Jag irriterar mig bestämt på alla dessa "SD 2014!"-kommentarer som dyker upp i trådarna som en j-vla spammande blob. Vad är det som SD ska göra åt saken, menar ni? Vilken tillit förtjänar den slemmiga jesusblatte-kramaren Åkesson och dennes alkoholiserade järnrörsjude egentligen?
Låt det inte falla i glömska att kaozet började som en motreaktion på att minderåriga flickor hängdes ut som horor. Det vore mer skrämmande om man
inte reagerade starkt på detta. Att en svensk flicka som vad jag förstår gör sin bekännelse och bekräftar uppgifterna om sin egen inblandning i en trekant och annat allmänt lösaktigt beteende bekräftar på inget vis andra uppgifter. Det handlar i mångt och mycket om förtal och grundlösa påståenden från andra flickor och gymnasieelever. I denna ålder är det ett förbannat jidder flickor emellan, allt som krävs är en bild och lite "skvaller" och sedan får flickorna ett rykte som är svårt att tvätta bort. Hur trovärdiga är dessa uppgifter?
Kontoägaren och ryktesspridaren förtjänar att straffas. Sen att det kaozas under allt mer stormliga former är olyckligt och lika oacceptabelt det. Förstörelse av egendom och annat tattigt beteende ska bemötas med hänsynslöshet. Om någon kaozade på min bil hade denne fått ett trubbigt föremål hårt och hänsynslöst intryckt i pannan. Polisen bör tillämpa mer oortodoxa metoder, typ gummipatroner, vattenkanoner och övervåld. Lär er av Brasilien.
Men som sagt... att hänga ut småflickor på detta vis är oacceptabelt och ska bemötas därefter. Man bör heller inte beskylla babbarna (eller svennarna) som apar sig då det är rättsväsendet och den fjolliga inställningen till brottsbekämpning som motiverar kaozet desto mer. Det är polisens fel.