2012-12-18, 16:46
  #1129
Medlem
xantrexs avatar
Herregud "Vi har fått hjälp av lärare och rektorer". Skulle hellre sett gummikulor och vattenkanoner.
Citera
2012-12-18, 16:46
  #1130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RastaFelix
Var det en kille som hoppade på bruden? Sjuka jävla människor det finns.
Ja det var en kille som drog ned henne. Väldigt många hoppade och sparkade på henne.
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1131
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan
Jaså, det tycker du? I "det här landet" alltså?

Det här är Sverige, och just nu får vi det vi förtjänar.

Vad yrar du om? Ska vi sitta ner och låta slöddret riva Göteborg för att "vi förtjänar det"


Edit: Vart är SDL eller vad det kallar sig nu förtiden? Hemma och internetkrigar som vanligt?
Ut och rensa upp och visa att ni här skäl för namnet!
__________________
Senast redigerad av rockandrolla 2012-12-18 kl. 16:51.
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1132
Medlem
Upn0rths avatar
Ingen gripen, lite skadegörelse..........................

Har dom inte sett filmerna eller? Vi ser klart och tydligt att minst en tjej blir misshandlad.
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1133
Medlem
Fan vad man skäms över svensk polis. Vad är det för lam polistant?
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1134
Medlem
Finns det någon som har kopior på texter och bilder som har laddats upp?
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1135
Medlem
Vad kan denna brud vänta sig för straff? Lär väll bli som i den där misshandeln av en äldre herre, samhällstjänst?
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upn0rth
Ingen gripen, lite skadegörelse..........................

Har dom inte sett filmerna eller? Vi ser klart och tydligt att minst en tjej blir misshandlad.
Inget om misshandeln nämndes på TV 4.
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1137
Medlem
Vstkustens avatar
Det är http://www.nattstad.se/mexy som ligger bakom instagram kontot va? Om det är de ska de bli najs att läsa hennes blogg om ett par dagar, om hon skriver något om de dvs
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1138
Medlem
BaldiNs avatar
Herre jävlar vad polisens vad jag förmodar är presstalesman nästan skiter på sig i godhet, dialogpoliser, julhandel och uppretade ungomar.
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Jag ser inte riktigt vad tre Piketpoliser ska göra mot en mobb på minst 50 stycken.
Om du vet så berätta gärna.

I mitt tycke så skulle militären få befogenhet att agera i samband med demonstration (dock utan eldvapen). och så skulle man återupprätta KA4 och köra skyddsvaktsövning på dessa integrationsungdomar.
Citera
2012-12-18, 16:47
  #1140
Medlem
Nido6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrice900
Heder att springa runt och misshandla tjejer, kasta sten och förstöra bilar, och hetsa mot polisen.


Bra då vet jag vad heder innebär.
Det är väl allmänt känt att svartskallarnas version av hedersbegrepper är att bete sig som apor. Big news.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in