Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-12, 01:30
  #541
Medlem

Vilken rolig tråd som togs upp igen!
Citera
2021-12-22, 21:13
  #542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast nu missförstod du ju. Du har kanske läst alla inlägg här som vill dra in kvinnlig rösträtt, kvinnors rättigheter och kontrollera vem kvinnor gifter, knullar och skaffar barn med pga att de själva(?) och andra män inte får tillräckligt med fitta?

Det var dem jag syftade på.

Fast det har ju mer med kvinnors klagomål och besvär att göra. Kvinnor som inte klarar av att sköta sina ungar och inte låter männen göra det (alt aktivt väljer män som inte är kapabla att förasig civiliserat) skapar ju problem för alla.

Det ärju dessa kvinnor som skriker efter patriarkatet (och bissart nog är övervägande del feminister).
Citera
2023-07-29, 22:13
  #543
Medlem
Ograsts avatar
Varför är motiveringen till Åsa Lindeborg att hon fanatiserar om att döda sin son? Vad har jag missat?
Citera
2023-09-16, 13:59
  #544
Medlem
Dr.Sesams avatar
Alexandra Rapaport é farlig tycker jag. I längden.
Hon kan vara kul att se stundom. Har försvunnit från media rätt skarpt, vilket é bra å lite tråkigt
Gillar att hon vill ändra saker och besitter förmågan att delegera detta på samtliga i hennes närhet
Citera
2023-11-03, 14:59
  #545
Medlem
Djävulens hantlangare

På plats nummer ett skulle jag placera Vera Oredsson!

Nazistdinosaurien från Helvetet... förlåt, Hitlertyskland.

Är fortfarande orubblig i både nazistisk ideologi och judehat.
Citera
2023-11-03, 20:14
  #546
Medlem
Jag tänker att vi bör tänka om när det gäller farliga kvinnor. Min dotter är stark feminist och verkligen krigar mot alla män som är patriarkala eller toxiska. Feministerna har egna personregister där grönmarkerade män möter normal grad av respekt, orange och rödmarkerade får man förfölja. Även vi woke-män får förfölja.
Listan med farliga kvinnor växer alltså med feministisk aktivism. Varje arbetsplats har sina feministiska krigare och samhällsklimatet gör att man kan få sociala poäng genom att sporta feministisk politik. Jag tänker att alla arbetsplatser har en ny hackordning där icke politiskt korrekta heterosexuella män jagas tills de dör.
Feministisk aktivism är därmed omöjlig att försvara sig emot, är du markerad som toxisk få alla feminister och woke-män förfölja och hota dig, du är ensam, utfrusen och presterar sämre och sämre. Eller som elina brukar säga, vi måste anti-peppa männen!
Citera
2023-11-03, 20:43
  #547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleRidge
Jag tänker att vi bör tänka om när det gäller farliga kvinnor. Min dotter är stark feminist och verkligen krigar mot alla män som är patriarkala eller toxiska. Feministerna har egna personregister där grönmarkerade män möter normal grad av respekt, orange och rödmarkerade får man förfölja. Även vi woke-män får förfölja.
Listan med farliga kvinnor växer alltså med feministisk aktivism. Varje arbetsplats har sina feministiska krigare och samhällsklimatet gör att man kan få sociala poäng genom att sporta feministisk politik. Jag tänker att alla arbetsplatser har en ny hackordning där icke politiskt korrekta heterosexuella män jagas tills de dör.
Feministisk aktivism är därmed omöjlig att försvara sig emot, är du markerad som toxisk få alla feminister och woke-män förfölja och hota dig, du är ensam, utfrusen och presterar sämre och sämre. Eller som elina brukar säga, vi måste anti-peppa männen!

Kanske om man arbetar med något låtsasyrke. Vanliga människor stöter aldrig på sådana här problem.
Kriget mellan kön existerar endast hos en liten klick som lever i sin egna bubbla.
Dessutom har du antagligen inte ens en dotter. Utan du lever ut en narcissistisk fantasi på nätet där du ingår i ett stort nätverk som styr samhället. Egentligen är du en misslyckad individ som lever på dina föräldrar(som du hatar därefter) Precis som alla andra vänstermänniskor med psykiska problem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback