Citat:
Ursprungligen postat av
02-02-2012
Jag tror ni inte riktigt fattar vad det betyder om databasen är på vift, om någon av alla mina användare jag haft skulle kopplats till mig medan jag hade ett arbete skulle jag bli omplacerad på dagen då jag haft en s k säkerhetsklassning. Problemet är inte att någon får stryk utan att personalavdelningar kommer få samtal om sina anställda. Sen tror jag nog att det finns ett par medlemmar som kan få lite problem med folk om deras namn hamnar hos dem.
Tänk som så att ni vet vilka de är om något skulle komma av detta.
Hur spännande som helst med all denna vrede över att inte kunna ljuga om sina kriminella kränkningar (När började en historielös och okunnig svensk generation börja tro att yttrandefrihet ämnar ge skydd att begå kriminella handlingar som en mycket stor del av online krankningar utgör i lagens mening? Ett sorgligt kunskapsförfall, verkar det som). Ska följa med stor spänning! Blir heller inte förvånad om man får tah på ett par SD tungviktare. Söder t.ex., som ju inte är den vassaste kniven, är sälert aningen nervös, definitivt ekeroth, bylund har säkert postat här, kanske t.o.m. åkesson...
som synes av senaste mätningarna och genom enkel logik är inte dåliga nyheter bra för SD längre. Vad som hände under järnrörsskandalen mm. mm. var att alla de värsta dräggen som tänke "äntligen en politiker som vågar ta upp ett järnrör och säga som det är: jävla blatteloving hora" gick med i SD. Taket är nått för sådana individer, dessvärre för SD som stannat och kommer istället att tappa vid skandaler i framtiden.