärt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in