Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-25, 11:13
  #229
Avstängd
Ippskiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henakin
Jag tror dig.. Det är många som sett mycket UFO-relaterat på sistone. Dock kan du aldrig förvänta dig att myndigheter skall ta dig på allvar. De högre upp vet hur det ligger till men inte vanliga poliser. Det är verkligen lönlöst att rapportera till polisen, total försvaret eller UFO-Sverige angående ens UFO-relaterade UFO-upplevelser. Det resulterar bara i att de har koll på vilka som är foliehattar i området istället för att ge dig en kunnig förklaring på fenomenet. Bortförklaringar är det du lär få och inget annat..


Graden av paranoja som du uppvisar just nu kan aldrig vara hälsosam sett ur ett längre psykiatri-perspektiv.

Säg mig, har du några som helst belägg för det du säger?
Citera
2013-07-25, 18:23
  #230
Medlem
Henakins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Graden av paranoja som du uppvisar just nu kan aldrig vara hälsosam sett ur ett längre psykiatri-perspektiv.

Säg mig, har du några som helst belägg för det du säger?
Du har ju vanföreställningar om att Venus flyger på några meters höjd ovanför trädtoppar i Göteborgs trakterna så du bör nog inte benämna begrepp så som paranoja gubben..

Om jag nu hade det? Tror du på fullaste allvar att jag delar med mig av dessa på ett öppet forum sherlock?
Citera
2014-01-25, 07:52
  #231
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Är du galen? Min familj såg de 1 minut innan jag såg de, tror du inte de tar fram mobilerna? Tur var var att de visade sig en sista gång, och vi fick med det på film.

Så nu har du ju ändrat fin story. Det du säger nu stämmer inte med det du skriver i trådstarten. Slutsats = ännu en bluff
Citera
2014-01-25, 07:57
  #232
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
REsten av ditt liv? Knappast när dom inte har använding av dig mer släpper dom dig, du får se det som en livserfarenhet och ditt liv hade en viktig syfte, du föddes inte i onödan kan man säga, Hellre bli kidnappad än att vara en föslavad robot som tjänar åt staten resten av livet.

Det är möjligt att han inte föddes i onödan, men du gjorde det. Alltså föddes i onödan. För vilken nytta har vi av dig egentligen? Du slänger ut dig ogrundade påståenden i varenda tråd. Påhittade historier du inte kan bevisa.

Så om du säger att han inte göddes i onödan så bevisa det då
Citera
2014-01-28, 13:48
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
NOTERA JÄVLIGT NOGA:

JAG LIDER INTE AV NÅGON SJUKDOM ELLER NÅGON ANNAT SOM KAN FÅ MIG ATT FRAMSTÅ SOM ETT CT BARN. DET JAG SER TROR JAG PÅ.
SNÄLLA, SÄG INTE ATT JAG ÄR ETT MISSFOSTER SOM MISSDÖMT DET JAG SÅG IDAG, JAG ÄR INGET PSYKFALL.

Nu när ni vet att jag inte är ett cp så kan vi fortsätta(jag trodde inte på sånn skit tills nu)


Detta är inget skämt! Så var seriös med svar.

Anledningen till att jag inte postar videon direkt till Youtude är att folk bara kommer att neka till skiten för de tror att allt på Youtube är falskt, men detta jag ska bevittna idag är sant, upp till max.

-

Såg för drygt en halvtimma sedan ufo skäpp uppe i himlen.
Jag satt i mitt rum och hörde min familj skrika och ropa på mig, jag sprang till balkongen för att kolla vad det var o de(får rysningar när jag skriver, jag lovar!) sa till mig att de såg ufon men jag såg inget för de hade gått bort, jag trodde inte på de så ja gick tbx till mitt rum, 2 minuter senare skriker de o jag springer med full fart mot balkongen och får syn på ett STORT!!! Glödande rundformat-något(rymdskäpp) och den flyttar sig mot oss(jorden), jag blev skit rädd! Den stannar till och backar och stannar till igen och sedan försvinner ljuset(den glöd kraftigt!) efter ett par sekunder så syns den igen på ett ögonblick, WOSH! Den flyttar sig sakta åt sidan och förvinner bakom husen. Jag blech schokad, ingen kan någonsin säga åt mig att det jag såg idag var ett flygplan, en meteorid, smällare eller något annat, för det är inte det.

Vi hann filma med våra mobiler men det var med bara 8megapxl(nu tänker ni "ååh vafan det räcker, quit that bullshit"). Det som får mig att rysa till varje gång jag ser klippet är att jag tror på videon och när jag hör min mamma och syster skrika av panik och rädsla. Själv blev jag galet rädd.

Vi ringde polisen och de skyller på smällare, nej, det är inte sant för min morbror såg också det!! Och han bor ca 6 mil från oss.. Flygplan? Nej, aldrig. Den kan inte vara så stor, speciellt glödande.

Jag vet inte vad mer jag ska säga. Filmbevis finns men frågan är ju om ni ska tro på det eller ej. Jag vet inte hur man redigerar skit så att det syns att det är riktigt fast det är falskt.

Herregud. Jag trodde att vi idag skulle dö.

Varför säger polisen att det är smällare? Den var ju uppe i himlen hur länge som hellst. Bör den inte smällas? O den flög åt sidan och inte uppåt.

Varför nekar de! Jag blir förbannad, jag vill att folket ska se det vi såg idag. Vi måste vara mer beredda på sånt!
Varför och varför! Jag orkar inte skriva mer. Det är mycket stavfel, jag är schokad och vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte vara den enda som tror på detta, jag vill inte framstå som en psykopat och hamna i psykhem!

Jag vet att vi inte kan göra något åt saken men att få människan att veta att vi blir bevakade kan vi göra något åt.

Om någon av er såg de, skriv och berätta.
(Det var fler än 3st, så... vad säger ni?)
Asså när jag säger glödande så menar jag verkligen glödande, den GLÖD! Kraftigt! Helt rödgul.

Snälla, endast seriösa kommentarer och inget skitsnack, för de kommer bara att ignoreras och ni tjänar verkligen inte ett skit på det.


Så på ett avstånd av 6 mil var det bara ni och er morfar som såg detta? Inte en enda rapport från någon annan på hela sträckan.

Och du säger att den försvinner bakom husen? På den höjden finns det ingen chans att någon 6 mil bort kan se samma sak som du.

Jag är så jävla trött på folk som hittar på hela tiden. Om någon kom med några äkta grejer hade det varit jävligt coolt. Men hitta på strunt? Blä
Citera
2014-01-29, 11:03
  #234
Avstängd
Plaguetongues avatar
ett UFO är det ju uppenbarligen så TS ljuger inte, men om det är ett rymdskepp eller nåt annat tänker jag inte kommentera då videon är borttagen. jag kan ju för ovanlighetens skull läxa upp alla som säger att det inte var ett UFO

Citera
2014-01-29, 16:42
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
ett UFO är det ju uppenbarligen så TS ljuger inte, men om det är ett rymdskepp eller nåt annat tänker jag inte kommentera då videon är borttagen. jag kan ju för ovanlighetens skull läxa upp alla som säger att det inte var ett UFO



Klart han såg ett ufo, men sedan har han överdrivit allt runtomkring det hela och byggt upp en inbillad story som han säkert lurat sig själv att tro den är sann. Och för att öka trovärdigheten blandar han in någon han känner sex mil bort. Men det förstör bara trovärdigheten. Ja han såg nått men resten är strunt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback