Citat:
Ursprungligen postat av Vasarely
Ni som skyller på "babbarna": Hur är detta annorlunda från folk som slåss för att de hejar på gubbar i gröna, blåa och svarta tröjor...
Eller Bjälsta, där hela samhället gick ihop för att skydda våldtäktsmannen och frös ut tjejen. Eller när hela rasistligan får frispel för en 14åring som är lucia i tv.
Nån som vet om de som också skvallrat råkat illa ut och inte bara tjejen som hängde ut först.
Killen Tony Vad är det för lirare?