Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag fick nyss ett pm från en användare här som reggade sig 2002 och som gjort tre inlägg sedan dess. Pm hade rubriken "ser dig" och innehöll endast en gammal fulmail som jag använde mig när jag reggade mig här och som jag inte använt sedan dess. Jag har vidare ändrat min kontakt-epost till en annan fulmail på min profil, men den presenterade han inte, utan alltså den ursprungliga emailen från registreringen.
Jag har kollat i min profil och ingenstans finns registreringsmailen angiven. Hur fan förklarar man detta? Och det kan vara värt att tänka på för den som eventuellt använt en "skarp" e-postadress vid registreringen. Med uppgifter som kan härledas till person eller arbetsplats.
Jag ser nu GÄRNA ett uttalande från administrationen rörande denna eventuella glitch i anonymitetsskyddet! Hur funkar säkerheten om och när ett flashbackkonto kan kopplas till en G-mail, rocketmail, hotmail eller motsvarande?
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Rapportera PM'et är väl det bästa tipset jag kan ge dig.
I annat fall vänta ett par timmar tills det ljusnat och fler vaknat.
Jag noterar att du inte rapporterat PM'et än Golonka. Det kunde ju vara bra om du gjorde det. Annars blir det lite
pojken som ropade varg av det hela. Jag misstror dig faktiskt inte men detta ska givetvis undersökas grundligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Kan du se vilken mailadress jag använde när jag skapade Golonka?
Nu är ju frågan riktad till Fina Gubben men du får svar av mig. Vi moderatorer kan inte se era eller ens våra egna mailadresser. Än mindre har vi tillgång till några databaser.
/Mod