Jag tror att rassar och nazzar överreagerar lite, vem bryr sig om vad ni tycker i dagens Sverige? Ni kan tvärt om bli hjältar om ni har ett bra inlägg att visa upp.
Vad som är värre och vad som oroar mig lite är folk som postat i D, RoS, AboK, BoB, OB, E&P, M&H, P&P och liknande . I dess forum har ni information om medlemmar som kan förstöra liv. Fundera på hur livet kan bli för någon som kört en odlingsdagbok eller berättat om sin rehab kamp. Fundera på någon som vänstrat och postat om det, tänk på all information ni fått från semi-insiders om gäng
(vissa har lys på sig!), tänk någon som har något de medicineras av psykvården för, någon som haft kontakt med
kaffeflickor och liknande. Där har ni gruppen som verkligen sitter taskigt till om databasen är på vift för deras information kan göra en riktig långsiktig skada.
Även om det kan bli lite jobbigt för någon som får förtalskampanjer mot sin arbetsplats så kan jag lova er att det är betydligt mer PK att vara invandringsfientlig än att ha
drogproblem, horbesök eller någon jobbig diagnos. Skänk dem en tanke för jag tror inte att någon som postat på I&I kommer jagas på gatorna för vad de skriver. Iofs borde vissa troll jagas av flashbackpöbeln men det är en för en annan tråd
F ö skulle databasen nog gå för runt 250.000.
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Tror ni för övrigt inte att det hade varit ett sjuhelvetes liv över hela det svensktalande internet om forumets databas redan skulle vara ute på vift?
Man kanske inte skall anta att databasen är på vift men är den det bör man redan nu fundera på hur man skall hantera det. För de flesta är det inget att bry sig om men vissa kan verkligen sitta trångt till om informationen hamnar i fel händer.