2014-09-11, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adikatpw
Är du seriös?
Det händer väl lika mycket i forumet som det alltid gör vid den här tiden. Det är inte alla som kan dygna och hänga på flashback hela nätterna.
Nej inte de fora jag rör mig i, dvs politikforumet. Där är det nästan dött, vilket man kan anta bero på att de ligger närmast att bli uthängda.
Citera
2014-09-11, 02:11
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Min länk leder till tråden som avhandlar detta ärendet, postat av självaste admin i egen hög person.
Gör om, gör rätt.
Här är länken till admins inlägg då, om det går bättre: (FB) Researchgruppen påstår att de har Flashbacks databas
Nu får du fan göra nånting själv

Okej, men något sådant kan många missa. De borde kunna klistra det någonstans så det syns. Så slipper många bläddra genom hela tråden. Nu har jag läst de flesta kommentarer här, sedan min första i denna tråd. Men jag såg nog inte den kommentaren som något officiellt pressmeddelande, snarare som en random kommentar.

Själva kommentaren säger egentligen inte så mycket. Den bara ifrågasätter RG. Inte särskilt betryggande.
Citera
2014-09-11, 02:14
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Nej inte de fora jag rör mig i, dvs politikforumet. Där är det nästan dött, vilket man kan anta bero på att de ligger närmast att bli uthängda.

Du har naturligtvis helt rätt.

Alla andra forum, har nog ingen aning om vad som pågår. De lever väl i sin lilla bubbla där de pratar om mat, resor eller humor.
Citera
2014-09-11, 02:20
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Okej, men något sådant kan många missa. De borde kunna klistra det någonstans så det syns. Så slipper många bläddra genom hela tråden. Nu har jag läst de flesta kommentarer här, sedan min första i denna tråd. Men jag såg nog inte den kommentaren som något officiellt pressmeddelande, snarare som en random kommentar.

Själva kommentaren säger egentligen inte så mycket. Den bara ifrågasätter RG. Inte särskilt betryggande.
Det är den mest lästa tråden just nu, och den ligger högst upp på Aktuella Ämnen under Nyheter. Jag tror nog de flesta ser den.
Citera
2014-09-11, 02:25
Medlem
Hvis FB er hackad så kan vel inte det gjøres obemerkt
Citera
2014-09-11, 03:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bruker1
Hvis FB er hackad så kan vel inte det gjøres obemerkt
Finns exempel på forum som blivit hackade och sidans ansvariga har tigit om det, varför vet jag inte riktigt. Kanske för att inte skrämma bort användare.
Citera
2014-09-11, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Jag tror ni inte riktigt fattar vad det betyder om databasen är på vift, om någon av alla mina användare jag haft skulle kopplats till mig medan jag hade ett arbete skulle jag bli omplacerad på dagen då jag haft en s k säkerhetsklassning. Problemet är inte att någon får stryk utan att personalavdelningar kommer få samtal om sina anställda. Sen tror jag nog att det finns ett par medlemmar som kan få lite problem med folk om deras namn hamnar hos dem.

Tänk som så att ni vet vilka de är om något skulle komma av detta.

Hur spännande som helst med all denna vrede över att inte kunna ljuga om sina kriminella kränkningar (När började en historielös och okunnig svensk generation börja tro att yttrandefrihet ämnar ge skydd att begå kriminella handlingar som en mycket stor del av online krankningar utgör i lagens mening? Ett sorgligt kunskapsförfall, verkar det som). Ska följa med stor spänning! Blir heller inte förvånad om man får tah på ett par SD tungviktare. Söder t.ex., som ju inte är den vassaste kniven, är sälert aningen nervös, definitivt ekeroth, bylund har säkert postat här, kanske t.o.m. åkesson...

som synes av senaste mätningarna och genom enkel logik är inte dåliga nyheter bra för SD längre. Vad som hände under järnrörsskandalen mm. mm. var att alla de värsta dräggen som tänke "äntligen en politiker som vågar ta upp ett järnrör och säga som det är: jävla blatteloving hora" gick med i SD. Taket är nått för sådana individer, dessvärre för SD som stannat och kommer istället att tappa vid skandaler i framtiden.
Senast redigerad av adminulator 2014-09-11 kl. 06:17.
Citera
2014-09-11, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adminulator
Hur spännande som helst med all denna vrede över att inte kunna ljuga om sina åsikter. Ska följa med stor spänning! Blir heller inte förvånad om man får tah på ett par SD tungviktare. Söder t.ex., som ju inte är den vassaste kniven, är sälert aningen nervös, definitivt ekeroth, kanske t.o.m. åkesson...

Kom igen.. Sluta löjla dig. Det spelar ingen roll vad de kriminella vänsterextremisterna håller på med för nått, dom kan tramsa hur mycket som helst med sina "kartläggningar". Faktum är att alla dessa smutskastningskampanjer påverkar överhuvudtaget inte SD alls så som RG/Expo och PK-media hoppas på. SD står stabilt i marken och darrar inte det minsta och så kommer det att förbli Du kan också lägga ner dina förhoppningar om Åkesson, Söder o.s.v..
Citera
2014-09-11, 06:27
Medlem
En mycket stor mängd inlägg på FB skulle fällas vid åtal i domstol om de uttalades offentligt av spårbar person. En stor del utgör således kränkningsbrott men de är brott som är för svåra att spåra och utreda för tillfället. I den amerikanska konstitutionen, världens ledande yttrandefrihetsintressenter, har man dessutom begreppet "fighting words" för yttranden som inte får rättsligt skydd som endast är provocerande och som inte tillför debatten något av vikt. Yttrandefrihet har aldrig ansetts ha innehållet att det ska skydda brottshandlingar. Mycket märkligt argument.
Senast redigerad av adminulator 2014-09-11 kl. 06:33.
Citera
2014-09-11, 07:03
Medlem
rockandrollas avatar
Riksmongona i RF har lika mycket information om FBs DB som det är revolutionär och skulle knappt kunna skaka fram vem agent Nygren är.
Senast redigerad av rockandrolla 2014-09-11 kl. 07:14.
Citera
2014-09-11, 07:13
Medlem
Vad skulle hända med en admin om det kom fram uppgifter om att denne skulle ha hängt ut en användare till denna organisation?

Citat:
Ursprungligen postat av polka1234
Researchgruppen består av vänsterextremister och samarbetar med bland annat Expo.
Och Expo har i sin tur kopplingar till AFA, så det är inte omöjligt att även Researchgruppen har det.
Citera
2014-09-11, 07:16
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Vad skulle hända med en admin om det kom fram uppgifter om att denne skulle ha hängt ut en användare till denna organisation?

Och Expo har i sin tur kopplingar till AFA, så det är inte omöjligt att även Researchgruppen har det.

RF är AFA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in