Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-28, 05:11
  #109
Medlem
flummares avatar
Självklart är det en kommande alieninvasion. Invasionen kommer ske natten mellan måndag och tisdag. Tusentals av ufon identiska med detta kommer invadera oss. Jag har insiderinfo, vänta bara så ska ni få se och trådskaparen med familj kommer blå så shokade ännu en gång.
Citera
2012-12-28, 05:12
  #110
Medlem
Cetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keffaste
Släng upp video bevis vettja! Det är svårt att ge en vettig förklaring då vi inte var närvarande vid din händelse, visst går det att måla en bild av din text och försöka binda den till en naturlig förklaring. Även om jag skulle försöka ge dig en naturlig förklaring så tror jag att du kommer förkasta den då du är övertygad om att du sett något övernaturligt.

PS. Du låter som TS från ett annat konto.

Jag har inget bevis på detta förutom tjejen som var brevid mig när detta hände. "Ingen video, ingen bevis" ja vet. Men ponera med tanken att videon var liknande TS, fast starkare ljus men rörde sig från sida till sida för att bara slockna. Vi båda tyckte att detta var väldigt konstigt. Jo men där har du fel, du vet inte vem jag är så ANTA inte att jag skulle reagera på ett visst sätt, jag är öppen för att höra förslag, precis som jag skrivit tidigare.

Jag är absolut inte TS, patetiskt att folk ska tro detta. Om du har några förslag på hur jag kan bevisa det så gärna för att jag ska skapa lite trovärdighet.
Citera
2012-12-28, 05:15
  #111
Medlem
flummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceto
Jag har inget bevis på detta förutom tjejen som var brevid mig när detta hände. "Ingen video, ingen bevis" ja vet. Men ponera med tanken att videon var liknande TS, fast starkare ljus men rörde sig från sida till sida för att bara slockna. Vi båda tyckte att detta var väldigt konstigt. Jo men där har du fel, du vet inte vem jag är så ANTA inte att jag skulle reagera på ett visst sätt, jag är öppen för att höra förslag, precis som jag skrivit tidigare.

Jag är absolut inte TS, patetiskt att folk ska tro detta. Om du har några förslag på hur jag kan bevisa det så gärna för att jag ska skapa lite trovärdighet.
Jag tror verkligen inte du är TS du är väldigt mycket bättre på svenska.
Citera
2012-12-28, 05:23
  #112
Medlem
PostWhores avatar
Här är videon : http://www.youtube.com/watch?v=dGUSrVXlS_I

Titta på egen risk, du kommer bli rädd.
Citera
2012-12-28, 05:25
  #113
Medlem
flummares avatar
De är ändå ganska vackra, man kanske skulle släppa iväg några själv och delta i alieninvasionen.
http://www.khomloy.se/wp-content/upl...rt-300x222.jpg
Citera
2012-12-28, 05:25
  #114
Medlem
Cetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Chansen finns dock att OP har olika forumpersonligheter, alla med sina egna språkprofiler.

Chansen finns också att jag satte på din mamma, men det är inte relevant. Jag är inte TS så fucking släpp det, pusi mi kurac, vad sägs om den språkprofilen?

Försökt att tillföra något och komma med kritik om varför jag har fel och vad det skulle kunna vara istället för att säga, "chansen finns att bla bla bla" shit ni är patetiska.
Citera
2012-12-28, 05:27
  #115
Medlem
dannutts avatar
Såhär ska en " ufo " landning se ut om jag ska tro på det.
https://www.youtube.com/watch?v=rMdC45S79uQ
Citera
2012-12-28, 05:31
  #116
Medlem
Cetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummare
De är ändå ganska vackra, man kanske skulle släppa iväg några själv och delta i alieninvasionen.
http://www.khomloy.se/wp-content/upl...rt-300x222.jpg

Jag förstår att detta verkar vara den mest logiska förklaringen för dig. Men jag är helt säker på vad jag såg, har du några andra förslag?

EDIT: Jag mena, är helt säker på att det INTE var det jag såg :P alltså att det inte var en brinnande lykta

Vad det var återstår att luska fram :P
Citera
2012-12-28, 05:32
  #117
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceto
Chansen finns också att jag satte på din mamma, men det är inte relevant. Jag är inte TS så fucking släpp det, pusi mi kurac, vad sägs om den språkprofilen?

Försökt att tillföra något och komma med kritik om varför jag har fel och vad det skulle kunna vara istället för att säga, "chansen finns att bla bla bla" shit ni är patetiska.

Till att börja med kan du ju beskriva i detalj hur ljuset rörde sig; hur snabbt, hur starkt det var, vilka färger, hur länge du såg ljuset, etc.
Citera
2012-12-28, 05:38
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nummer10011
Vind?
Eller det kanske är mer troligt att ett UFO med aliens slumpartat åker fram och tillbaka i sidled för att sedan komma på att "Fan grabbar! Vi glömde släcka ljuset! Nu kan de ju se oss! Fort! Släck ljuset så att vi kan fortsätta att planlöst åka i sidled ovanför en befolkad stad på en annan planet!"?

Selvfolgelig. The truth is out there, Scully!
Citera
2012-12-28, 05:49
  #119
Medlem
LURKACCs avatar
Det låter som att TS beskriver en kulblixt.
Citera
2012-12-28, 05:56
  #120
Medlem
Cetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Till att börja med kan du ju beskriva i detalj hur ljuset rörde sig; hur snabbt, hur starkt det var, vilka färger, hur länge du såg ljuset, etc.

Tack för en seriös kommentar.
Ljuset rörde sig inte så himla snabbt, det tändes på himmlen över alla byggnader, det rörde sig i sidleds i kanske ca 10 meter åt ena hållet, stannar i kanske 2-3sec, sen tillbax till utgångspunkten, sen 5-10 meter åt det andra hållet, sen stannar det ungefär lika länge för att åka tillbax till utgångspunkten och sedan efter ett par sekunder slocknar det. Ljuset var ett starkt sken kan man säga, ungefär såhär: http://www.google.se/imgres?q=gatube...:99&tx=69&ty=7

Fast i denna nyans: http://www.google.se/imgres?q=gatube...40&tx=32&ty=81

Min första tanke var att det var just en gatulampa fast som lyste starkare, men det kan inte börja lysa mitt uppe på himmlen och röra sig sådär så därför utesluter jag det. Det var även högt upp, minst 50-100 meter skulle jag säga, högre än ett 5 våningshus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback