Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan
Jaså, det tycker du? I "det här landet" alltså?
Det här är Sverige, och just nu får vi det vi förtjänar.
Vad yrar du om? Ska vi sitta ner och låta slöddret riva Göteborg för att "vi förtjänar det"
Edit: Vart är SDL eller vad det kallar sig nu förtiden? Hemma och internetkrigar som vanligt?
Ut och rensa upp och visa att ni här skäl för namnet!