Citat:
Ursprungligen postat av kraschen
De slåss med folk som vill slåss och kostar massa jävla pengar och de är svenskar -> Svenskar är också våldsamma Q.E.D.
"Jaha, och? Så bara därför får babbarna i GBG löpa amok?" Nej, men jag pekade på att det fanns dräggigt beteende hos flera etniciteter.
Felknullad? Låter lite som språkbruket på gbgsorrez instagram
Jaha? jag förstår fortfarande inte vad du ville komma fram till, Att det finns Svenskar
som också slåss? Haha och du hittade tre stycken som inte ens slogs utan "bara" beväpnade
sig...
Men självklart finns det även svenskar som slåss och beter sig som svin, jag förstår fortfarande
inte din poäng. Menar du att babbarnas "hedersuppror" är okej för att det finns svenksar som inte kan bete sig som folk?