• 12 696 online
  • 1 213 842 medlemmar
  • 62 614 317 inlägg
2012-12-28, 12:53
Medlem
Cameltotems avatar
Vad är det med alla dessa avdankade personer på Facebook som har LHS (Livets Hårda Skola) som "arbetsgivare" ?

Ser bara massa WT som använder sig av det här, är det vanligt bland er?

Eller är jag den enda som har märkt detta beteende?
Citera
2012-12-28, 12:56
Medlem
Du är inte ensam. Jag har sett det många gånger, men vad jag har märkt är det vanligast runt 14-15års åldern. Jag tycker i alla fall att det bara är töntigt
Citera
2012-12-28, 12:56
Medlem
Hoeglunds avatar
Ingen av mina vänner har det (vad jag märkt iallafall).
Citera
2012-12-28, 13:01
Medlem
Shepard25s avatar
Har ett några bland i min vänlista samt även förslag på vänner som skriver detta på arbetsgivare eller skola. Varierande ålder på allihopa men samtliga stämmer in på alla punkter för att klassificeras som WT.
Citera
2012-12-28, 13:35
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Jag hittade detta specimen på LHS:s facebooksida, även om det fanns många praktexemplar där att tillgå och exemplifiera med:
http://www.facebook.com/jerry.edlander
  • Y-namn - Check
  • Stoltserar med intresse för "brudar" och "tuttar" ("Vi som älskar tuttar") - Check
  • Stoltserar med alkoholintresse - Check
  • Har ett stort bil/motorintresse - Check
  • Har tatuering(ar) - Check
  • Patriotiska värderingar (Bevis: uppladdad bild 1 och 2). Givetvis ackompanjerat av lite gillande av grupper om negerbollar och invandrare. - Check
Vad är det med dessa människor? Varför har dessa typer av människor alltid samma intressen?
Citera
2012-12-28, 13:38
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Jag hittade detta specimen på LHS:s facebooksida, även om det fanns många praktexemplar där att tillgå och exemplifiera med:
  • Y-namn - Check
  • Stoltserar med intresse för "brudar" och "tuttar" ("Vi som älskar tuttar") - Check
  • Patriotiska värderingar (Bevis: uppladdad bild 1 och 2). Givetvis ackompanjerat av lite gillande av grupper om negerbollar och invandrare. - Check
Vad är det med dessa människor? Varför har dessa typer av människor alltid samma intressen?
Jerry har inte koll på geografin. Är det inte så att både Finland och Norge ligger "längre upp" än Sverige?
Citera
2012-12-28, 13:54
Medlem
Shepard25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
  • Y-namn - Check

Personerna gillar också att åka på diverse kryssningar samt att delta i "cruisingar".
Citera
2012-12-28, 14:45
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Jerry har inte koll på geografin. Är det inte så att både Finland och Norge ligger "längre upp" än Sverige?

MIN BIL o brudar o öl

Citera
2012-12-28, 17:20
Moderator
Carlboms avatar
Dessa människor tror sig ha bättre koll på saker och ting än människor som kommer från bättre uppväxtförhållanden. De tror sig vara mer "down to earth" och därav löjligt stolta över att säga "livets hårda skola".

Faktum är dock att dessa individer har sämre koll än de flesta andra när det gäller precis allt. Oavsett om man pratar vett
Citera
2012-12-28, 18:21
Medlem
ivemesss avatar
Min vetenskapliga observation av denna art:

Folk mellan 20-30 år som tror de är häftiga för de dricker Monster och Red Bull hela jävla tiden och 'jobbar hårt' på något jävla lager eller skit där de egentligen går runt och snackar skit hela dagarna, bildar 'hyena'-liknande grupper som agerar som sycofanter åt deras chef.

Hemma i lägenheten är det deras morsa som kommer förbi och städar och diskar åt dem, fast de är 30 år - förutsatt att de flyttat hemifrån innan de fyllt 40. Som också tröstar dem när de bråkat med någon och åkt på spö och intalar dem inget är deras fel.

Sen måste de prompt vara sexuellt aktiva - hela jävla tiden: även fast de inte är kåta. De har det i sin livsstil att vara överproduceradde - så de blir ihop med någon skabbig efterbliven brud som ser ut som hon blivit påkörd av ett tåg (annars är de fjolliga som inte har bruuud!) som i sin tur ligger med allt inom 5mil; som sen får klamydia och sprider skiten som en biologisk bomb som infekterar hela kretsen.

Och det är livets hårda skola enligt dem: där de inte lär sig ett skit fast de repeterar samma sak till de är 40 år och inte kan längre: och därför är det ett hårt liv. För de är retards.

Sen kan de alternativt vara wiggerz eller patriot-hårdingar som hävdar sig med en stor bil eller traktor, och såklart massa menlösa tatueringar med skrivstil av deras hora till tjej eller latinskt ord de inte förstår. Men det såg coolt ut.

Sen blir man indragen med dessa as för att någon av deras sliddjur vill ha lite show: så hon lockar en med sex: fast det visar sig att hon redan har 3 "Bubba"-pojkvänner och man sitter i skiten och lär sig att hålla sig borta från folk som Flashback beskriver som "WT".
Citera
2012-12-28, 21:28
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Vad är det med alla dessa avdankade personer på Facebook som har LHS (Livets Hårda Skola) som "arbetsgivare" ?

Ser bara massa WT som använder sig av det här, är det vanligt bland er?

Eller är jag den enda som har märkt detta beteende?

Jag har flera stycken på min lista. Jävligt klyschigt.
Citera
2012-12-29, 01:28
Medlem
anonpeds avatar
Ja, väldigt vanligt. Uteslutande WT.
Citera