Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-27, 19:12
  #529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast män är fortfarande "bättre" på att mörda, våldta och lemlästa andra män, barn och kvinnor, rejält mycket "bättre".

Även den penismätartävlingen "vinner" ni.

Det kan stämma, men kvinnor är nästbäst!!
Citera
2019-05-27, 21:40
  #530
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Skärp dig. Alla vet att män är mest våldsbenägna. Detta är ett ostridbart faktum och bevis har du i fängelser och terrorism världen över. Stor punkt och slut.
Du bemöter överhuvudtaget inte det jag säger.
Citera
2019-05-27, 21:44
  #531
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du bemöter överhuvudtaget inte det jag säger.

Jo jag bemötte det faktum att fler män än kvinnor är kriminella. Rejält fler också.
Citera
2019-05-27, 21:48
  #532
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jo jag bemötte det faktum att fler män än kvinnor är kriminella. Rejält fler också.
Ingen har påstått något annat. Vad handlade mitt inlägg om?
Jag tror det är bäst du kollar upp det.
Citera
2019-05-27, 23:06
  #533
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Listan ni fått ihop är något av det tramsigaste jag skådat på länge!

Kan inte annat än att hålla med.

"Buhuu hon skriver dåliga artiklar, nä nu minsann skriver jag upp henne på min hatlista."

"Buhuu hon jobbar på kvinnojour, hon måste vara feminist och manshatare, henne skriver jag minsann också upp."

Inte förrän på slutet har de fått med några klockrena kvinnliga psykopater. Men Johanna Möller lyser med sin frånvaro, skumt. Tydligen värre att "skriva ensidigt" eller jobba på kvinnojour och hjälpa kvinnor och barn än att få sin egen far mördad.
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2019-05-27 kl. 23:09.
Citera
2019-05-28, 00:20
  #534
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Kan inte annat än att hålla med.

"Buhuu hon skriver dåliga artiklar, nä nu minsann skriver jag upp henne på min hatlista."

"Buhuu hon jobbar på kvinnojour, hon måste vara feminist och manshatare, henne skriver jag minsann också upp."

Inte förrän på slutet har de fått med några klockrena kvinnliga psykopater. Men Johanna Möller lyser med sin frånvaro, skumt. Tydligen värre att "skriva ensidigt" eller jobba på kvinnojour och hjälpa kvinnor och barn än att få sin egen far mördad.
Håller med du.

Feminismen verkar ha dött ut helt och hållet efter senaste valet.
Bara vänstern och sossarna som lite opportunistiskt pratar om feminism när de vill försöka attrahera kvinnliga väljare, men med det och sitt högerglidande har iofs sossarna nästan halverat sin väljarbas med. Fortsätter de att leka feminister och tror det går att kombinera med den högerpolitik man för nu följer de snart efter F! ut ur riksdagen.

Feminismen är död, återstår endast att rensas ut den ur universitetsundervisningen så är den borta för gott.

Sedan har väl personer som Maria Sveland och Eva Lundgren varit förespråkare för feminism länge, var deras mentala status inordnar dem låter jag vara osagt men inte ser de ut att ha alla hästar hemma imho, det finns ett gäng till som den där kriminologen hos polisen som brukar vara ute i medierna lite då och då men jag kommer inte ihåg namnet på henne.

Lite synd kan jag tycka då jag tycker den liberala feminism som L stod för var sund.
Vänsterfeminism är inget annat än marxism i nya kläder och den ideologin har man sedan länge förpassat till historiens skräphög, så det var hög tid att vänsterfeminismen följde efter.
Citera
2019-05-28, 00:29
  #535
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Håller med du.

Feminismen verkar ha dött ut helt och hållet efter senaste valet.
Bara vänstern och sossarna som lite opportunistiskt pratar om feminism när de vill försöka attrahera kvinnliga väljare, men med det och sitt högerglidande har iofs sossarna nästan halverat sin väljarbas med. Fortsätter de att leka feminister och tror det går att kombinera med den högerpolitik man för nu följer de snart efter F! ut ur riksdagen.

Feminismen är död, återstår endast att rensas ut den ur universitetsundervisningen så är den borta för gott.

Sedan har väl personer som Maria Sveland och Eva Lundgren varit förespråkare för feminism länge, var deras mentala status inordnar dem låter jag vara osagt men inte ser de ut att ha alla hästar hemma imho, det finns ett gäng till som den där kriminologen hos polisen som brukar vara ute i medierna lite då och då men jag kommer inte ihåg namnet på henne.

Lite synd kan jag tycka då jag tycker den liberala feminism som L stod för var sund.
Vänsterfeminism är inget annat än marxism i nya kläder och den ideologin har man sedan länge förpassat till historiens skräphög, så det var hög tid att vänsterfeminismen följde efter.

Fast Flashback's feminismforum visar ju egentligen att feminismen behövs som fan och att den egentligen skulle behöva beväpna sig och föra gerillakrig mot alla "Buhuu män" som ursäktar svinigheten i manligheten med att de är slavar under fittan. Och just det "Buhuu det är biolooogiii" (fast bara när det handlar om manliga beteenden)
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2019-05-28 kl. 00:31.
Citera
2019-05-28, 00:40
  #536
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast Flashback's feminismforum visar ju egentligen att feminismen behövs som fan och att den egentligen skulle behöva beväpna sig och föra gerillakrig mot alla "Buhuu män" som ursäktar svinigheten i manligheten med att de är slavar under fittan. Och just det "Buhuu det är biolooogiii" (fast bara när det handlar om manliga beteenden)

Men de allra flesta män är ju inte dömda för mord, misshandel och våldtäkt. Det betyder ingenting?

De som är riktigt farliga är inte många %, men står likväl för majoriteten av alla brott.

Men det är "Buhuu männen" du vill föra väpnat krig emot, medans de riktigt farliga männen våldtar och mördar kvinnor. Det låter som vansinne i min värld.
__________________
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2019-05-28 kl. 00:52.
Citera
2019-05-28, 01:08
  #537
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Men de allra flesta män är ju inte dömda för mord, misshandel och våldtäkt. Det betyder ingenting?

De som är riktigt farliga är inte många %, men står likväl för majoriteten av alla brott.

Men det är "Buhuu männen" du vill föra väpnat krig emot, medans de riktigt farliga männen våldtar och mördar kvinnor. Det låter som vansinne i min värld.

Fast nu missförstod du ju. Du har kanske läst alla inlägg här som vill dra in kvinnlig rösträtt, kvinnors rättigheter och kontrollera vem kvinnor gifter, knullar och skaffar barn med pga att de själva(?) och andra män inte får tillräckligt med fitta?

Det var dem jag syftade på.
Citera
2019-05-28, 09:25
  #538
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Håller med du.

Feminismen verkar ha dött ut helt och hållet efter senaste valet.
Bara vänstern och sossarna som lite opportunistiskt pratar om feminism när de vill försöka attrahera kvinnliga väljare, men med det och sitt högerglidande har iofs sossarna nästan halverat sin väljarbas med. Fortsätter de att leka feminister och tror det går att kombinera med den högerpolitik man för nu följer de snart efter F! ut ur riksdagen.

Feminismen är död, återstår endast att rensas ut den ur universitetsundervisningen så är den borta för gott.

Sedan har väl personer som Maria Sveland och Eva Lundgren varit förespråkare för feminism länge, var deras mentala status inordnar dem låter jag vara osagt men inte ser de ut att ha alla hästar hemma imho, det finns ett gäng till som den där kriminologen hos polisen som brukar vara ute i medierna lite då och då men jag kommer inte ihåg namnet på henne.

Lite synd kan jag tycka då jag tycker den liberala feminism som L stod för var sund.
Vänsterfeminism är inget annat än marxism i nya kläder och den ideologin har man sedan länge förpassat till historiens skräphög, så det var hög tid att vänsterfeminismen följde efter.
De har avvecklat begreppet feminism och kallar det numera jämställdhetsarbete.
En logisk tankevurpa om något, menmen...
De kommer inte komma vidare den vägen heller för hyckleriet är det vi riktar in oss på härnäst.
Citera
2019-05-31, 08:07
  #539
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast Flashback's feminismforum visar ju egentligen att feminismen behövs som fan och att den egentligen skulle behöva beväpna sig och föra gerillakrig mot alla "Buhuu män" som ursäktar svinigheten i manligheten med att de är slavar under fittan. Och just det "Buhuu det är biolooogiii" (fast bara när det handlar om manliga beteenden)
Nej feminismen behövs inte över huvud taget.

Räcker med humanismen och dess "alla människors rätt till likabehandling" då har man täckt upp allt.
Med nödvändiga sanktionsmedel för de som bryter mot detta så ger det vad som behövs.

Då slipper man allt snömos och vidhängande pseudodebatt om könsmaktsordning och andra uppdiktade fenomen och fokuserar på evt problematik som existerar och reglerar denna.
Det är inte svårare än så.
Politiken, dit filosofin feminism inordnas har bara ett syfte att kontrollera och att utöva makt.
Men det löser inget för den kvinna eller man som ställs åt sidan vid tillsättandet av en tjänst.
Höga böter eller fängelse för ansvariga personer som bryter mot lagen och höga skadestånd till de drabbade gör det dock.

Och de värsta dårarna på detta forum behandlar du inte bäst med ord, utan med medicin.
Och det gäller folk från båda sidor.
Citera
2020-06-08, 22:44
  #540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korruptio
Med inspiration från olika trådar på Flashback och pm från er som är engagerade, tack! Ska fylla på med motiveringar när vi når 100.

1 Maria Sveland, hatare
2 Eva Lundgren, professorn från helvetet
3 Katarina Wennstam, våldtäkt 24/7
4 Unni Drougge, hatare
5 Hanna Hellquist, P3, drev sin pappa till självmord
6 Sanne Lundell, hatare
7 Margareta Winbergh, fd minister
8 Linda Skugge, hatare
9 Ellen Lindhagen, producent av SCUM-manifestet på Turteatern
10 Katrin Zytomierska, hatare
11 Natalia Kazmierska, hatare
12 Isobel Hadley-Kamptz, hatare, vill döda alla Sveriges journalister
13 Anna Ardin
14 Ireen von Wachenfeldt, 'Män är djur'
15 Angela Beausang, ordförande ROKS
16 Malin Olsson (m), vice ordförande ROKS
17 Mian Lodalen
18 Monica Gunne
19 Karin Magnusson
20 Kerstin Weigl
21 Maria Larsson -Vill att svergies narkotikapolitik skall bli hårdare. Absolut Nolltolerans.
22 Marianne Ny, urusel åklagare och manshatare
23 Ulrika Rogland, urusel åklagare och manshatare
24 Claes Borgström, förvirrad manshatare och urusel försvarsadvokat, smygtransa
25 Thomas Bodström, opportunistisk advokat och manshatare, smygtransa
26 Beatrice Ask, inkompetent manshatare
27 Irmeli Krans, dieselflata och heterohatare
28 Christian Diesen, smygtransa
29 Sofia Thermaenius
30 My Vingren
31 Emerentia Leifsdotter Lund
32 Lisa Magnusson
33 Johanna Koljonen
34 Sofia Mirjamsdotter
35 Cissi Wallin
36 Elin Grelsson
37 Katrine Kielos
38 Åsa Linderborg
39 Johanna Langhorst
40 Katerina Janouch
41 Annika Beijbom
42 Alexandra Pascalidou
43 Malin Stenman
44 Anna Odell
45 Sofia Thermaenius
46 Sonja Schwartzenberger
47 Isobel Hadley-Kamptz
48 Tove Lundin
49 Anna Lytsy
50 Hanna Fridén
51 Stina Oscarson
52 Sarah Britz
53 Nanna Johansson
54 Maria Robsahm Carlshamre
55 Helena, Skelettkvinna
56 Monika Dahlström Lannes
57 Eva-Britt Dahlström
58 Annika Sundbaum Melin
59 Annie Lööf
60 Mona Sahlin
61 Carina Ohlsson
62 Emma Knyckare
63 Jeanette Javell, mördare, Sandviken
64 Britt-Mari Melén, mördare, Filipstad
65 Niina Äikiä, mördare, Bobbys mamma
66 Cecilia Malmström
67 Birgitta Ohlsson
68 Anna Hedh
69 Marita Ulvskog
70 Eva-Britt Svensson
71 Helle Klein
72 Gunilla Herlitz
73 Barbara Lerner Spectre
74 Lena Posner-Körösi
75 Carin Göthblad
76 Ksenia Kotsneva-Gröndahl, dubbelmördare
77 Levona Svensson, dubbelmördare
78 Britta Bjelle
79 Gun Heimer
80 Lotti Helström
81 Anna-Klara Bratt
82 Michelle Gustafsson, vampyrkvinnan, mördare
83 Maud Eduards
84 fil. dr Carin Holmberg
85 Tina Eriksson-Fredriksson

Jävlar va sjukt, Cissi Wallin fanns med på listan redan innan Me too, jävlar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback