Citat:
Ursprungligen postat av
Erich.Honecker
Jag hittade detta specimen på LHS:s facebooksida, även om det fanns många praktexemplar där att tillgå och exemplifiera med:
http://www.facebook.com/jerry.edlander
- Y-namn - Check
- Stoltserar med intresse för "brudar" och "tuttar" ("Vi som älskar tuttar") - Check
- Stoltserar med alkoholintresse - Check
- Har ett stort bil/motorintresse - Check
- Har tatuering(ar) - Check
- Patriotiska värderingar (Bevis: uppladdad bild 1 och 2). Givetvis ackompanjerat av lite gillande av grupper om negerbollar och invandrare. - Check
Vad är det med dessa människor? Varför har dessa typer av människor alltid samma intressen?
Vilken karikatyr

Inte mycket självdistans där inte!
Gillar att han är med i gruppen "drogfritt.nu" samtidigt som han är med i grupper som "Vi som älskar hårdrock å starköl" och "Jag ångrar det inte, men jag skulle aldrig ha gjort det nykter!"
Alltså: Politiskt korrekt/okunnig hycklare
Check
Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Dessa människor tror sig ha bättre koll på saker och ting än människor som kommer från bättre uppväxtförhållanden. De tror sig vara mer "down to earth" och därav löjligt stolta över att säga "livets hårda skola".
Faktum är dock att dessa individer har sämre koll än de flesta andra när det gäller precis allt. Oavsett om man pratar vett
Så sant. De är verkligen en slags omvända elitister många gånger. Enligt deras logik blir man väl intelligentare av att piska sig själv.