Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-29, 03:37
  #13
Medlem
Triathlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Jag hittade detta specimen på LHS:s facebooksida, även om det fanns många praktexemplar där att tillgå och exemplifiera med:
http://www.facebook.com/jerry.edlander
  • Y-namn - Check
  • Stoltserar med intresse för "brudar" och "tuttar" ("Vi som älskar tuttar") - Check
  • Stoltserar med alkoholintresse - Check
  • Har ett stort bil/motorintresse - Check
  • Har tatuering(ar) - Check
  • Patriotiska värderingar (Bevis: uppladdad bild 1 och 2). Givetvis ackompanjerat av lite gillande av grupper om negerbollar och invandrare. - Check
Vad är det med dessa människor? Varför har dessa typer av människor alltid samma intressen?


Stämmer ta mig fan precis på min kusin ... Hahaha
Citera
2012-12-29, 03:48
  #14
Medlem
basseakers avatar
LHS brukar inte det stå för att man hoppat av gymnasiet? Alla jag känner som har LHS som skola har hoppat av gymnasiet iaf.
Citera
2012-12-29, 12:25
  #15
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ivemess
Sen kan de alternativt vara wiggerz eller patriot-hårdingar som hävdar sig med en stor bil eller traktor, och såklart massa menlösa tatueringar med skrivstil av deras hora till tjej eller latinskt ord de inte förstår. Men det såg coolt ut.

Finns nog ingen av de som inte skulle klassa sig som patriot. SD är det självklara valet om det inte röstar på SvP.
Citera
2012-12-29, 16:46
  #16
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
LHS brukar inte det stå för att man hoppat av gymnasiet? Alla jag känner som har LHS som skola har hoppat av gymnasiet iaf.


Jaa det verkar finnas ett samband mellan det.

Men tycker jag ser mer vuxna WT's som har LHS istället för ungdomar.
Citera
2012-12-29, 16:53
  #17
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Jaa det verkar finnas ett samband mellan det.

Men tycker jag ser mer vuxna WT's som har LHS istället för ungdomar.

Antagligen för det var vanligare att hoppa av gymnasiet förut, det var ju betydligt enklare att få jobb utan utbildning då.
Citera
2012-12-29, 21:30
  #18
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Japp, men det är inget roligt eftersom det säkert är 90% SD-sympatisörer som deltar i denna dagliga runda av meningslös WT-bashing.

Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Finns nog ingen av de som inte skulle klassa sig som patriot. SD är det självklara valet om det inte röstar på SvP.
Citera
2012-12-29, 22:39
  #19
Medlem
En känd krogägare i Göteborg har(eller hade, jag orkar inte kolla) angivit LHS. Han är väl undantaget som bekräftar regeln.
Citera
2012-12-29, 23:06
  #20
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puush
En känd krogägare i Göteborg har(eller hade, jag orkar inte kolla) angivit LHS. Han är väl undantaget som bekräftar regeln.
Skämtar du eller? Att man är krogägare säger väl inget om akademiska meriter?

Det är ju inte allt för ovanligt med målvakter som krogägare, d.v.s att alkoholister blir släpade ur buskarna för att skriva på ett ägarkontrakt mot ett par öl.

För i övrigt ogillar jag uttrycket "undantaget som bekräftar regeln", det finns ingen logik i det uttrycket.
Citera
2012-12-30, 02:29
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Skämtar du eller? Att man är krogägare säger väl inget om akademiska meriter?

Det är ju inte allt för ovanligt med målvakter som krogägare, d.v.s att alkoholister blir släpade ur buskarna för att skriva på ett ägarkontrakt mot ett par öl.

För i övrigt ogillar jag uttrycket "undantaget som bekräftar regeln", det finns ingen logik i det uttrycket.

Nja, det gör de inte. Men Magnus Albrektsson(Driver Park Lane, en utav stans populäraste klubbar, om inte den populäraste) hör knappast till skaran utav alkoholister som agerar målvakt.
__________________
Senast redigerad av Puush 2012-12-30 kl. 03:24.
Citera
2012-12-30, 03:12
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ivemess
Sen måste de prompt vara sexuellt aktiva - hela jävla tiden: även fast de inte är kåta.

Jag tror att det beror på att de inte har samma mångfacetterade sexualitet som vanliga människor. En normal människa kan vara onanikåt, sexkåt, kelkåt, eller bara luta sig tillbaka i fåtöljen i sin ensamhet och njuta av den nästan omärkbara men ändå njutningsfulla känslan i kroppen.

För WT så är det samlag eller inget alls. Om de skulle bli kåta utan att ha någon i närheten så tar de fram en porrfilm och drar en snabbis. Trist för dem.
__________________
Senast redigerad av hasseochtage 2012-12-30 kl. 03:14.
Citera
2012-12-30, 08:45
  #23
Medlem
arbetarklass är inte likställt med whitetrash, och LHS behöver inte vara nödvändigtvis vara avsaknad av förmågan att fullfölja gymnasiestuder, utan kan mycket väl tyda på uppväxtförhållanden vilka man inte hittar i välmående villaområden.
Citera
2012-12-30, 10:08
  #24
Medlem
BenAsslicks avatar
De människor på min lista som har Livets Hårda Skola som utbildning är inte det minsta WT faktiskt, dock rätt så kriminella..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback