Citat:
Ursprungligen postat av
mekong
Som rubriken säger: Jag är alltså 35 och har aldrig haft ett förhållande. Det blir bara "inledningar", sen drar sig killen ur, oftast pga att han "inte vill ha ett förhållande", inte är "redo" för ett förhållande, behöver "tid", eller nåt annat tjafs. Min längsta "inledning" varade 4 veckor, men det hette aldrig att vi var pojkvän/flickvän. Har aldrig varit med någon som velat att det ska kallas för det.
Har pratat med några nära vänner om det här och de kan inte fatta att jag har så svårt att få till en relation. De tycker att jag är skitsnygg och intressant. Jag förstår inte varför jag inte lyckas få till det. Försöker verkligen att undvika rötäggen till killar men av någon anledning hittar jag dem ändå, och de hittar mig.
Börjar verkligen tro att det är kört nu, 35 och har ALDRIG haft en relation mer än några veckor?!?!?!
Hur går du tillväga? Håller du på och försöker provocera fram ev svartsjuka hos din ev kille?
Var ärlig nu! Väldigt många tjejer kör med detta. Det är något som inte är speciellt sexigt eller tändande.
En vettig kille går förmodligen om han är smart nog.
Vi grabbar vill känna oss speciella också, lika som ni, så att du driver på
är inget ont. Drivande tjejer är bra. Vi grabbar vill inte släpa på en zombie, dvs en tjej
som inte har vilja, vill ingenting, likgiltig i sättet osv. Sitter och leker med mobilen
på dejten eller så. Big no no!
Var alltid ärlig, var dig själv, spela inte spel, det är skitlätt att genomskåda.
Lycka till!