2012-12-18, 18:32
Medlem
• MENA-blattar som gör uppror
• Vänsterslödder och antiglobalister
• Fotbollssupportrar och huliganer och rånazister

Alla dessa bråkar med polisen och vandaliserar samhället.

Vad har de gemensamt?
Jo, de är Lowlifes. Underklass, lågutbildade, kommer från kassa familjer etc.

Jag är emot obegränsad invandring, men ärligt talat så kommer det ju många bra familjer till Sverige också. Problemet är att det kommer för mycket "skräpfolk", t ex från Somalien, och samhället är fullt av LOWLIFES.

Vänstern kan klaga på borgare allt de vill, men det är aldrig medelklassen som uppför sig illa på det här sättet. Det är smutsfolket, de lägre klasserna vars sociala och intellektuella kapital är lågt. Djur.
Senast redigerad av ecglsd 2012-12-18 kl. 18:35.
Citera
Medlem
ozyrecons avatar
Osin Cantwell på Aftonhoran säger "Visar hur farligt internet kan vara"

Jag tycker en passande rubrik är "Visar hur farligt invandring kan vara"
Citera
Medlem
JimCarr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axxident
Ser inte mer än en svensk person på bilden. Invandrare hela högen. Är inte rasist, blundar dock inte för verkligheten för moralens skull.

Ser noll svenskar.
Citera
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Lite arga skrik och snöbollar?

Hoppas du skojar. 90% av de som var på plats var där för att stöka och ställa till bråk mot polisen.
Du får gärna komma med lite bevis för vad jag vet efter att ha sett samtliga filmklipp, bilder och pressutlåtande så var det mycket få som faktiskt använda våld. De flesta var bara ungdomar som tittade på. Du hör själv på videon hur folk skrattar och skämtar med varandra i samlingarna. Det var inte krigszon direkt.
Citera
2012-12-18, 18:33
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbcbcb
Så det enda invandrare har bidragit till Sverige är våld? Ett våld som i mycket är skapat utav oss i väst genom årtionden av resurs stölder och krig. Så när du skriver att "våld som dom tagit med sig från länderna dom flytt ifrån" och om vi har skapat våldet i flera årtionden så borde du ju vara arg på våran stat och många andra västerländska. Problemet är att vi kan inte stänga inne oss, bygga ett staket eller vafan som helst för vi bor alla på denna planet och är beroende utav resurser från världens alla håll. Och det är inte direkt så att man kan sticka från planeten för man är trött på alla invandrare, utan det är att gilla läget, försöka förstå var människor kommer ifrån. Kan rekommendera the venus project om du vill information som är väldigt nära sanningen

Du är ju korkad på riktigt. Så du tror att dessa 16-åringar uppträder såhär för att västerländska stater utnyttjat länder på deras resurser en gång i tiden?
Anledningen till att man beter sig såhär är för att det är såhär man blivit uppfostrad av sina föräldrar. Ett barn imiterar sin omgivning och våld föder våld. Men jag antar att du återigen vill skylla föräldrarnas brist på normal uppfostran på västerländska stater? Ska vi då inte dra stråt än lite längre och kanske skylla allt på Big Bang, för utan den hade ju jorden aldrig kommit till och detta hade aldrig hänt.

Sluta skylla på allt annat än de som faktiskt begår gärningarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Det verkar bara gå blattar i den där skolan, varför spränger dom inte bara hela området? Eller i alla fall kan polisen glädja sig åt att peppra lite gummikulor tycker man. Vad har polisen gjort för åtgärder?
Det är inte bara skolans elever som vistades i staden utan det är invandrare ifrån hela Göteborg.

Polisen har inte gjort mycket annat än ett fåtal gripanden och försökt att skingra pöbeln.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
För övrigt är M*rima (som misstänks vara denna som startade instagramgrejen) zigenare från Bosnien. Min zigenargrannes systerdotter är det. Även hört rykten att hon själv inte är "jungfru" direkt.

Hon outade sig själv tydligen genom att ngn skapade ett fakekonto på KIK och utgav sig vara T*ni (killen som misstänks ha samarbetat med henne) och sa ngt i stil med "Jag ska gå och äta snabbt, fortsätter du lägga upp bilderna så länge?" Varav hon svarade ja. (det som sägs i förorterna just nu)

Fetat, sista stycket:
http://speedy.sh/jfaQM/06662fde488611e28e3c22000a1f9d44-7.jpg

Vet du hur tonis namn överhuvudtaget kom upp?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brazilio
Fotbollshuliganer håller sig till att slåss mot andra klubbars huliganer. De vandaliserar inte bilar osv.

Vad har SDs fd medlemmar med detta att göra?

Du menar att fotbollshuliganer inte är en kostnad för samhället? Var du i landet i somras när det blev ett sjudundrans polispådrag vid ett fotbollsderby i sthlm? Många miljoner skattepengar rann bort den kvällen.
Citera
Medlem
KillarBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellpan

Fan e de me alla jävla invandrare? Och ja, just nu drar jag fan alla över en kant, känns fan rätt.

Sorligt men sant tyvärr...
Nu kan inte någon komma och säga att "alla invandrare är inte såhär"
minst 500st är..
Citera
2012-12-18, 18:34
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraschen
De slåss med folk som vill slåss och kostar massa jävla pengar och de är svenskar -> Svenskar är också våldsamma Q.E.D.

"Jaha, och? Så bara därför får babbarna i GBG löpa amok?" Nej, men jag pekade på att det fanns dräggigt beteende hos flera etniciteter.

Felknullad? Låter lite som språkbruket på gbgsorrez instagram

Jaha? jag förstår fortfarande inte vad du ville komma fram till, Att det finns Svenskar
som också slåss? Haha och du hittade tre stycken som inte ens slogs utan "bara" beväpnade
sig...

Men självklart finns det även svenskar som slåss och beter sig som svin, jag förstår fortfarande
inte din poäng. Menar du att babbarnas "hedersuppror" är okej för att det finns svenksar som inte kan bete sig som folk?
Citera
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brazilio
Det är inte bara skolans elever som vistades i staden utan det är invandrare ifrån hela Göteborg.

Polisen har inte gjort mycket annat än ett fåtal gripanden och försökt att skingra pöbeln.
Kan du sluta skriva i tråden som att du visste något? De har inte gripit en enda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cincinnati
Väluppfostrade barn, eller förresten de behöver inte ens vara väluppfostrade bara de har någon form av vett i skallen, härjar inte omkring på stan och vandaliserar. Det är för de flesta svenskar en helt absurd och främmande tanke att springa runt som en apa och skrika och ha sönder saker.

USA har gått ut i krig flera gånger på felaktig information, att du inte hade brytt dig är en ställnings fråga där du inte vågar eller kan göra något åt saken.

Tror att majoriteten av folket i Sverige hade reagerat om folk hade spridit lögner om en. Då hade dom flesta svenskar gått ut och gjort exakt samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in