Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Istället för att kalla TS för dum så kan ni försöka svara på hennes fråga utan att dra in kalorier och kolhydradter yadiyada. För tro det eller ej, finns faktiskt folk som inte pallar räkna ut exakt hur mycket dom stoppar i sig och hur mycket dom kommer förbränna via olika aktiviteter. (som er som tränar ständigt och är petnoga med vad ni stoppar i er..)
TS. Tror du kan gå ner en del i vikt på att äta endast en middag om dagen och dricka vätska. Men 10kg på 3 veckor är nog att ta i. Försök med denna metod ett tag framöver så ser du nog resultat tillslut.
Men varför?
Detta var nog det mest efterblivna jag någonsin hört!
Hur i helvete kan du rekommendera TS att hon ska svälta sig!?
Har du någon som helst jävla aning om vilka skader du ger kroppen på det sättet?
Och svälter du sig så kommer hon gå upp allting i raketfart för det minsta lilla hon äter.
Jag har en tjejkompis som håller på att göra precis som du rekommenderar, och hon har ständiga kramper, hjärtklappningar, bröstsmärtor, mår psykiskt dåligt, RIKTIGT psykiskt dåligt!
Man ska ta hand om kroppen, och bortförklara med att man är för lat att räkna ut sitt intag för att må så bra man kan och gå ner så effektivt som möjligt och behålla måttet är rent jävla löjligt!
Det tar mig 1 minut att räkna, 1 ynka minut! Och det tog mig lika snabbt att lära mig det första början!
Håll dig borta från denna tråden, du är ju livsfarlig!